تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بازگشت به سرزمین محبوبم...

حس نمیکنید هوای تهرون خنک تر شده؟

حس نمیکنید شهر زیباتر شده؟

دلیلش فقط یه چیز هست.

حضور من.

خوش اومدم.

نظرات 11 + ارسال نظر
phil سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:56 ق.ظ

داداش چک کردم 41 درجه‌ست

ستون تازه ۴۵ بود.دیگه زور زدم شد ۴۱
فیلمی که گفتی رو دانلود کردم ولی هنوز نشده ببینم

مینا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ق.ظ

ااااا دقیقن الان من ک دارم از اقدسیه میرم شهرک و دقیقن تو اتوبان صدر هستم ،ی لحظه حس کردم الودگی هوا کمتره و خورشید بهتر میدرخشه،،پس دلیلش شمایی ،،حالا تا کی تهران میمونید؟ اخه چ جوری تهران قشنگ و دوس داشتنی رو رها کردید رفتید شیراز؟ البته شیراز هم عالیه و بینهایت دوس داشتنی و یه بوس هم حتی میتونیم ب سیمین دانشور عزیزمون بدیم ک مال خاک پاک شیراز بود،،

عِطر معنویت رو حس نکردی در فضای تهران؟

قره بالا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:48 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من که خودم مهمونم ولی خوش اومدین

فدات خوشگل

مهدیه سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:39 ق.ظ

ببینمت

من پام رو از خونه بیرون نمیزارم.بهترین جا خونه هست.

خانوم ف سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:01 ق.ظ

یه گردهمایی تا تهرانی بزار
برای طرفدارات کراش زده هات فوحش دهنده هاا :))

تخم هیچ کس نیستم به مولا

نسیم سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:03 ق.ظ

خوش اومدین

مرسی قشنگم

زهرا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:22 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

سفر خوش بگذره بهت.

فدات عزیزم

مانیا سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:49 ب.ظ

به به خوش اومدید یه دورهمی بزاریم همه خواننده های وبلاگ که تهران هستن یه کافه جمع بشیم ببینیم همدیگرو

وای من لباس قشنگ هام رو نیاوردم.زیر ابروهام هم دراومده.بزاریم واسه یه بار دیگه.

هاله قدسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:19 ب.ظ

این ایده گردهمایی بد نیست ها. خودت را معرفی نکن. یک جا قرار بگذار، ملت می ان و حدس می زنند که تراویس کیه. آشنایی هم نمی دهند. شما هم آشنایی نده.

تام کروز که نیستم.بعدش هم من فقط تو رو میخوام و والسلام.

دخترک سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:17 ب.ظ

اصلا خیلی هم گرمتر شده.

گرمای وجودمه

مهدیه چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ق.ظ

کلی بهم توهین کردیا

در جواب خانوم ف گفتی تخم هیچکس نیستم
که من بهت قبلش گفته بودم ببینمت


به هاله قدسی هم گفتی فقط اونو میخوای ببینی


واقعا هم فکر کردی من با یه مرد هیز متاهل قرار میزارم ک باسن برزیلی رو مورد عنایت قرار بده؟

به به.قربون باسن برزیلی ات.
والا من بخوام هم مورد عنایت قرار بدم مکان ندارم.
ولی ندیده قربون باسن ات.دوسش دارم،خودت رو هم دوست دارم عزیزم.شوخی میکنم از دستم ناراحت نشو قشنگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد