تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شهامت داشته باش که خودت باشی.

دست خودم نیست واقعا،علاقه عجیبی به مزخرفات و خزعبلات و تئوری های توطئه دارم.هیچ کدوم رو باور ندارم و عقیده ام اینه که ما ذره ای ناچیز در این کهکشان بی هدف و بی معنی هستیم.

خلاصه سرتون رو در نیارم،اینستاگرامم به شکل عجیب و غیرقابلی بدون فیلترشکن وصل میشه و کار میکنه،نمیدونم واسه همه اینجوریه یا فقط منم.یادمه چند سال پیش هم به همین وقت عزیز قسم سایت ایکس ویدئو رو بدون فیلتر شکن باز میکردم و دیگه خُشک خُشک شده بودم.داشتم میگفتم اینستاگرام هم پر از چرت و پرت هست،یه چرت و پرتی که تازه بهش رسیدم،ماتریکس هست،میگه که ما توی ماتریکس گیر افتادیم.خیلی خوشم میاد،اصلا دست خورم نیست،هر کس از این ماتریکس میدونه بیشتر برای من تعریف بکنه.دیگه چی دوست دارم؟خیلی چیزا،ولی باید برم،بازم عزیز دل کارم داره.

ترانه پست: stay از ریحانا.

تو هم اگر مثل من عاشق تنبک هستم و صیاد اردک هستم،پس یه بوس به آندره ژید بده.

نظرات 3 + ارسال نظر
Minoo چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:33 ب.ظ

بخاطر پستهای حمایتی از حکومت و رهبره که میذاری برات سایتها و اپلیکیشنای فیلترو باز میذارن. این که واضحه؛))

چی بگم والا.اگه اینجوریه بیشتر قربون صدقه برم

هاله قدسی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:33 ق.ظ

تراویس حالا که تهران آمده ای نمی خواهی بری یک جایی برای عرض ادب؟ می دونم الان وقت بار عام نیست ولی خوب خدا را چه دیدی شاید خدا خواست، فرجی شد و به دیدار نائل شدی.
امضا هاله قدسی بدجنس.

هاله جونم اون جا که منظورته توی قلبمه

رضوان پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:39 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

بعضی ها فکر می کنند شما نور چشمی هستی به این دلیل هر چی می نویسی اذیت نمیشی.
بعضی فکر می کنند شما شهامت نوشتن (نه خربزه خوردن و پالرزش نشستن) داری.
من اما تعحب می کنم چطوری دوام میاری!

مخلصم رضوان جان
من آدم روزهای سخت هستم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد