تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هر کس از حرام دورى کند، خداوند به جاى آن عبادتى که او را شاد کند نصیبش مى‏گرداند.

زندگی محافظانه کارانه خوب نیست و زندگی پر از خطر هم خوب نیست.ولی چیزی رو که من میدونم اینه که یه ازدواج بد بهتر از هرگز ازدواج نکردن هست.یه رابطه اشتباه داشتن بهتر از هیچ رابطه ای نداشتن هست.خیلی حرف واسه گفتن دارن ولی باید برم سریال Modern love  رو ببینم.
نظرات 7 + ارسال نظر
7min جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:21 ب.ظ http://7min.blogsky.com

نه ترا اینو نگو هیچوقت
تو خودت تجربه طلاق داشتی میدونی چی میگم
کاشانی ها یه ضرب المثل دارن میگن:
میوه رو درخت بمونه بگنده خیلی بهتر از اینه بره میدون و برگرده
ضرب المثل تخمی و جنسیت زده ایه ولی حرفش اینه ازدواج نکردن بهتر از رابطه عنو طلاقه حالا فک کن خیلی ها موقعیت طلاق ندارن و باید بسوزن بسازن

ولی تنها موندن و تنهایی به نظرم عذابه.
من غلام خانه های روشنم

سحر جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:34 ب.ظ

تراویس وقتی به M فحش دادی خیلی عذاب وجدان گرفتم که چرا دعواش کردم. بنظرم یه پسر کم سن و سال مظلوم مهربونه که واقعن هم هدفی جز نصیحت و هدایت نداره.
M جان منو ببخش برادر (یا خواهر البته، به هر حال مجازیه دیگه). منهم عاشق سینه چاک کسی نیستم واقعن، فقط اولویتهام نسبت به گذشته و سالهای جوونیم فرق کرده، از بس آدم هزار رنگ دیدم توی جامعه. خلاصه که به سبک خودت حلالم کن.
تراویس اینو تایید کن پلیز

M بچه خوبیه.منتهای مراتب نگرشش با ما فرق داره.
منم دوستش دارم

خانوم ف جمعه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 11:28 ب.ظ

از افاضات حضرت تراویس قدس سره العالی (ع)

مسخره نکن

جزر و مد شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:49 ق.ظ

من با این حرفتون موافق نیستم و حتی تعجب کردم، گاهی یه ازدواج بد چنان اثرش ماندگار میشه که زندگی فرد و اعتمادش رو برای همیشه تحت تاثیر قرار میده

من از تنهایی میترسم

7min شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:58 ق.ظ

گوه نخور بابا یادت رفته چقدر اذیت شدی؟
من اصن یادش میفتم حاضرم تنها میموندم ولی اون همه افسردگی و درد و کصافتو نمیدیدم و تحمل‌نمیکردم یه لحظه م حاضر نیستم برگردم اون بار روانیش برای من خیلی زیاد بود

بالاخره یه چیزی تجربه کردی و بزرگت کرد اون دردها.بهتر از این نبود که هیچ تجربه ای نداشتی و هیچی نمیدونستی؟

7min شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:24 ق.ظ

اره بهتر بود ازدواج نمیکردم میدونی چند بار شده بود آرزو کرده بودم هیچوقت نمیدیدمش؟

ولی تو لحظات خوبی هم بالاخره باهاش داشتی.ولی در نهایت نظرت واسه من قابل احترام هست

مهدیه دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 12:25 ق.ظ

سعی کن با تنهایی کنار بیای

چون در نهایت تنهایی
قبول کن اگر میتونستی این حرفا رو به کسی بزنی اینجا نمینوشتی
پس تنهایی

باشه.بیا از تنهایی درش بیار

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد