تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تکه ای از بهشت بودی و از آسمانها آمدی خانه ام غرق نور شد و بهر نجاتم آمدی

 عزیز دل حدود یک سال پیش حامله بود و بچه ضربان قلب هم داشت.صداش رو ضبط کرده بود و هر شب پلی میکردیم.و خوشحال میشدیم.خیلی قلبش تند میزد،اون قدر تند میزد که بدون دلیل قلبش وایساد.هنوزم گاهی یادم میاد.نمیدونم دختر بود یا پسر.ولی من یه چیزی میدونم من توی این زندگی یه بچه طلب دارم.

نظرات 4 + ارسال نظر
جزر و مد شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:29 ب.ظ

امید داشته باش و صبر، تو حوزه ی درمان ناباروری خوبیم.

ایشالا

خواننده خاموش شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 04:25 ب.ظ

امیدوارم خبر خوش بچه دار شدنتون رو اینجا بنویسی خیلی زود

فدای تو بشم مهربون

آویشن چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 06:55 ق.ظ https://dittany.blogsky.com/

آرزو می کنم اگه واقعا انقدر دلتون میخواد که بچه دار بشید این اتفاق تو زندگیتون بیوفته. الان علم خیلی پیشرفت کرده در نتیجه چه موارد سختی و درمان می کنند اینکه چیزی نیست

ممنون از مهربونی ات

نگین جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1401 ساعت 03:05 ب.ظ

یه دایی دارم که زمانی، دو تا دختر داشت و دلش پسر میخواست. باز خودش زیاد نه. اما زنش، داشت دیوونه میشد که پسر نداره. پدر مادرشون هم همین طور. از اوناییکه نکنه بی نوه پسری بمونن. پدربزرگه همیشه میگفت: خدایاسهم پسر منو بده( یعنی پسرش یه پسر طلب داره)
بعدها اونا صاحب پسر شدند اما اون پسر بیماره.
بعضیا میگن هیچی رو به زور نباید خواست.
امیدوارم انچه مایه ی ارامشتون باشه براتون اتفاق بیوفته.

حرفت قشنگ بود.کاملا درست میگی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد