تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ساعت‌ها در روزها چه به شتاب می‌گذرند و روزها در ماه‌ها و ماه‌ها در سال‌ها. و سال‌های عمر چه تند و پرتوان می‌روند.

گوهر اول: یه فیلم دهه نودی دیدم به اسم Marvin's Room که بیشتر فامیلهامون توش بودن.مریل استریپ توش بود که فامیل هاله قدسی اینا میشه،پسر دایی مامانم رابرت دنیرو،پسر خاله بابام دیکاپریو،دخترعمه بابام دایان کیتون،فیلم بسیار زیبا و پر ستاره و قشنگ و خانوادگی و احساسی بود که خیلی دوستش داشتم.یه فیلم دهه نودی دیگه هم دیدم به اسم Sea of love که عموی عزیزم آلپاچینو توش بازی میکرد،فیلم پلیسی،جنایی بود و کمی هم بمال بمول و بوس و بغل داشت و اونم قشنگ بود و دوستش داشتم.

گوهر دوم:شب ها اگر آلپرازولام نخورم نمیتونم بخوابم،چون تا صبح بیدار میمونم و یا تو بیداری خواب میبینم و انگار بین خیال و واقعیت شناور میشم،توضیحش قشنگه ولی به شدت ناراحت کننده هست،کابوس وار شب ادامه پیدا میکنه و گویی ارواحی خبیث از هر جایی به جسم و مغزم هجوم میاره،عزیز دل میگه عوارض بازی Call of duty هست.امیدوارم بعد چند روز خوب بشم.

گوهر سوم:میدونید چه زمانی بیشتر از همیشه به خواب نیاز دارم؟وقتی از خواب بیدار میشم.وقتی از خواب بیدار میشم اون قدر خسته و بیحالم که بازم باید بخوابم،نمیدونم به خاطر آپنه هست،به خاطر زجر تنفسی هست،به خاطر تیروئد هست یا چی؟

گوهر چهارم:توی هر پست کلی حرف قشنگ میزنم،یه شخصیتی رو ازش یاد میکنم و بهش بوس میدیم که فراموش شده و یه عنوان قشنگ مینویسم.و همین طور یه ترانه زیبا با عنوان ترانه پست معرفی میکنم.اینه فرق من با اونایی که فقط میان و فحش میدن.من هنرمندم و اونایی که فحش میدن بی ادب هستن.من مروارید هستم و اونا لجن دریا.

گوهر پنجم: خدایا مرا حتى به اندازه یک چشم بر هم زدن به خویشتن وامگذار.

گوهر ششم:میتونم بازم کلی حرف بزنم ولی خوب کی توی این دوره زمونه پست طولانی دوست داره آخه؟

ترانه پست:واسه من گل نفرست از احمدرضا نبی زاده.

تو هم اگه بعضی وقتها شیطون‌ میره تو جلدت که به شریک زندگی ات خیانت بکنی و یه کارای کوچیکی بکنی ولی بعدش زود پشیمون میشی و این کار رو نمیکنی پس یه بوس به احمدرضا احمدی بده.

نظرات 9 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:08 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عنوان پست هاتون واقعا عالیه همیشه

مثل خودت

phil یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:19 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

ستون. یک فیلمی هست به نام what's eating gilbert grape. این رو از من بپذیر و نگاه کن

چشم سلطان.همین امشب.فدات

خانوم ف یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ق.ظ

خوشگلم اگر صبح بلند میشی و باز خسته ای حتما جهتی که میخوابی رو تغیر بده .منم کوفته بودم تمام تنم درد میکرد خسته بودم انگار کتک خوردم تو خواب .جهتم و عوض کردم و درست شد
البته جسارت میکنم ببخشید
شما خودتون و همسر محترمتون استادین

همین امشب همین کار رو میکنم.
مرسی عزیزم

Nahid یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:12 ب.ظ

من پستهای طولانی و آموزنده را دوست دارم.

خیلی مخلصیم

بانوی کویر یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:12 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بوسیدمش
دیگر هراس نداشتم
جهان پایان یابد
من از جهان سهمم را گرفته بودم

«احمدرضا احمدی»

پستهاتون یه سر و‌ گردن از بقیه بالاتره :)

خدای معلوماتی.دختر خوشگل کویری.
فقط نگفتی کجای کویری؟خاش؟کهنوج؟کنارک؟تا نگی کدوم شهری هر بار که پست میزاری اسم شهرهای کویری رو میگم.
بوس

قره بالا یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:53 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

امروز پست نمی‌ذارید؟

نه والا

نسیم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:23 ق.ظ

منم بدون آلپرازولام خوابم نمیبره :((
اثران همون قرص کوفتیه که صبح داغونیم
از اهل هنر بودن و فیلم دیدنت خوشم میاد زیاد افرین

خوشت میاد پس بهم شماره بده نسیم جونم

نسیم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:41 ب.ظ

که چی بشه
اهل سوشال مدیا نیستم
نه اینستا دارم نه تلگرام
یه واتس اپ مزخرف دارم که بیشتر کاریه
6 سال ازت بزرگترم
در نتیجه معاشرتی نمیمونه :)
فقط پستات و میخونم و با بیشترش حال میکنم و به توصیه های فیلمیت تا جایی که بشه عمل میکنم

با هم حرف بزنیم دیگه.منم اهل سوشال مدیا نیستم.سن هم که دیگه توی سن های ما چیز مهمی نیست.
حالا که با پست هام حال میکنی با خودم‌بیشتر حال میکنی.
باز هم خود دانی.

مرجان دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:14 ب.ظ

نسیم جان چقدر ساده ای.تو صد و هشتاد سالتم باشه تراویس دوست داره. تراویس همه خانمهای دنیارو دوست داره. اصلا ماده دوسته. البته توهین به شما نشه دارم تراویس رو توصیف می کنم وگرنه شما که تاج سری.

تو رو هم دوست دارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد