تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

فقر و تنگدستی و طول عمر را به خود تلقین نکن.

شما عنوان پست های من رو ببین،همشون حرفهای خوب و احادیث و سخنان پند آموز،به نوشته هام نگاه بکنید همشون پند و اندرز و نصیحت،به روال وبلاگم نگاه کنید،تمامش فراز و فرود و قناعت و زاهدانه زیستن و فداکاری و مهربانی.بعد گیر دادین به دو تا کلمه و دوتا خاطره ای که به زعم خودتون زشت و غیراخلاقی هست؟

شما هیچ جایی  مسائل اخلاقی و راه رسم درست زیستن رو اینقدر ساده یاد نمیگیرین.هر کس فکر میکنه من بی تربیت هستم خودش بی تربیت هست.

نظرات 2 + ارسال نظر
برنتین دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ب.ظ

همه ما قد خودمون بی تربیتیم
باید شرایطش ایجاد بشه تا پسرپیغمبر هم داشته های بی تربیتیشو هویدا کنه.
یه راننده تاکسی بود که شهرتش به ادب و نزاکت و عفت و خلاصه اینا بود.
صندلی عقب تمرگیده بودم که بی هوا ماشین رفت توی یک چاله
راننده هم متوجه حضور من نبود و یهو گفت
ای فلان فلان ننه شون
منم یهو گفتم:همینه که میگی
خلاصه طرف آب شد رفت تو چاه مستراب
القصه
رفیق ناباب و ذغال خوب و جنس جور و خلاصه شرایط مهیا باشه کلهم اجمعین the end بیتربیتا میشیم.

نوکرتم سلطان،تاج سری شما

Mahya سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:40 ب.ظ

من عناوین پست ها رو دوست دارم و میشه ازشون یک handbook ساخت هر چند از بقیه باشه ولی فکر میکنم بداهه هستن بیشترشون.

بله وبلاگ شما و خودتون مدرس خوبی در زمینه آموزش تجارب هستید، برای من که دنبال کننده بودم اینطوری بوده تا الان، بعضی چیزها فراموش نمیشن.

و لحن کلام حاشیه است اگر کسی بهش گیر داده تا کنون.

قربونت برم عزیزم.چقدر فهمیده و قشنگ حرف میزنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد