تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اعمال انسان‌ها بهترین معرف افکار آن‌هاست.

رنجوری اول:یه خوشگله ای که هیچ اسم و راه ارتباطی برام نگذاشته گفته از ارتباط آنال بگو،حقیقتا حرفی برای گفتن ندارم،من خیلی کون دوست دارم و خیلی در موردش مطلب نوشتم و اگر از قسمت جستجو عبارت "کون" رو سرچ بکنید صدها خط مطلب در مورد کون میبینید که نوشتم،خصوصا در اوائل اسفند ۱۴۰۱.ولی کون کن قهاری نیستم.مثل بعضی ها که دیوونه بوی کون و عطرش هستن و هزار تا کس رو با یه کون پشمالو عوض نمیکنن نیستم.من کون رو دوست دارم ولی ترجیحم کس هست،چون یه زیبایی شناسی خاصی توی کس هست.

رنجوری دوم:هنوز حالم خوب نشده ولی چون احساس پوچی و اندوه و غصه و ناراحتی می کنید وقتی پست نمیزارم امروز اومدم واستون پست بزارم.

رنجوری سوم:امروز صبح نزدیک به ظهر با هزار زحمت و بدبختی بالاخره بلند شدم و رفتم بیرون دنبال یه لقمه نون حلال.هر چی هم کار کردم میوه خریدم.چقدر میوه گرون بود.گیلاس ۸۰ تومن.خلاصه چند قلم میوه خریدم شد ۲۹۰ تومن.در واقع یک هندونه،یه جانا،نیم کیلو گیلاس،یک کیلوزردآلو،یک کیلو هلو،یک کیلو انگور اینا شد ۲۹۰ تومن.گرون شد والا.

رنجوری چهارم:حرف میوه های تابستونی شد یاد جوونی هایی که قدر ندونستم و  از من گریخت  افتادم،هزار سال پیش با یه دختری دوست شدم یه بار رفتیم یه سفره خونه سمت پونک،نشستیم قلیون سفارش دادیم،اون موقع همه چیز ارزون بود،۲۵ تومن دادم،یه قلیون و یه بشقاب پر میوه تابستونی مثل هلو و زردآلو و گوجه سبز و پاستیل و تخمه و چایی بهمون داد،همش هم شد ۲۵ تومن.فضای دنجی هم داشت نشست تو بغلم و منم از پشت دست کردم توی شرتش و گفت انگشتت رو بکن توی کونم،منم اطاعت امر کردم،ولی انگشتم بو عَن گرفت.یادش بخیر.

رنجوری پنجم:امروز روغن و فیلتر هوا و فیلتر این گِردَلی چیه،فیلتر روغن اگه اشتباه نکنم،خلاصه اینا رو عوض کرد و ۸۱۰ تومن گرفت و روغن هم یه برندی ریخت به اسم فیرون،نمیدونم دیگه خوبه یا بد یا کرد تو پاچه ام یا چی؟میگم من که پراید دارم هر بار روغن و اینا عوض میکنم این قدر پول میدم اونی که مثلا پرادو داره چقدر میده؟البته خوب حتما یارو داره،همه که مثل من مفلس نیستن.

خیلی حرف زدم.شما هم که هر کس رو میگم بوس نمیدین،حوصله ات رو سر بردم،حالا که حوصله ات سر رفت واسه این که سرحال بیایی پاشو صورت ماه "کری گرانت" رو ببوس و نمازت رو بخون تا قضا نشده و واسه بچه دار شدن زنم و سلامتی خودم و تعجیل در ظهور دعا بکن.پاشو مومن،پاشو.

نظرات 3 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:41 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

جانا چیه؟؟؟


ان شاء الله بچه دار هم میشید

مثل خربزه
ممنون عزیزم

کیرم تو دهنت، شاشیدم تو دهنت پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:22 ق.ظ

باهات خوب حساب کردند. ۲۹۰ خوبه.

مامان خانومی پنج‌شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

چقور گرون ! من همیشه میگم خدارو شکر تهران تو هر محله یه تره بار و یه پارک داره . زردالو و گیلاس رو مغازه ها اینجا ۹۰ و ۱۰۰ کمتر نمیدن اما تره بار کیلو ۴۵ هست هردو . فقط خاطره سفره خانه پونک !

والا گرونه دیگه.
تره باری اینجا نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد