تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بی تو هیچم به خدا پیش دل من بنشین قدر این سینه ی پر مهر بدان در دل خسته بمان.

یه فیلم دهه نودی دیگه دیدم به اسم Four Weddings and a Funeral،پسر خاله خوش تیپم هیو گرانت توش بازی میکرد.چقدر چشمهای آبی قشنگی داره.ولی درمجموع فیلم چنگی به دل نمیزد.حقیقتا من خیلی حال نکردم با فیلم.

آدم نژادپرستی نیستم ولی خیلی از دیدن قیافه سیاه پوست ها و لزبین ها و گی ها توی فیلم ها خوشم نمیاد.به زور چهار تا لزبین و سیاه پوست فرو میکنن تو کون فیلمها واسه همین سینمای دهه ۹۰ رو دوست دارم.وقتی تخمی تخمی بخوان سیاه پوست بزارن تو فیلمها نتیجه اش میشه فیلمهای تخمی و مزخرف الان که مخاطب نمیدونه چرا فیلم به دلش نمیشینه و گیج میشه.دلیلش تصنعی بودن روابط جنسی و همجنسگرایی و سیاه پوست های توی فیلم هستن درست عین فیلمها و سریال های ایرانی که همه از دم سفارشی هستن و هیچ چنگی به دل نمیزنن.

احتمالا اگه نیمکره غربی بودم به خاطر این پست خیلی سرزنش میشدم.ولی من نظرم همینه و تغییر نمیکنه،همجنسگرایی و استفاده از سیاه پوستان کیفیت فیلمها رو پایین میاره.

اگه تو هم مثل من از آدم تخمی هایی مثل ویل اسمیت و ادریس آلبا  بدت میاد پس یه بوس به مورگان فریمن بده.

نظرات 9 + ارسال نظر
قره بالا چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:04 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ولی ویل اسمیت با نمکه

ویل اسمیت ندونست

مینا چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ

از شما ک همیشه بنظر من ادم باکمالاتی اومدید بعید بود ،چرند بودن فیلمها چ ربطی ب رابطه و همجنس گرایی و سیاهپوستی داره!! اگه سفیدپوست بیخودی یا رابطه عاشقونه بیخودی هم تو فیلم بزنن بد است ! نمونه اش هم فیلم جدید همین دختره اناد ارماس ک کراش العالمین پسرای تازه خروس ایرانیه ghosted ی دونه سیاه و رابطه رنگین کمونی نداره ولی چرند مطلقه , اصلش اینه ک کفگیر کل جهان هستی خورده ب ته دیگ معرفت و بامزگی و کمدی و اکشن و همه چی!!! فیلمهای ۲۰۱۷ ب بعد همه چرندن !!! ربطی ب رابطه های همجنس خواهی و سیاههای بدبخت ننه مرده هم نداره!!! البت من همجنس خواه نیستم ! سیهپوست هم نیستم !! ولی بنظرم این مطلب از ادمهای با کمالات و اهل معرفتی عین شما ک بنظر میرسه سلیقه های مختلف رو میفهمید،عجیب بود ,,اگه الان ک نگاه میکنی بنظر خودت هم حرف من درست میاد ،ی بوس بده ب دکتر دره !! دوس نداشتی ب اسنوپ داگ هم بوس بدی خوبه ،،

اولا که نوکرتم مینا
دوما که ما خروس ها رو دور ننداز،ما همه عاشق های بی نام و نشان آنا جون هستیم.دوسش داریم
سوما که دکتر دره و اسنوپ عشقه
چهارما هر چی تو بگی درسته.من دخترها رو دوست دارم.اصلا تو برین توی دهنم قربونت برم

خانوم ف چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:35 ب.ظ

میشه این بازی کثیفِ بوس دادن به کور کچلا رو تموم کنی ؟

احساس میکنم خیلی با نمکه،ولی چشم یه چیز دیگه به جاش خلق میکنم

phil پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:23 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

ستون کلا جامعه‌ی غرب در فساد و تباهی این کونی‌بازی‌ها و ووک و نزاکت سیاسی و دورویی و حمله به اوکراین بده حمله به عراق خوب فرو رفته و معلوم هم نیست کی ازش دربیاد. حالا ایران یه مدل دیگه بگائیه ولی امیدوارم این تباهی فعلی رفت این یکی تباهی این مدلی نیاد جاش.

سلطان حرفهات کاملا درسته.این بره یه چیز خیلی بدتر به جاش میاد.خیلی خیلی بدتر

هاله قدسی پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:11 ق.ظ

تراویس جان چرا بری نیمکره غربی؟ خودت سرزنش ات می کنم
این حرف هایی که شما نوشتی از ناف نژاد پرستی اومده بیرون. چرا ادعا می کنی نژاد پرست نیستی؟ هموفوب هم که می زنی برادر من.
خلاصه سرزنش گر هستی 24/7 در خدمتیم.
ماچ به سیدنی پواتیه. راستی ببخشید خانم ف خوششون نمیاد. اصلا ماچ به خود خانم ف.

ببین تو دیدی مثلا من در مورد فیلم مکبث چیزی بگم،با این که اصلا کار اروپایی هست ولی دنزل واشنگتن سیاه پوست توش بازی میکنه،قشنگ نشسته رو کار،تصنعی و به زور نیست.یا مثلا رهایی از شاوشنگ،پلنگ سیاه،بلید،بد بویز و خیلی فیلمهای دیگه که سیاه پوستا توش بازی کردن.چون تصنعی نیست و مجبوری نیستن فیلم هم قشنگ از کار در اومده.یا در مورد روابط همجنسگرایی،کوهستان بروکبک،آبی گرم ترین رنگ است،کال می بای یور نیم و امثالهم،فیلمهای کلا همجنسگرایانه ای هستن ولی من واقعا این فیلمها رو دوست دارم.ولی وقتی میخوان به زور یه نوجوون رو توی یه فیلم همجنسگرا نشون بدن یا یه زن رو خیلی قوی و لزبین نشون بدن تو کتم نمیره.احساس میکنم توهین میشه به شعورم.همین موضوع دقیقا در مورد سینما و تلویزیون ایران هم وجود داره،دقیقا همه کارهای صداوسیما فرمایشی هستن.
بعضی وقتها احساس میکنم اصلا دشمنی امریکا و ایران/آخوندها،فمینیستها کاملا بیخودی و بی دلیل هست چون همشون دارن یه حرف مشترک رو میزنن.اصلا خیلی با هم جور هستن.حرف دل همدیگه رو میزنن

جین پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:35 ب.ظ

حالا همجس گرایان شاید تازه به اصطلاح کام اوت کرده باشن و عادت بهشون نداری و بهشون میگی تصنعی ولی سیاه پوستا از اول بودن توقع عجیبی داری که تو فیلم ها نباشن. همونقدر که اون بیرون هستن خب تو فیلما هم هستن این حرف تو هم به نظر من مثل این می مونه که تلویزیون ایران همه زنها رو محجب نشون میده درحالیکه زنهایی با پوشش دیگه ای تو زندگی واقعی وجود دارن.

دوستت دارم جین.

امیر پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:44 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

نسبتی با عمو جانی نداری؟!

بِزارَمه

نسیم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:11 ب.ظ

از سیاه پوستا خوشم میاد
خیلی ماهن
البته اونایی که من از نزدیک باهاشون مراوده داشتم ماه بودن
بوس به خانم ف

تو مگه کجایی که با سیاه پوستها مراوده داشتی؟

نسیم شنبه 10 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:32 ب.ظ

تهران . ولی با یه خانواده سیاه پوست دوست شدم توی دبی
لندن زندگی میکردن ولی دبی هم رفت و امد داشتن خیلی خونگرم و دوست داشتنی هستن

آفرین بهت
بوس بهت

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد