تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چه احساس نابی،چه آرامشی،الان بهترین وقت دل بستنه

یک ساعت ورزش کردم و خیس عرق شدم.دقیقا وقتی که داشتم سرد میکردم و حالم خیلی خوب بود و همه انرژی های بد و فکرای منفی و مسموم داشتن از بدنم خارج میشدن ترانه "چشم تو" از مهدی یراحی شروع به پخش شد،این ترانه توی کلیپ عروسیمون هم هست و وقتی آهنگ پخش شد عزیز دل یه یک دقیقه ای با آهنگ رقصید و گفت" اینم تقدیم به تو".همه اینا رو به فال نیک گرفتم و از خونت گذشتم عرفان.

سر پست ژن برتر افغانستانی ها همه اومدن نظر دادن ولی عرفان بود فقط که فحش زشت داد.و بعد و قبل از اون هم هی میومد فحش زشت میداد،عرفان پسرم فشاری نشو،ورزش بکن،کار بکن،درس بخون.واقعا دعوای من تو مثل دعوای عرفان و مهراد هیدن بود.

در نهایت تو هم اگر دل مهربونی داری و دشمن هات رو میبخشی پس یه بوس فقط به هاله قدسی بده،هاله قدسی خواننده خوب و مهربون وبلاگ من هست که پر از دانش و معلومات هست و دوستش دارم.بوس همه برای تو هاله قدسی.

نظرات 13 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 07:02 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

بوس به عشق و دوستی
بوس به مرام و رفاقت
بوس به هاله قدسی جان

:)

بوس به خودت نمک
خیلی زرنگی تو.یه روزی باید ببینمت
کجای کویر هستی؟منوجانی؟عنبرآباد؟گنبکی؟

هاله قدسی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:17 ب.ظ

تراویس جان
من واقعا از ناراحتی ات ناراحتی شدم
نمی دونستم چی بگم که آتش خشم ات بخوابه
ولی خوشبختانه عاقل تر از این حرف ها هستی
ممنون از نظر لطفت
یک ماچ گنده برای تو یکی دیگه هم برای خانم کویری.

مرسی عزیزم
دوستت دارم

سید حمید حوائجی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ب.ظ http://hamidhavaeji.blogsky.com

تراویس وجدانا جدی گفتی بلاگ اسکای پست وبلاگتو حذف کرده؟

به قرآن راست گفتم
حالا یا بلاگ اسکای پاک کرده یا یه کسی هکم کرده و پست رو پاک کرده

سید حمید حوائجی یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ http://hamidhavaeji.blogsky.com

نمیدونم چی بگم واقعا.

هیچی نگو

هانی ژوون یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:41 ب.ظ

زود ب زود تغییر فاز میده

کی؟

جزر و مد یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:55 ب.ظ

همیشه شاد و خوشبخت بمونید و خوشبخت تر با نی نی انشاءالله

مرسی قشنگم

زهرا یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:36 ب.ظ http://pichakkk.blogsky.com

من فقط اومدم یه بوس به هاله قدسی بدم و برم.
بوس بهت هاله قدسی :*

هاله رو همه دوست دارن

هانی ژوون دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:31 ق.ظ

تو

من چی؟

نسیم دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:54 ق.ظ

بوس به هاله

خار شتر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام. تراویس خان. دعوارو بردی یا باختی؟

نیومد که سر قرار.رفتم اونجا مثل کس خلا یک ساعت هم منتظر موندم وسط بیابون هیچ کس نیومد

خار شتر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 05:11 ب.ظ

معلومه که نمیاد هر دو یک تن بودن.

۱- هر دو یک تن بودن یعنی چی؟
۲- تو با شتر هوسباز و شتر حشری و شتر هواشناس و شتر بی کوهان چه نسبتی داری؟

امیر دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:53 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
من کل حوادث امروز شیراز رو زیر و رو کردم که در مورد نزاع منجر به قتل چیزی پیدا کنم!
سر کاری بوده

خیلی باحالی دهن سرویس
خنده ام گرفت مسخره

امیر سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:37 ق.ظ

ههههه
دیگه گفتم کمی با طنز حالت رو روبراه کنم

دهنتو،خیلی خوب بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد