تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چندان کشم اندوه که اندوه کَسَم نیست.

از دوست خوبم her  ممنونم که اسم ترانه ماریا کری رو بهم گفت و رفتم‌توی یوتیوب که ویدیو رو ببینم،تصویر قطع شد،ولی از اون جایی که زده بود بالا رفتم توی سایت ایکس ان ایکس ایکس و با یه میلف زشت روسی زدم.بدجوری هم زدم،انگار میخواستم خشمم رو خالی بکنم.

الان ترانه رو به شکل صوتی گذاشتم پخش بشه و چشمهام پر از اشک شده.کمی قبل با مادرم تلفنی حرف میزدم،از بچگی ام وقتی خیلی کوچیک بودم تا الان که دیگه خر پیر و عاقله مردی هستم متوجه این موضوع بودم که مادرم برادرم،بچه برادرم،زن برادرم و کلا هر چی که مربوط به برادرم باشه رو بیشتر دوست داره.من از نوزادی نی نی بی سروصدایی بودم،کودکیم خیلی آروم بودم و با دو پوست گردو و دو کتاب مشغول بودم،نوجوونی ام همیشه دنبال شنا و کارای سالم بودم و برعکس برادرم که هر کار بدی که توی دنیا میکرد بودم.ولی مادرم علنا اون رو بیشتر دوست داشت.وقتی تعریف میکنم خیلی گی طوری و نازنازی طور به چشم‌میاد،خرس گنده ناراحته که مامانش کمتر از برادرش دوست داره.ولی من خیلی خوب خودم رو میشناسم و احساس میکنم این تفاوت و فرق گذاشتن بین بچه هاش توسط مادرم در درون ضمیرناخودآگاه و روح و روانم تاثیر بدی به جا گذاشته.احتمالا اگر کسی روانشناس باشه بهتر بتونه اینا رو درک بکنه.

این ترانه My all داره آتیش به دلم میزنه،دهنت سرویس Her.

اگه تو هم مثل من روح ات ترک های ریزی داره و خودت هم متوجه اش شده پس یه بوس به افشین هاشمی بده.

نظرات 8 + ارسال نظر
نسیم چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:13 ق.ظ

همه مون ترک های ریز و درشت روحی داریم عزیزم
وچقدر فرق گذاشتن بین بچه ها بده , چقدر بد
یکی از دلایلی که تنها یه فرزند دارم این بود که نتونم بینشون عدالت برقرار کنم
حالم بهم میخوره از فرق گذاشتن بین بچه ها
از افشین هاشمی خوشم میاد , بوس به افشین

مرسی نسیم قشنگم
دومی رو هم بیار دیگه

نسیم چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:45 ق.ظ

دیگه دیره در سن 44 سالگی با یه پسر 12 ساله
باید زودتر توصیه میکردی:)

الان اتفاقا وقتشه نسیم گلی

هاله قدسی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:53 ق.ظ

تراویس جان
به سختی می شه خانواده ای را پیدا کرد که در آن تبعیض بین فرزندان صورت نگیره.
در عوض بچه هایی که سوژه تبعیض واقع می شوند قوی تر هستند.
ماریا کری را هم ولش کن بیا به آلیشیا کی ز نظری بیانداز و کیف کن. جالبه که من هم این ترانه ماریا کری را خیلی دوست داشتم اما به مرور ازش فاصله گرفتم. خوبه من اسم ترانه را برات نگفتم وگرنه الان به جای Her دهن من سرویس بود.
افشین هاشمی هم خیلی خوبه. ماچ برای همه کسانی که ازشون اسم بردم. حتی ماریا کری خل و چل

هاله جون من دوستت دارم
این قدر دوستت دارم که میخوام فقط بغلت کنم.
چقدر تو فهمیده و باکمالات و مهربونی و صد البته زیبا

شتر هوسباز چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:25 ب.ظ

چقدر شتر تو وبلاگت اومده

یه بار میفتم دنبالشون سر همشون رو میبرم و گوشتشون رو میفروشم به قصابی.با پولش میرم قسط هام رو میدم

اشتر چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:09 ب.ظ

بچه هام اینورا رفت و آمد میکنند زیرنظر دارمشون. تراویس تورم زیر نظر دارم فکر نکن بچه های من بی سرو صاحبند بخوای سرشونو ببری. همه اینا که میانو میرن. قوم و قبیله و نوه نتیجه من هستند.

گوشت نمیدین اقلا شیر بدین

شتر هواشناس چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:12 ب.ظ

هوای شیراز خیلی اینروزا سرده. لباسای گرم تنت کن. نچایی. جامعه شترها ناراحت میشه.

کی سرت رو ببرم و گوشتت رو بفروشم خدا میدونه

شتر هوسباز چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:10 ب.ظ

تو میخوای دنبال ما بیوفتی؟!
وقتی نزدیک ما میشی باید دو دستی خودت رو بچسبی.

عباس آقا پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:34 ب.ظ

بهم فوتجاب میدی؟

نه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد