تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

کلاب هاوس آری یا خیر؟

اگر قره بالا و خانوم ف و هاله قدسی و شتر هواشناس و گیل پیشی و رضوان و حیوان ناطق و همه بروبچه ها راضی هستن یه روم توی کلاب هاوس بزنیم.نظرتون چیه؟بحث های خوبی میتونیم بکنیم و غریبه هم نمیاد بینمون.


نظرات 6 + ارسال نظر
حیوانِ ناطق دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:39 ق.ظ http://heyvanehnateq.blogsky.com

والا من که نظرسنجی گذاشتم اکثریت جواب منفی دادن.یقینا از من خوششون نمیاد ولی به شما حتما جواب مثبت خواهند داد.
من انرژی های منفی و مثبت رو خیلی خوب دریافت میکنم

فدای انرژی هایت.مرسی از حمایتت

نسیم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:26 ق.ظ

کلاب هاوس و بلد نیستم
اصلا راجع به سوشال مدیا عقب افتادم
ولی اگه جمع شدین توش مطالب باحالتون اینجا هم اگه شد share کن واسه ما

اونجا همش ویس میدیم.مثل یه اتاقی همه جمع میشن و حرف میزنن

خانوم ف دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:47 ق.ظ

اونجا همش باید وویس داد انگار درسته ؟

آره عزیزم

خانوم ف دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:26 ق.ظ

صدام قشنگ‌نیست تراویس
چون همش وویسه دوسش ندارم
بنده جوابم منفیه :)

صدات نغمه فرشته های آسمانی هست

قره بالا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:55 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من تا حالا کلاب هاوس نرفتم
امتحانش که ضرر نداره
ولی من وویس نمیفرستم ها
میام صداهاتونو گوش کنم

باشه

مینا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:48 ب.ظ

تو رو خدا نرید کلاب هاوس ،،،من اصن بلد نیستم گوشیمم فیلتر شکن نداره!!!

مگه فیلتره؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد