تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر نظر مخالف شما را عصبانی می‌کند، نشان آن است که شما ناخودآگاه می‌دانید که دلیل خوبی، برای آنچه فکر می‌کنید درست است، ندارید.

سپوختن اول:میخواستم از کس و شعر بودن یکی از برنامه های شبکه پویا بگم ولی خوب خیلی گفتم تا حالا.

سپوختن دوم:عنوان پست رو پدربزرگ عزیزم برتراند راسل گفته  خطاب به کسایی که فحش میدن و فشار میقولن.

سپوختن سوم:فصل ششم سریال Black mirror چنگی به دل نمیزنه.ولی فصل های قبلش رو حتما ببینید،سریال آنتولوژی هست،یعنی هر قسمت داستانش با قسمت دیگه فرق میکنه بنابراین یه قسمت از یکی از فصل های یک تا پنج دانلود کن و ببین،اگه خوشت نیومد بیا اینجا پول حجم اینترنتت رو از من بگیر.

سپوختن چهارم:بانک از حسابم ششصد تومن برداشت و حسابم رو خودش باز کرد،دو روز بعد انگار دلش خنک نشده باشه دوباره حسابم رو بست.مشکل شخصی داره باهام به خدا.

سپوختن پنجم:در راستای فیلمهای دهه نودی،فیلم Sliding doors رو دیدم،یه عاشقانه زیبا بود.دوسش داشتم.دیگه یه فیلم دهه نودی دیدم به اسم Secrets & Lies که بسیار فیلم زیبایی بود و بازی ها چقدر بود و اگر به لهجه بریتیش علاقه دارین حتما فیلم رو ببینید و در نهایت هم فیلم نشون میداد که یه بچه چقدر زندگی رو عوض میکنه.خیلی دوستش داشتم فیلم رو.

سپوختن ششم:یکی از خواننده های وبلاگ به اسم سالومه گفته بود که عشق ابدی اش Steve Carell هست،خیلی از فیلمهاش رو دیدم،خدا وکیلی جز یه حماقت ذاتی توی قیافه اش هیچ جذابیتی نداره.

سپوختن هفتم:هیچ سایتی سراغ ندارین که فیلمهای اروتیک و پر از صحنه رو با زیرنویس فارسی چسبیده بزاره واسه دانلود و حق اشتراک هم نخواد؟دیجی موویز فیلمهای داستان دار و کیر،کصی رو نمیزاره.

سپوختن هشتم:هنوز هنرپیشه خاصی پیدا نکردم که بهش گیر بدم و همه فیلمهاش رو ببینم.

سپوختن نهم:میخوام رفتم تهرون دمبل صورتی هام رو بیارم و دیگه حرکات با دمبل بزنم.

سپوختن دهم:اگه سوال اقتصادی بپرسم ازتون که مثلا اگر این مقدار پول تو دست و بالتون داشتین چی کار میکردین؟؟جواب میدین؟؟

اگه تو هم مثل من دلت صاف و پاکه مثل چشم ماهی پس یه بوس به آتش تقی پور بده. 

نظرات 6 + ارسال نظر
خواهر زن خار شتر سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 06:20 ب.ظ

تو هر چی پول داری فقط بده بچه بکار. نمیخواد بپرسی.

این قدر تعداد شترهای کامنت دهنده زیاد شده که دیگه قاطی میکنم همه رو با همدیگه

خار شتر سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:38 ب.ظ

چیه شلوغش کردی فقط منو خواهر زنم به طویله ات رفت و آمد داریم دیگه. تازه اصلا آدرس طویله ات رو تو گله پخش نکردیم. حتی زنمم نمیدونه. خواهرزنم چون خیلی فضوله فهمیده.

خوشگله خواهر زنت؟

مرجان سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:08 ب.ظ

توی شترها بد نیست. کوهانش بزرگه و خیلی با عشوه راه میره. تو گوشی بگم شتر هواشناس مزاحمش بوده خودم ردش کردم.

مرجان سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:11 ب.ظ

خواهرزنه خار شتر رو میشناسم. گفتم شاید دوباره برات دردسر درست شه دخالت کردم. شرمنده.

نسیم چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:05 ق.ظ

black mirror رو از امروز شروع میکنم ببینم
تفکر اقتصادیم افتضاحه فقط پول خرج کردن و بلدم , خاک تو سرم
بوس به خودت

آفرین بهت عزیز دلم

خانومی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:36 ب.ظ

اپلیکیشن بلبل جان رو نصب کن

بلبل جان چی هست؟چی کار میکنه؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد