تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

این بود نتیجه کار. رفیق مونتاگ می‌خواست به سوی خورشید پرواز کند، حالا که بال‌هایش آتش گرفته‌اند تعجب می‌کند.

دیشب یه فیلم از خاله عزیزم مریل استریپ و شوهر عمه مهربانم کلینت ایستوود دیدم به اسم The Bridges of Madison County دیدم.لازم به گفتن نیست که این فیلم هم دهه ۹۰ ای بود.فیلم بسیار عاشقانه و لطیف و آروم و قشنگی بود.خیلی فیلم زیبایی بود.اونجوری بود که دلم میخواست.بازی مریل استریپ هم مثل همیشه عالی بود و یه لهجه ایتالیایی هم توی فیلم داشت.این مدل فیلمها رو دوست دارم.نه فمینیستی هست،نه توش الکی سیاه پوست فرو کردن،نه زن ها رو جایگاه خدایی میدن،نه مردها یه مشت گی و کونی.همه چیز سرجای خودش و مرتب و قشنگ یه قصه انسانی و زیبا رو روایت کرد.

جدیدا چرا باز حشرم زده بالا و همه رو دوست دارم بکنم حتی به غلط؟؟؟

اگه تو هم مثل من فکر میکردی سن ات میره بالا و کمتر حشری میشی ولی دیدی بیشتر حشری میشی ، یه بوس به محرم بسیم بده.

پانوشت:هاله جونم تنها کسی که همه اینایی که واسه بوس اسم میبرم میشناسه فقط خودتی و بس.هاله جونم دوستت دارم هزارتا.

نظرات 24 + ارسال نظر
بانوی کویر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:12 ب.ظ https://banooyekavir.blogsky.com/

کاش میذاشتید واسه مریل استریپ بوس بفرستیم :(

نه.فعلا به محرم بسیم بوس بده

شتر هوسباز یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 06:22 ب.ظ

یادمه من هم با دیدن این فیلم افسرده شدم.

ولی افسرده کننده نبود شتر جان
شتر بی کوهان و شتر هواشناس عروسی کردن؟؟

شتر هوسباز یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:11 ب.ظ

افسرده‌ کننده بود انسان جان.
در باب آن دو عزیز هم اطلاعی ندارم.

قشنگ بود شتر جان
تو چطور شترهای گله خودتون رو نمیشناسی؟
چند تا شتر تو گله تون وجود داره؟

شتر خجالتی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:23 ب.ظ

سلام تراویس. وبلاگت رو شتر هوسباز بهم معرفی کرد. من شتر خجالتی‌ام، اسم مستعارمم ش.خ (شین خ) هست.
البته صاحب وبلاگ شمایی، اگه خوشت نمیاد پس به وبلاگت سر نمیزنم.
شترتم.

سلام شتر خجالتی.خیلی مخلصم.خوش اومدی
نری یا ماده؟
شتر بی کوهان
شتر حشری
شترهوسباز
شترهواشناس
شتر خجالتی
به به.خیلی خوش اومدی شتر خجالتی

امیر یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:24 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
شیراز هستی مراقب باش یهویی جناب احمد مولا بوست نکنه!!!

نمیشناسم

مرجان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:21 ب.ظ

گل آپارتمانی شترها پیرمردها ...همشون من بودم دیگه ام نمیخوام برات کامنت بگذارم. اینو گفتم که اینقدر به شتر هوسباز نپیچی اون ربطی به من نداره. لازم بذکر شترهوسباز و تریاکی من نیستم. خداحافظ.

احمق بیشعور چرا این همه بهم فحش دادی؟
کس خل مریض روانی جنده دوزاری حروم زاده آشغال جنده

ژوان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:58 ب.ظ

تراویس فیلم های دهه 80و90 میلادی چه پیشنهاد میدی ؟

اینایی که میگم خوبن دیگه

خانوم ف یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:30 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

به خاطر ورزشه که زده بالا

عجیبه.باید کمتر بشه

هاله قدسی یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 09:40 ب.ظ

سلام تراویس جان
بعله محرم بسیم را هم می شناسیم. به خاطر همین بهت مدام میگم چرا ما را بیشتر به عالم مرده ها حواله می دهی. البته من خیلی هم حالیم نیست ها. اداش را در میارم.
لهجه مریل استریپ در آن فیلم لهستانی است. مریل برای آن فیلم کلی خودش را چاق کرد. البته اول صحنه های لاغری اش را مربوط به اواخر داستان می شد ازش گرفتند، بعد چاق شد تا بتونه دل کلینت ایستوود را به دست بیاره. جایی که با کلینت ایستوود رابطه برقرار می کنه بدل به جاش بازی کرده. یعنی انقدر ماخود به حیا است این خاله مهربون شما.
نمی خواهی یک بوس به کلینت بدهم؟ حیوونی خیلی پیر شده اما هنوز دوست داشتنی است.
من هم دوستت دارم هزارتا.

نه،بوس به کلینت نباید بدی.فعلا فقط محرم بسیم.
عاشقتم هاله جونم

مرجان یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 10:50 ب.ظ

دیگه هر چی میگی به خودت و خانواده ات میگی. شتر جدیده ام من نیستم. اصلا هیچکدوم من نخواهم بود. بازم فحش بدی به خودت گفتی. Bye for ever.

فاک یو.
امیدوارم هیچ وقت دیگه پیدات نشه کم عقل منحرف

قره بالا دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:17 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

به کامنت شتر خجالتی خیلی خندیدم
شین خ عالی بود
(اگه خودتون اینا رو مینویسین که خلاقیتتون رو دوس داشتم)

نه بابا.مگه خُلم؟؟؟
شتره دیگه

شتر هوسباز دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:49 ق.ظ

شتر یکی دو تا نیست که کلشون رو بشناسم.
در ضمن، ممنون که شتر خجالتی رو هم پذیرفتی. شتر بدبختیه.

نره یا ماده؟؟

شتر هوسباز دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 05:15 ق.ظ

نره.
هنوز که هنوزه میگن شترهای ماده باید توی طویله بمونن و کارهای طویله رو کنن. نمیذارن تو ملا عام بچرخن. حتی نمیذارن وارد فضای مجازی بشن.

ولی شتر بی کوهان ماده هست

امید دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:32 ق.ظ

برای تو چه فرقی میکنه شین خ نره یا ماده
به هر حال تو همشونو میخوای بوکونی

من که شتر نمیکنم

امیر دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 02:21 ب.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

اگر احمد مولا رو نمیشناسی یا بپرس یا توی گوگل سرچ کن که یه وقت خفتت نکنه

باشه
مگه نمرده؟؟

RA سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:26 ق.ظ http://rashedaliyari.blogsky.com

سلام تراویس
فیلم شکارچی گوزن رابرت دنیرو دیدید؟ احتمالا اکثر آثار رابرت دنیرو رو دیده باشید که اسم تراویس رو انتخاب کردید

آره دیدم.بد نیست

امیر سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:02 ق.ظ http://dashtemoshavvash.blogsky.com

سلام
شاید مرده باشه ولی شاگرداش هستن
پس شناختیش

ها بچه بازه.
شیرازی ها خودشون مزه عرقم هستن

سالومه سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 01:54 ب.ظ

وای شتر هوسباز رو واقعا دوست دارم

سالومه جون
کندال جنر یا آدریانا لیما؟؟

شتر هوسباز سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:27 ب.ظ

شترتم سالومه

شتر هوسباز سه‌شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 08:29 ب.ظ

میدونستی من شاعر هم هستم؟
مسئول انجمن ادبی "خارستان" هم من هستم.

آفرین بهت
یه شعر شتری بگو حالا

سالومه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 11:35 ق.ظ

میزان خلاقیتی که شتر هوسباز به کار میبره شگرفه.
آدریانا لیما شبیه نیکی توتریاله چقدر, یکم خوشگل تره.
نه واقعا کندال بهتره
تراویس دیشب انجمن شاعران مرده رو دیدیم گریم گرفت ببین

شتر خرته سالومه جون
سالومه جون حالا کندال جنر یا تیلور هیل؟
آره،فیلم رو قدیم دیدم.قشنگ بود.بد نبود.توی دوره خودش فیلم خوبی بود

سالومه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 04:22 ب.ظ

بازم کندال
کندال و تی تی

حالا بگو تیموتی شالامی یا هری استایلز؟؟

سالومه پنج‌شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 07:55 ب.ظ

هیچ کدومشون و دوست ندارم :/
عشق ابدی من استیو کارله

هر چی پیرتر میشه بهتر میشه
ولی یه کسخلی و حماقت خاصی توی نگاهش نداره؟؟

سالومه جمعه 26 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 12:22 ق.ظ

نمیدونم چرا دوستش دارم.فیلمdinner for schemucks رو دیدم و خندیدم باهاش.تقریبا تمام فیلماشو دیدم little miss sunshine رو هم عمیقا دوست داشتم.
زک گالیفیاناکیس هم خیلی بانمکه*_* مخصوصا سه گانه hangover .
سریال fleabag رو هم خیلی میشنوم از این و اون میخوام ببینم

سریال جالبه.کوتاه و مختصره.حتما ببین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد