تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر بوسه بر فرزند یک حسنه است و شاد کردن او، موجب خوشنودی خداست

رفتم توی یه کلینیک ناباروری و فعلا یک و پونصد دادم واسه دارو،۶ تومن هم دادم واسه آزمایشات ژنتیک و ۱۵۰ تومن هم دادم واسه این که تو یه ظرف جق بزنم و منی و اسپرم هام رو آزمایش بکنن.۴۸۰ تومن هم پول سونو دادم.

تا الان با برو و بیا و ویزیت و خرده ریزها ۱۰ تومنی خرج کردم.هنوزم تازه اول راهیم.چشمم کور میرم صبح تا شب کار میکنم و زحمت میکشم و پول در میارم تا خدا یه کاکل زری یا یه دخترقندعسل به عزیز دلم بده.هیچ مشکلی ندارم.ولی اونایی که صبح تا شب تو تلویزیون و رادیو میگن بچه بیارین برن خجالت بکشن.هیچ حمایتی از طرف دولت نمیشه واسه این هزینه ها.

ننه ما هم اون سر دنیا واسه خودش عشق میکنه و نمیدونه من کجام و چی کار میکنم.فقط فکر اینه که بدهی اش رو صاف کنم.

نظرات 11 + ارسال نظر
7min سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:35 ب.ظ http://7min.blogsky.com

کسب و کارت پر برکت باشه دستتم درد نکنه
ولی ترا فک کنم بیمه سامان بیمه نازایی داره که کمک میکنه حالا میخوای یه سرچی بزن

همین الان میرم چک میکنم دختر گلی.
ولی خیلی چک کردم.بیمه ها هزینه های نازایی رو پوشش نمیدن

برنتین سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:42 ب.ظ

بزرگوار
ده تومن لاخیدی اونم به جماعت دکتر؟
فکر کردی کاری میکنن برات؟
نه برادر،این جماعت فقط پولتو میخوان
و صدبلانسبت برات شیردوش برقی تدارک میبینن که سه سوته بدوشنت.
البته فعلا برو جلو
وقتی که از نفس افتادی، بدون خرج زیادی
بهت میگم میباید چکار کنی که بابا بشی
من همین دور اطراف خودت دارم وزوز کنان میچرخم.

لابد میخوای بگی زنمو بکنی برام حامله اش بکنی،نه اخوی اینجوری نیست.اگه میشد هم والا حرفی نداشتم.
اگه اینجوری هم نگی یه چیزی توی همین مایه ها میخوای بارمون بکنی.گوشمون از توهین و تحقیر پر شده.

برنتین سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:29 ب.ظ

عزیز
من اهل جسارت نیستم
چیزی که نوشتی خدا توبه
اهل تحقیر کردن و توهین هم نیستم
راههایی هست
ولی واقعا با چیزایی که نوشتی مث سگ پشیمون شدم از کامنتی که نوشتم.
شرمنده م باعث شدم این برداشت رو کنی.
نتونستم منظور رو بیان کنم و باعث این مدل برداشت شدم.
حلال کن بزرگوار

خواهش میکنم
میخوای چیزی بگی خوب بگو.راهی داری بگو.حتما باید خایه مالی ات رو بکنیم.
چه اخلاق گهی هست دارن بعضی ها که تا ازشون چیزی نخواهی و خایه مالیشون رو نکنی کمکت نمیکنن

جزر و مد چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:22 ق.ظ

امیدوارم خیلی زود به آرزوتون برسید
من بچه دوست ندارم ولی واقعا با اینکه شما رو نمی شناسم خوشحال میشم بچه دار بشید چون هنوز نیومده دوسش دارید

مرسی مهربون

M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:55 ق.ظ

آرزومندم عزیز دل فرزندش را طوری تربیت کند که با گذشت زمان تنظیمات کارخانه ای او دست خوش تغییر نشود ....
راستی تراویس تو که از بی اخلاقی و فحاشی و جنون جنسی لذت میبری چه حسی پیدا میکنی وقتی برای اولین بار فرزندت از کلمات رکیک در برابر خودت استفاده میکنه !!!!
اگه خوشحال میشی و ذوق میکنی که هیچی و اگه ناراحت میشی بگو چرا !!!!
در کل چنین رفتاری رو برای فرزندت میپذیری یا خیر ؟؟؟؟

بچه ای که تازه زبون باز میکنه طبیعتا یه چیزایی،فحشایی میشنوه و تکرار میکنه.نباید واکنش خاصی نشون داد.
انتظار داشتی جواب دیگه ای بدم و مثلا بگم عاشق اینم که بچه دو ساله ام بگه کیرم تو کص زنت؟نه داداش،نه آبجی.من دارم به این نتیجه میرسم که تو خودت از همه دنیا خراب تری.ذهنت پر از عقده های سکس شده و توی مغزت هیچی به جز سکس نمیگذره.واست فقط یه نسخه دارم تا به حالت عادی برگردی و از این عصبی بودن در بیایی،اگه دختری فقط باید بدی و اگر پسری هم باید بکنی.تا وقتی که سکس واست تابو هست و خودت رو سرکوب میکنی همین آدم فریکی و ویردو و تخمی و دُگم و عجیب و غریب میمونی
کیرم وسط دو ابروهات
به امید موفقیت

Old M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:45 ب.ظ

سلام تراویس عزیز،اون M که پیام میذاره،فیکه و بی ادب.امیدوارم یه فرزند سالم نصیب تون بشه.

همتون فیک و به دردنخور هستین.با اسم واقعی پیام بدین

M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:51 ب.ظ

جناب تراویس حالا فرض کن ما آدم بده داستان !!!!
تو که مرزهای کثافت کاری رو در این دنیا جابجا کردی چرا اینقدر آنورمالی داداش!!!!!
البته فکر نکن قضاوت شدی نوشته هات این رو القا میکنه در خواننده ..

برو کیرم تو دهنت فیک به درد نخور آشغال حمال تخمی کیری

M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:23 ب.ظ

وقتی میگی عجیب و غریب یاد اون داستانه میافتم که یه روز مردی وارد یه روستا میشه میبینه همه دارند خودشون رو میخارونن اهالی روستا تا مرد رو میبینند با تعجب می گویند این مرد رو ببینید چه قدر عجیبه خودشو نمی خارونه !!!!!
شده حکایت تو ....
از پشکل گوسفند که به وجود نیومدی یکم اون فکرت رو به کار بنداز... پس فردا که پدر شدی با این شیرین عقلی به مشکل برمی خوریا ببین کی گفتم!!!!
در ضمن این مدت که من برات پیام مینوشتم سعی کردم به جای کلمات رکیک از جمله های رِندانه استفاده کنم . پس میشه بدون فحاشی هم مطلب نوشت و همون حس رو به خواننده منتقل کرد. تو هم سعی کن خودت رو اصلاح کنی دوست عزیز . برای خودت و شخصیتت و کودک زیبا و دوست داشتنیت بده به خدا
دوستدارت m

من ریدم توی رندانه نوشتنت تخمی
فیک به درد نخور تو معلوم نیست پسری یا دختر.کیرم وسط اون دو ابروهات تخمی مشنگ

Mm چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:43 ب.ظ

سین چشم سبز چه کاری کرد تو رو انداخت دور حرومزاده، اون عزیز دلتم ی جنده ایه مثله خودت یادمه هنوز زنتو طلاق نداده بودی پرید تو بغلت ، هردوتون لنگه همین، تویی که میگی حاضری زنتو بدی یکی بکنه حامله شه دیگه حرفی برای گفتن نمیذاری، فقط دنبالت میکنم ببینم تا کجا در کثافت غرق میشی بچه ات چی بشه....
امیدوارم هر چی درمیاری خرج بچه کنی و اونم نیاد کثافت

این حجم از نفرت از کجا میاد؟

اعظم 46 چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:28 ب.ظ

خدا هم کاکل زری وهم قند عسلی به شما وسایر آرزومندان عنایت کنه آمین

فدای تو

7min پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:14 ق.ظ http://7min.blogsky.com

بابا بلاک کن ترا اعصاب داریا

خدا هدایتشون بکنه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد