تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گل بود به سبزه نیز آراسته شد

من نمیدونم اینایی که احتکار میکنن،اختلاس میکنن،هزاران میلیارد پول میخورن و راست راست راه میرن یا فرار میکنن میرن خارج از کشور یا حتی فرار هم نمیکنن بلکه ترقی و پیشرفت میکنن و پست بالاتر مدیریتی میگیرن چه افرادی هستن؟واقعا کشور عجیبی داریم،الان هاله قدسی و آتش  باید بیان چهار تا کلفت بار این کشور و مسئولینش بکنن.

حکایت اینه که تنها حساب بانکی من که باهاش کار میکنن و چندرغازی که اسنپ کار میکنن میره توی همون حساب،به خاطر این که ۳ قسط وام ازدواج عزیز دل به مبلغ یک میلیون و پونصد هزار تومن پرداخت نشده مسدود شده.دیروز هم زنگ زدم گفتم تا آخر ماه بهم وقت بده میدم یک و پونصد رو ولی گفت نمیشه میره اجرائیات،فکر کردین حاجیتون کم میاره و بهش میگه به کیرم،هر گهی میخوای بخور؟؟ابدا؟نیم ساعت عجز و لابه و خایه مالی و التماس کردم.ولی خوب به قول داداشم حافظ: گفتم مگر به گریه دلش مهربان کنم چون سخت بود در دلِ سنگش اثر نکرد.و نتیجتا امروز راس ساعت ۸:۳۵ حسابم مسدود شد و تا وقتی که یک و پونصد ندم باز نمیشه.

همین‌.

اگه تو هم از دست این نظام بانکی دل پر غصه ای داری پس یه بوس به فروغ قجابگلی بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
آتش دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:42 ب.ظ

لعنت ب این حکومت داریشون اگه مایلی شماره کارت بده من برات بزنم کارتت درست شه
فقط دلم میخاد ی بار دیگه بیایی بگی رهبر فلان و بیسار
دهنت. و پاره میکنم از میدون آزادی تا ته قلعه حسن خان آقای خایه مال

قلعه حسن خان نه،بگو شهر زیبای قدس

naço دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:04 ب.ظ http://nachoo.blogsky.com

والا من تخم وام گرفتن ندارم سر همین داستانا . خیلی کم خرجم هستم خدایی
کار بزرگیم ندارم بکنم ک براش وام بگیرم وگرنه دهنم سرویس بود.
اما این کشور گندیده و فاسد توش زیاده خییییلی
من از آدما قرض میگیرم و الانم که بیکارم به دنیا بدهکارم و ندارم بدم و جز شرمندگیم ندارم براشون

با وام میفتی جلو.بعضی وقتها مجبوری وام بگیری

هاله قدسی دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:12 ب.ظ

تراویس جان من آماده به فحشم، اما چون ممکنه برای وبلاگت دردسر بشه ملاحظه می کنم وگرنه خاک به سرشون، خاک به سرشون، خاک دو عالم بر فرق سرشون.
تازه این روزهای خوبمونه.
مواظب خودت باش.
آدم در این شرایط خیلی آسیب پذیر می شه. من پول زیادی در دست و بالم نیست، اگر بگم شماره بده برات پول بریزم تعارف کرده ام اما واقعا دوست داشتم راهی بود که می توانستم گوشه ای از مشکلاتت را حل کنم.
برات بوس و بغل می فرستم.

بوس و بغل بهترین چیز دنیا هست هاله جون قشنگم

بانوی کویر دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:30 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

سیستم بانکی ایران گاو هست
پیامک تبریک تولد رو هم به شوهر عمه اش بده

:(

دقیقا

نسیم سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:46 ق.ظ

سگ تو روحشون

حیف سگ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد