تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هرکس از خدا بترسد هیچ‌کس به او زیانی نخواهد رسانید، هرکس از غیر از خدا بترسد هیچ‌کس به او سودی نخواهد رسانید

طاقت اول:بیژن مرتضوی یه ترانه قِری داره به اسم "خدای مستون" که یه جاییش میگه :

 خدا نظر به ما کن نظر به عاشقا کن 

ما رو که مست عشقیم به حال خود رها کن 

به حال خود رها کن

انتقادی از این ترانه دارم.فی الواقع اگر انسان باور به خدا داشته باشه نباید یک لحظه هم خودش رو بخواد از خدا جدا بدونه.پیامبر اسلام هم میفرمایند:خدایا مرا حتى به اندازه یک چشم بر هم زدن به خویشتن وامگذار.

وقتی پیامبر خدا چنین میگه از ما بنده سراپا تقصیر دیگه چه انتظاری میره.

خداییش اگر آخوند میشدم استعدادش رو داشتم.از این آخوند تمیزا میشدم که دخترای راهنمایی و دبیرستانی دوستشون دارن.

طاقت دوم:دارم میام تهران واسه چند روز،استرس دارم،عجیب هم استرس دارم،طبیعیه،من آدم اینجوری هستم دیگه.کاش میشد قرص بخورم و کل راه رو بخوابم.

طاقت سوم:کلی حرف واسه گفتن دارم ولی زنم صدام کرد باید برم.

شما هم عجالتا سیما بینا رو بوس بکنید.

ترانه پست:حیف از پوبون.

پانوشت:یه بار دیگه بلاگ اسکای پست ام رو توی صفحه اول نزاره دعوامون میشه.

نظرات 6 + ارسال نظر
bahar دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 03:16 ب.ظ http://man0baharam.blogsky.com

سیمابینا عااالی
سفرتون سلامت

هاله قدسی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 08:32 ب.ظ

تراویس جان خودت را برای تهران گرم و کثیف آماده کن.

کاش خودم رو برای آغوش تو آماده میکردم

هاله قدسی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:01 ب.ظ

تراویس جان ورودی تهران می ایستم یک تابلو دستم می گیرم که روش نوشته باشه Free Hug
چطوره؟ ایده را می پسندی؟
ولی بازهم ممنون که ندیده انقدر محبت داری.

نه.اونجوری همه میان بغلت میکنن.
ورودی تهران دم مرقد دیگه منظورت بود؟

Minoo دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:03 ب.ظ

جل الخالق!!!
چطور یه جقی شرابخوار، یکدفعه یه چرخش ۱۸۰ درجه ای میزنه و ذکر احادیث و روایات میکنه!!!!!
فازت چیه دادادش؟! واقعا دوست دارم بدونم چی تو مغزت میگذره؟!

اگه دوست داری بدونی چی توی مغزم میگذره شماره ات رو بهم بده حرف بزنیم بهت بگم چی توی مغزم میگذره

قره بالا دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 11:54 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عنوان پست:
اگه خدا خودش ضرر رسوند چی؟

خدا بزرگه

حمید پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 01:26 ق.ظ http://hamidhavaeji.ir

تراویس به‌نظرم کانال تلگرام بساز و اونجا هم پست بذار.

داداشی تلگرام مال آدم حسابی هاست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد