تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نسبت به زنان مردم عفت پیشه کنید, تا نسبت به زنان شما عفت پیشه شود.

اینایی که میان کص شعر میگن و به من و عزیز دلم فحش میدن و حرف بد میزنن من که میبخشمشون ولی برن توبه بکنن.خدایی اگه باشه از حق الناس نمیگذره،و اگر هم خدایی نباشه کارمای حرفهای بدشون و تهمت هاشون به خودشون بر میگرده.این قدر تو زندگیتون در مورد دیگران قضاوت نکنید و توهین نکنید.

ضمنا من هیچ کس رو به زور نکردم،هیچ کس رو فریب ندادم،با هر کس هم بودم یا بهش پول دادم و کارش این بوده یا این که خودش از ته دل راضی بوده.با احساس کسی هم بازی نکردم.اگه میخواستم لاشی بازی در بیارم خیلی بیشتر از اینا میتونستم با دخترها و زن ها باشم.و نکته آخر هم این که اون تخمی هایی که به من فحش میدن یادشون نره که من خیلی خیلی بیشتر از خیلی ها توی زندگیم زحمت کشیدم و همیشه به مهربونی و صداقت همه من رو میشناسن.

برین از خدا بترسید.من که میبخشم ولی این حرفها و انرژی های منفی به خودتون بر میگرده.به خانوادتون برمیگرده به بچه هاتون بر میگرده.من پسر پیغمبر نیستم و هر کس هر چیزی بگه تایید میکنم،ولی توی زندگی واقعیتون اینجوری که اینجا هستین نباشین.

پانوشت:اهان یه چیز دیگه هم یادم اومد،شما تخمی هایی که فحش میدین و حرفهای بد میزنین من مگه کارت دعوت واستون فرستادم،برین اینستاگرام توی پیج مهدیس فود،و وحید خزایی و این تخمی هایی که کیرشون هم حسابتون نکنن.اینجا نیایین،لیاقت ما وبلاگ نویس های فعال خیلی بیشتر از شماهاست،شماهایی که فحش میدین منظورم هست.یه سری دکتر و مهندس و معلم و آدم باسواد و تحصیلکرده و کتاب خون و باخانواده شدیم وبلاگ نویس و داریم مطالبی مینویسیم و تجربیاتی به شما میدیم که هیچ دوست و پدر و مادر و هیچ مدرسه ای بهتون یاد نمیده بعد یه سری خرفت میان فحش میدن.خاک تو سرتون.

درد و بلای اون خواننده های فهیم و عزیز و باشعوری که اینجا رو میخونن بخوره تو سر اون خاک تو سرهایی که همیشه فحش میدن.

نظرات 5 + ارسال نظر
7min پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 12:42 ق.ظ http://7min.blogsky.com

هوی ترا الان تو لفافه با من بودی؟ :)))) بیشعور تو اومدی کامنت گذاشتی چاکریم که :))))

نه به خدا.من از تو جز لطف و مهربانی چیزی ندیدم.

reza پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:36 ق.ظ

پاراگراف آخر مصداق منه

چاکرتیم

M پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 08:43 ق.ظ

جناب تراویس حالا که با صداقت میدری و پاره میکنی و دنیا رو به فساد میکشونی کلام آخر رو از من بشنو !!!!
۱ - اگر فرزندت مثل خودت فحاشی کرد حتما عکس العمل نشون بده و از آنجا که فلفل ریختن تو دهن بچه نامردیه کمی نمک تو دهنش بریز تا متوجه اشتباهش بشه. آدمها رو باید متوجه اشتباهشون کرد نه این که بی تفاوت بود یا به انجام اشتباه تشویق کرد
( قابل توجه عاشق سینه چاکت سحر)
و اما اون موجود فریکی و عصبی و وحشتناک که توصیف کردی دقیقا تصویری هست که داری روی بوم نقاشی این دنیا از خودت ترسیم میکنی. موجودی ساخته ی دست خودت که اونقدر زشته که تا ابد باید تحملش کنی. شاید بگی پس کو من این موجود رو نمیبینم ؟؟؟؟ هر چند الان هم اون رو توی قلبت میبینی ولی صبر کن لحظه ی مرگ به استقبالت میاد!!!!
از قدیم گفتن دوست کسی هست که تو رو بگریونه!!!
فرصت عمرت رو غنیمت بدون و دست از این همه فحاشی و ترویج فساد اخلاقی بردار
این کوچه بن بسته!!!!!
توی پیام بعدی که آخرین پیام من به تو هست روش زندگی صحیح رو بهت به عنوان هدیه تقدیم میکنم . و من هم تو را به خاطر تمام توهین هات میبخشم .

ممنون

M پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:01 ق.ظ

به فرزندت بگو که
مواظب افکارت باش که گفتارت میشود
مواظب گفتارت باش که رفتارت میشود
مواظب رفتارت باش که عادتت میشود
مواظب عادتت باش که شخصیتت میشود
مواظب شخصیتت باش که عاقبتت میشود

و در مورد صداقت که گفتی صداقت باید در گفتار و رفتار و باور و نوشته هات باشه!!!
وگرنه صداقت و راستی تو با صداقت و راستی یه آدم مست چه فرقی میکنه!!!!
شنیدی که میگن مستی و راستی!!!!
توبه رو از خودت شروع کن و به دنبال حقیقت باش و حقیقت چیزی نیست جز خداوند و هر آنچه مربوط به اوست....
در ضمن من فیک نیستم خواستم فقط برای درمان بیماریت یه داروی تلخ بهت بدم . ببخش اذیت شدی !!!

مرسی

خانوم ف پنج‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 03:12 ب.ظ

خیلی فوحش و فوحش کاری بود چند تا پست
کهیر زدم اصلا
این چه وضعشه
اونا فوحش بدن تو چرا اینجوری جواب میدی اخه
بی خیال

دیگه فحش نمیدم.ببخشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد