تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

چه خواب آرام و گوارایی است که روی بامداد را نمی‌بینند، داد و فریاد و آشوب و غوغای زندگانی را نمی‌شنوند.

از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون هر روز برنامه یک ساعت ورزش به راهه،اما دیشب از یوتیوب کلیپ ورزشی بزرگ کردن کون گرفتم.میخوام کون رو واستون بسازم.کون تخت و صافی ندارم،بد نیست،ولی میخوام گرد و قلمبه و سکسی طورش بکنم.خلاصه الان ۴۰ دقیقه ورزش کون کردم.خیس از عرق هستم،بعدش هم ده دقیقه ورزش شکم کردم.حسابی خیس عرق شدم.

خیلی حس خوبی دارم.گفتم بیام این حس خوب رو باهاتون در میون بزارم.

اگر تو هم مثل من دلت میخواد کونت بزرگ بشه و ورزشکار بشی پس یه بوس به Johnny Lever بده.

نظرات 8 + ارسال نظر
phil جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:31 ب.ظ http://philsoap.blogsky.com

ستون به باد ندیش فقط.

نه سلطان.
کاش میشد واست پول میفرستادم یه جفت کفش برام بفرستی

بکنتم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:55 ب.ظ

از کجا فهمیدی چی دوست دارم ناقلا؟

مامانت دیشب گفت

بکنتم جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:20 ب.ظ

تو که پدرت با تشکر از اهالی محل هست زر نزن.

تعصب داری رو مادرت؟

خوانتده جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:20 ب.ظ

به نظرم آمار بگیر از خانومای اینجا ببین کون گردالی ملاک زیباییه بعد انرژی بذار
مگر اینکه خودت بخوای

کون گرد توی شلوار قشنگه.تو سکس و وقتی هم لختی قشنگی.
تو خودت کونت چه جوریه؟؟

آقای رعد جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:20 ب.ظ https://iammrthunder.blogsky.com/

به سلامتی زود بهبودی رو بدست آوردین و مشغول ورزش هم شدین که :)

نوکرتم

phil شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:14 ق.ظ

ستون بگو کفشی که میخوای رو و آدرس رو برات میگیرم میفرستم، حالا ایران اومدم پولش رو حساب میکنم باهات.

سلطانی.چاکرتم.
اینجوری راضی نمیشم

سالومه شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:52 ب.ظ

حدیدا هر دو تاشون به دلم نمیشینن .قطعا کندال

دلت میاد؟

رز یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:56 ب.ظ

ایول

نظر داری بهم؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد