تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بگیرید، بخورید؛ این است بدن من.

یه چیزی ذهنم رو درگیر کرده،من الان چندین بار هست نون دارم درست میکنم.نون ام رو با آرد و کمی نمک و آب و مخمر درست میکنم.حالا یه بار مثلا شیره انگور زدم شیرین تر و صبحونه ای تر شد،یه بار کمی نمکش بیشتر شد،همین جور خالی خوردنی شد،یه بار زیره زدم جور دیگه ای شد،یه بار جای آب شیر زدم باز خوب شد،هر بار توی ترکیبش چیزی اضافه یا کم میکنم خوشمزه میشه،دستم اصلا خوبه.حالا این ذهنم رو درگیر کرده که به جای آب یا شیر شراب بزنم به آرد یا آبجو بزنم و نونی درست کنم که مزه شراب داشته باشه.باید برم تو یوتیوب ببینم رِسپی همچین نونی وجود داره یا خیر؟شما خوشگل های من هم اگر نقطه نظری دارین بهم بگین.

ترانه پست:تصنیف "گندم" از شوالیه موسیقی ایران شهرام ناظری.

تو هم اگر مثل من خیلی با کلمه رِسپی حال میکنی و وقتی استفاده اش میکنی توی جلوت خیس میشه پس یه بوس به جلوه پالیزبان بده.

پانوشت:دیگه پشیزی واسم مهم نیست وبلاگم بیاد صفحه اصلی یا نیاد.بلاگ اسکای تف تو صورتت.

پانوشت۲:این ترانه هایی که تو هر پست معرفی میکنم رو گوش میدین یا نه؟

نظرات 8 + ارسال نظر
قره بالا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 12:21 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

من خیلی به این که دست تاثیر داره تو مزه ها اعتقاد دارم
بعضیا واقعا هرچی درست میکنن خوشمزه میشه
احتمالا شما هم از همونایید

مرسی عزیزم.عوضش هر چی میکارم خدب در نمیاد

خانوم ف دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:17 ق.ظ

یه جور تعریف کردی حتی خوندنش هم خوشمزه اومد چه برسه خوردنش .دلم خواست
دلم اون مربا هوبج و خیارشوراتم‌خواست

ترانه ها رو گوش نمیدم :/

فدای دلت بشم عزیز دلم.بوس به صورت ماهت.
ترانه ها رو گوش بده قشنگن.من روزی یه بار حداقل ترانه تو رو گوش میدم.

هاله قدسی دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:01 ق.ظ

حالا که داری می ری یوتیوب، نگاه کن و نون خمیر ترش درست کن!
بعضی ها به جای آب به نون آبجو می زنند. تخمیرش بهتر می شه.
خمیر مایه نون را بیمزه می کنه. خمیر نون باید به صورت طبیعی بترشه تا نان پخته شده خوشمزه بشه.
باریکلا به شما.
اگر پنیر موتزارلای تازه کاله خریدی، از آن آبی که گلوله پنیرها در آن قل قل می خورند استفاده کن. شیر به نون اضافه نکن، آب حاصل از پنیر شدن شیر ( همان آبی که وقتی شیر می ترشه از بخش جامدش جدا می شه) یا آبی که از چکیده کردن ماست حاصل می شه برای نون مناسب تر از شیر هستند. میگم دقت کرده ای من چقدر نظر می دهم؟ برم از خودم خجالت بکشم

هاله جون عزیزم کامنت هات رو یک دنیا دوست دارم.حرفها،راه حل هات،نصیحت هات،پیشنهادات و حتی فحش دادن هات به همونی که میدونی همه و همه بی بدیل و عالی هستن.
جدا پس آبجو خراب نمیکنه؟پنیر کاله ندیدم از اینا که میگی.ولی حتما سرچ میکنم و تهیه میکنم.
هاله جون فقط کامنت بزار برام

نسیم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 09:24 ق.ظ

احتمالا در زندگی قبلی نونوا بودی
چه خوب که ذوق آشپزی داری واقعا خصلت خیلی خوبیه مخصوصا واسه آقایون
ترانه ها رو گوش نمیدم
سعی میکنم از امروز بگوشم
رسپی اونقدرا هم که گفتی سکسی نیست

ترانه ها رو چرا گوش نمیدی؟گوش بده خوب.
رِسپی خیلی سکسیه خداییش
بوس
بوس
دوستت دارم

نسیم دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:23 ق.ظ

گوش دادم
تصنیف گندم رو
عالی بود
ممنون

فدای تو بشم
خوش سلیقه ای دیگه

x دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:25 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

کجا نون درست می کنی؟
تو فر یا ماهیتابه؟

تو یه دستگاهی دارم اسمش پیتزا پز هست.یه ماهیتابه بزرگه ماننده که میزنیش به برق.
کلوچه هم توش درست کردم خوب میشه

x سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 02:18 ق.ظ http://Malakiti.blogfa.com

مرسی مرررسی

بوس بوس

دزیره سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:26 ب.ظ https://desire7777.blogsky.com/

عامو یعنی ای موقع نون میپزی واللو کارت درسته !!!!

نوکرتم.کاش میشد بهت میدادم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد