تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هیچی بابا، من بودم، حاجی نصرت، رضا پونصد، علی فرصت، آره و اینا خیلی بودیم، کریم آقامون هم بود.

امشب نتونستم ورزش کنم،وامصیبتا.وسطش کشیدم کنار.خیلی خسته شدم.انگار انرژی نداشتم.عزیز دل میگه یه دو روزی باید ورزش نکنی.چه میدونم والا.هر چی اون بگه من میگم چشم.

بازی Call of duty نصب کردم.با همه چیزش و اپدیت و مپ ها و ایناش حدود ۵ گیگ بلکه هم بیشتر مصرف شد،بعد به خودم اومدم و گفتم لعنتی معتاد،تو اگر اینو ادامه بدی دیگه نمیتونی ازش دست بکشی،لذا پاکش کردم.

فیلم indecent proposal از شوهر خاله عزیزم رابرت ردفورد دیدم،یه فیلم دهه ۹۰ ای عالی.دهه ۹۰ سینمای خوبی داشت،بیخودی توش فمینیست بازی و این که باید حتما چند تا سیاه پوست توی فیلم وجود داشته باشه هم وجود نداشت.داستان ها هم بی محتوا نبود و جلوه های کامپیوتری همه فیلمها رو در بر نگرفته بود.دهه های قبل از ۲۰۰۰ فیلمها خیلی خوب بود.فقط فیلمهای پورن به نظرم الان بهتر شده.وگرنه توی همه ژانرها حتی علمی و تخیلی فیلمهای قبل ۲۰۰۰ بهتر بودن.

من که دانشجو و تحصیلکرده سینما نیستم،ولی احساس میکنم در هالیوود قانون هایی وجود داره که حتما و حتما باید چندین سیاه پوست و شرق آسیایی توی فیلم وجود داشته باشه،زن ها قدرتمند باشن،توی فیلمهای اکشن شخصیت اول مرد به هیچ وجه نباید یه زن رو بکشه یا از یه مرد کتک بخوره و حتما حداقل یه شخصیت همجنسگرا توی فیلم باشه.به همین دلیل فیلمها بد و کیفیت و زیبایی دهه های قبل رو نداره.اما خوب این وضعیت زیاد ادامه پسدا نمیکنه،مخاطب دست پرورده و ماحصل رسانه هست.توی سینمای ایران هم قواعد و قانون هایی حتما وجود داره.

داشتم میگفتم به طور کلی مردم برده رسانه ها هستن،میخواستم منبر مبسوطی برم ولی خوب کمی خسته ام و دلم کباب کوبیده و ریحون و نون تافتون میخواد.

تو هم اگه مثل من وقت و بی وقت دلت هوس یه چیز خوشمزه میکنه یه بوس به ران جرمی بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:34 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

متاسفانه همین طوره که میگید
و تمام فیلم هایی هم که جایزه میبرن اصلا مهم نیس محتواشون چیه همین که این قواعد رو رعایت کنن کاندید میشن

هاله قدسی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:46 ق.ظ

در مورد سینمای هالیوود متاسفانه نظر ما مخاطب های غیر آمریکایی شبیه به افراطی ترین آمریکایی ها محافظه کاره. کاریش نمی شه کرد ما رسمی و غیر رسمی بدمون نمیاد سیاه ها، زن ها، همجنس گراها، با کتک و لگد هم که شده از سر راهمون یا جلوی چشممون دور بشن. سینمای هالیوود انقدر در حق این افراد ظلم کرده که حالا حالاها باید بابت گذشته اش به اقلیت ها باج بده. اگر صبر کنید این وضعیت صورت دیگری به خودش می گیره نه اینکه برگردند به دوران گذشته. همین که تو سینمای خودمون، جامعه خودمون، خانواده های خودمون ظلم مسلم به زنان و اقلیت ها را می بینیم و دم نمی زنیم یعنی حالمون خیلی خوبه...واقعا خوبیم.
تراویس جان می دونم که تو زخم خورده قانون مهریه هستی اما همه فمینست ها را به یک چوب نران...فجایعی از این قبیل که تو بابتش انقدر اذیت شده ای از متن یک جامعه مرد سالار در میاد. اصلا در همچین جامعه ای مردها قربانی اصلی هستند. اگر ناراحت شدی کامنتم را نابود کن. یک بوس هم به ووپی گلدبرگ بده که مدیون نمانده باشی.

هاله جون چون دوستت دارم هر چی بگی قبول دارم
دوستت دارم هاله قشنگم

Risio یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:37 ب.ظ

قوانین جشنواره‌ها اینجوریه. برای شرکت در جشنواره باید یکی از این گزینه‌ها داخل فیلمت باشه.

تخمیه قانونشون

سحر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:33 ب.ظ http://senatorvakhanomesh.blogfa.com

دقیقا این موصوع مشهود ولی حالا چی می شه ی بارم زین به پشت باشه؟؟
تا بوده نژاد پرستی بود سرکوب زن و سیاه و چشم بادومی حالا دیدن علط خواستن اصلاحش کنن

باشه
بوس بده

بانوی کویر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:16 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

میگم بد نباشه یه وقت در کنار مخاطبان فهیمی مثل هاله قدسی ، من بی خبر از هالیوود و بالیوود کامنت میدارم :(

تو که عشق خودمی نفس
تو کامنت نزاری باید وبلاگ رو ببندم و برم پی کارم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد