تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آیا این خنجری‌ست که در برابرم می‌بینم که قبضه‌اش به سوی دستم حرکت می‌کند؟ بیا، بگذار تو را محکم در دست گیرم.

این قدر این برنامه "بگوبخند" که از شبکه نسیم پخش میشه کس و شعر و اجرا کننده هاش بی نمک و یخ هستن که با خودم میگم خوبه که منم برم استندآپ بکنم،توی پست قبلی هم اسم هومن برق نورد رو اشتباهی هوتن شکیبا گفتم.خلاصه که خیلی خیلی خیلی برنامه کس شعری هست.من نمیدونم چرا ایرانی ها این قدر بیمزه هستن.استندآپ های لوئیس سی کی،بیل بور،کریس راک،کوین هارت،گابریل ایگلسیاس،اینا رو آدم میبینه کیف میکنه،من زبان انگلیسیم واقعا خوب نیست،ولی اینا رو که تماشا میکنم واقعا لذت میبرم،ولی ایرانی ها همه کس شعر،بیمزه،لوس،بی نمک،متن ضعیف.

تا اینجا خوندی و دلت به درد اومده از این حجم بیمزه بودن پس یه بوس به رامین پورایمان بده.

نظرات 1 + ارسال نظر
phil جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:21 ب.ظ

ستون جرج کارلین و ریکی جرویس رو هم لحاظ کن.

جرج کارلین رو دوست دارم.بانمکه ولی خیلی با ریکی جرویس حال نمیکنم.ولی خوب ایرانی ها به گردپای هیچ کدوم این خارجی ها نمیرسن
سلطان فیل نوکرتم دربست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد