تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مـن مال هیچ کسی نیستم، مال خودمم نیستم چـه خوب، پس مال مـن باش

بد نمیشه یه گروه تلگرامی بزنیم،نظرتون چیه؟اگه ده نفر اوکی بودن یه گروه میزنم و لینکش رو هم اینجا میزاریم.

پانوشت:گروه نمیزنیم،همین جا توی وبلاگ دور هم خوش هستیم

پانوشت ۲:من گروه نمیرنم.هر کس میخواد بزنه من لینکش رو اینجا میزارم.این که من بشم ادمین از حوصله ام خارجه

پانوشت۲:من هیچ فیلتر و سانسوری توی نظرات و پست ها نمیزارم.فی الواقع نمیدونستم اصلا همچین چیزی وجود داره.

نظرات 20 + ارسال نظر
نل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:22 ب.ظ

اونهمه حرف زدم
پاک کردی مورد۹
اصن من قهرم



گروه تلگرامی؟
اخه یک چیزی بگو بگنجه..
تاالان چندتا گروه زدی و بعد حذف شد

با پریسان سر گروه کل کل داشتین همیشه

مخالفم

نه پاک نکردم.همش هست.اخه همه راجع به اون بند آخری حرف زدن منم اوردمش توی یه پست جداگانه.
حالا بزنیم یا نه؟

M دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:26 ب.ظ

چقدر خوب میشد کسانی که فقط مجاری ادراری شون کار میکنه تحت تربیت کسانی قرار بگیرند که مجاری ادراکی شون کار میکنه !!!!
همه کس خوش بود به ساز و سزا
تو به ساز و به ناسزا خوش باش !!!!!

ایول،خوب ریدی بهم،دمت گرم

M دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:46 ب.ظ

چه فایده؟بعد چند روز پاکش می‌کنی مثل قبلنا.

نه.قول میدم پاکش نکنم
حالا بزنیم یا نه؟

M دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:12 ب.ظ

جناب تراویس با این استاندار شخصیتی که دارید خیلی انتظارات زیادی از خدایی که هست داری !!!
یه فرمول برای دستیابی به سطوح بالا و رسیدن به آرزوهات بهت میگم.
عمل و کردارت شخصیت و شاکله برات میسازه و خدا با توجه به شخصیتت بهت رزق و نعمت میده....
به این میگن چرخه ی بازگشت اعمال
در کانال جدید اگر تونستی درک و فهمت رو از حیات حیوانی که در حد شکم و شهوت هست بالا ببری لطفا محتوای بهتری تولید کن.
دیگه ببخشید از این جا رد میشدم گفتم یه سری هم به شما بزنم . شما هم که خدا رو شکر همش تو آشپزخونه بودی دیگه نشد ببینمت

اتفاقا یه پست کمی پایین تر برای تو نوشتم،مگه کوری که ندیدی؟اینقدر توی فازای عجیب و غریبی که اصلا ندیدی پستم رو که در مورد تو نوشتم
کانال جدید چیه؟
تو آشپزخونه هم نبودم تو حموم بودم صدات کردم بیایی کمرمو کیسه بکشی ناز کردی نیومدی

برنتین دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 10:55 ب.ظ

بزن تا بزنیم

نوکرتم

سحر سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:48 ق.ظ

عه چه بموقه رسیدم داداش. گروه تلگرامی خوبه پایه م.
راستی، واقعن هم بی ادب نیستی، پسر خوبی هستی.همین.

مرسی خوشگلم

M سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:52 ق.ظ

جناب تراویس اتفاقا پست های وزین شما رو دیده بودم !!!!
دست گلتون درد نکنه!!!
حاصل تفکر تو سرویس بهداشتی که چیز مهمی از آب در نیومد حداقل این دفعه که در حمام مشرف شدید به این موضوع فکر کنید که یک انسان چگونه میتونه طراح سرنوشت خودش باشه ؟؟؟؟
مثلا اگر این دنیا رو یه بوم نقاشی در نظر بگیری ؛ تابلویی که از خودت طراحی میکنی ارزش دیدن داره یا نه؟؟؟؟
یا به عبارت دیگه این تابلو که نقاشش خودت بودی رو باید به دیوار نصب کرد یا تو آتیش سوزوندش !!!!
پ.ن
جناب تراویس از خداوند برای شما گرفتاری در این نوع فاز ها را خواستارم .

من خودم گرفتار زندگی و مشکلاتش هستم عن خانم یا عن آقا،ا خدا بخواه یه کص واسم جور بکنه توی این غربت بزنیم نفت در بیاد

سحر سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:53 ق.ظ

عه تراویس هولدن رو سرچ کردم یافتمش نکبت رو، انقد بقول فیل عنترا بش اعتماد بنفس دادن رفته نویسنده شده، بلاگ دات آی آره!!!
فیل هم که رفت خارنج، فقط من و تو موندیم و غم غربت!! از اون بدتر اینکه یکی از ابله ترین آدمایی که میشناختم رفته داره دکترای ادبیات میخونه دانشگاه تهران!! پروفایلشم نوشته شاعر!!!
بیار اون قهوه قجری رو!!!

دنیا رو گه گرفته خواهر.
همه چی داره از هم میپاشه و روز به روز داره به سمت قهقهرا میره

سحر سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:01 ب.ظ

یه جمله ی این M رو دیدم دلم نیومد جواب ندم بهش، آخه خدا با توجه به شخصیت بهت رزق و نعمت میده؟!!! خداوکیلی این حتی اگه ده سالشم باشه بالاخره سه سالشو رفته مدرسه و تو اجتماع چرخیده.
M جان، هرکی هستی عجیب خری، نه که مثلن ابله باشی ها، خود خودشی، آخه اینهمه دزد و مختلص که دارن کانادا براحتی زندگی میکنن، اینهمه آدم متشخص که دارن توی فقر دست و پا میزنن، اینا رو کجای نظریه تخمیت میزاری؟!!! طرف کلهم شخصیتش دوزار نمی ارزه ماشین دو میلیاردی سواره ب لطف پول باباش، یکی هم سراپا دانایی و فهمه، دستفروشی میکنه.
آخه تراویس دلت برای چیه این تنگ شده بود خداوکیلی داداش من

M جان خودت بیا جواب بده

Mahya سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام. اتفاقا خیلی خوب هست گاهی یک گروهی هم باشه، من به شخصه تا حالا از طریق وبلاگ تو گروهی نرفتم. اگر چیزی تشکیل شد لینکش رو بذارید عضو شیم کمی وقت بگذرونیم با دیگر دوستان.

نه.به درد نمیخوره.من گروه نمیزنم.اگه میخوای تو بزن من عضو میشم

Mahya سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 05:08 ب.ظ

واقعا؟ چه جالب. خب اینم لینک منسوب به اینجا:
https://t.me/travisbicklecafe
به نظرم پین کنید که اتاق گفتگوی وب شما بشه مثلا.
اما مثل روز بر من روشن است که کسی نمیاد (XD)

حالا که هیچ کس نمیاد پس پاکش بکن.
همین جا خوبه.خیلی هم ازت ممنونم

Mahya سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:16 ب.ظ

باشه، پاک کردم، به عبارتی:
No more words left to say, bye dear

بوس

M سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 06:49 ب.ظ

به سحر
حکایت شما جماعت حکایت اون آدمی که رفته بود توی جنگل و هی میگفت از بس درخت هست نمیشه جنگل رو دید!!!!!
آخه دوست عزیز حد آدم رو که مال و ماشینش تعیین نمی کنه !!!
حد و درجه ی آدم رو عملکرد درستش در این دنیا تعیین میکنه !!!
حالا شما که معتقد نیستی ولی خدا گفته اگه همتون کافر نمیشدید من سقف خونه های کافر ها رو هم از طلا و نقره میساختم !!!!
شما رو نمی دونم ولی چرا آدمی مثل تراویس باید سرمایه های انسانیتش رو هدر بده و مثل یه حیوان زندگی کنه !!!
یکی نیست بگه آدمیزاد خدا اگه میخواست تو مثل حیوان زندگی کنی که دیگه قبل از تو حیوانات رو خلق نمیکرد .!!
الآن مثلا فرق تو با یه شامپانزه چیه که مدام به دودولش ور میره؟؟؟
مشکل اینجاست که شامپانزه داره مثل شامپانزه زندگی میکنه ولی تراویس که آدمه هم داره مثل شامپانزه عمل میکه . واحسرتا
پ ن
جناب تراویس تند روی من رو ببخشید در مثل مناقشه نیست

ریدی بهمون بعد میگی در مثل مناقشه نیست.

M سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:33 ب.ظ

به خانم سحر
منظورم از رزق و نعمت فرزندی بود که تراویس از خدایی که هست میخواست.
حالا خدا رو نمی دونم ولی من جرات نمی کنم یه بز بدم دست تراویس بچرونه چه برسه به آدم !!!!
به دل نگیر تراویس شوخی کردم !!!

تو بز نمیدی به من ولی من حاضرم یه چیزی بدم دستت بچرونی.
به دل بگیر،اصلا هم شوخی نکردم

7min سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:43 ب.ظ http://7min.blogsky.com

چه خبره اینجا :)))))

یه بوس بده تا بگم چه خبره

phil چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:23 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

کانال بزن سلطان من حمایت میکنم

نوکرتم.شما همه جوره عزیزی.همین وبلاگ بمونه کافیه

سحر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:26 ق.ظ

دقیقن این تراویس که میگی چکار کرده؟ دزدی کرده؟ مال مردم خورده؟ تجاوز کرده؟ واقعن برام سوال شد چکار کرده؟
برو یه سر بزن به جامعه ببین‌چه خبره، برای یک کار نکبتی انواع و اقسام کثافتکاریها رو از طرف میخوان، ۴ تا زن عقدی و چل تا صیغه ای دارن، بعد چون جلوت دولا راست میشن به ریاکاری، لیاقت بزرگ کردن بچه رو دارن؟!!!
بیخیال عمو، بخدا که یا شاغل ماغل و دانشجو مانشجو نیستی، یا کاری داری که فقط خودتی و خودت.
بعد هم مگر تو خدایی؟!! تو که دم از ایمان میزنی، قضاوت بدون جنایت کار خداست نه بنده ی خدا. تو چارتا خط از یه آدم خوندی، من به شخصه انقدر از آدما بدذاتی و بدجنسی و سو استفاده و ذات خرابی دیدم، یه آدمی که نشسته یه گوشه داره زندگیشو میکنه و کاری ب کسی نداره بنظرم که جاش توی بهشته.
تو رو نمیدونم کیا رو توی بهشتت راه میدی. مطمئنن بهشتت جای جالبی نیست با این افکار

حرف حق زدی،دمت گرم.این M افکار واقعا غریبی داره.افکارش از عجیب بودن گذشته و غریب شده افکارش.یعنی واقعا فازش رو نمیگیری.

سحر چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:33 ق.ظ

مجددن به M
عزیزم تو پول نداشته باشی خونه اجاره کنی و بری حاشیه شهر، انسانیت به چه دردت میخوره؟ نون نداشته باشی بخوری چطور میتونی آدم خوبی باشی آخه؟!! بخدا که بشدت داری از روی شکم سیری حرف میزنی.
به یه بچه پولدار گفتن انشا بنویس راجب فقر، نوشت: خانواده ای بودند که خیلی فقیر بودند. راننده آنها فقیر بود، آشپزشان فقر بود، باغبانشان فقیر بود، تمام مستخدمهای آنها فقیر بودند!!! دقیقن حکایت توعه.
حد آدم رو اعمالش تعیین میکنه، همین شما، اینهمه توهین کردی و دل شکستی و بخاطر چارتا حرفی که هممون توی دلمون داریم و جایی بجز مجازی و ناشناس نمیشه زد، به یارو القاب عجیبی دادی، بعد میگی اعمال؟ هرآدمی گوشه های تاریکی توی روحش داره. بعضیامون میایم توی مجازی و تاریکیمون رو بیان میکنیم، بعضیامونم انقدر پنهانش میکنیم که فکر میکنیم معصومیم. نه گلم، بهتره یکم بزرگ شیم و انقدر فکر نکنیم راه ما درسته و بقیه گمراهن، چه بسا همین غرور، گناه کبیره ای باشه برامون.
با تچکر

زنده باشی که حرف حق زدی

M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:35 ق.ظ

جناب تراویس . خوشم میاد راستت هم دروغه!!!!
هر چه میخواهد دل تنگت بگو چون کار از دلگیری و به دل گرفتن گذشته داداش!!!!!

حالا من بد شدم.تو راه به راه میرینی به ادم.بعد من بد شدم؟

M چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:29 ب.ظ

به سحر
فهم آدمها به خاطر اعمال آنها متفاوت است.
مشکل اینجاست که دل که تاریک بشه حقیقت رو نمی فهمه .
قضاوتی صورت نگرفته و فقط بر مبنای نوشته ها و اعترافات نویسنده نظرات نوشته میشه...یکی مثل شما از باطل و گفتار سخیف حمایت میکنه و یکی مثل من به این کردار و رفتار و گفتار اعتراض میکنه فقط همین !!!!!
شما معتقدی فضای مجازی توالت خونه هست . من یه همچین اعتقادی ندارم . فقط همین!!!!
تو معتقدی فقر و بی پولی توجیه خوبیه برای هر عمل غیر اخلاقی من معتقدم تو سخت ترین لحظه های عمر هم میشه انسان بودن رو به کثافت نکشید فقط همین !!!
تچکر از خودت با عشق

برو بابا تخمی لجن.هر وقت تو کامنت بزاری میرینم به جد و ابادت مادر جنده دوزاری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد