تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

5 ثانیه چشماتو ببند بستی؟ تاریکی رو دیدی دنیای همتون بدون تیر ماهی همینه

خوب به رسم زیبای این وبلاگ که از اول امسال شروع شده وقت اون رسیده که بگم وارد ماه سلطنت و پادشاهی تیرماهی ها شدیم.

تیر ماهی های عزیز و خوشگل تولدتون مبارک هزار بار.هر کی تیر ماهی هست خودش بیاد بگه تا هممون بهش تبریک بگیم.

از طرف خودم و همه شما بوس به تیر ماهی های عزیز.

تولدتون مبارک.

نظرات 4 + ارسال نظر
میترا پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:01 ق.ظ

من بیست تیر تولدمه اما سالهاست که روزای تولدم خوب سپری نمیشن

تولدت مبارک عزیزم
ایشالا امسال روز تولدت خیلی خوب باشه و هیچ چیزی ناراحتت نکنه.

آقای رعد پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:41 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

ما هم میایم اینجا از این تریبون استفاده میکنیم به همه تیرماهی ها تولد مبارک میگیم

مرسی دوست عزیز

مهسا جمعه 2 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:29 ق.ظ

من سی تیر تولدم هست ۴۴ ساله شدم حسی بین پیری وجوانی دارم

برای تو تا پیری ۲۰ سال دیگه مونده عزیزم
تولدت مبارک

بانوی کویر جمعه 2 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:02 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

تولد تیرماهی های خونگرم
دختر پسرای باحال تابستونی مبارک

مرسی تراویس خان بابت این رسم قشنگ :)

مرسی از خودت عزیز مهربون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد