تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

زمان شبیه برف است بیایید قبل از آب شدن از آن سود کافی را ببریم

"تو مرد متعهدی نیستی ، حداقل تا جایی که من میشناسمت و یه عالمه ادم های مختلف تو زندگیت اومدن و رفتن .بعید میدونم اگر زنی این ها رو بدونه تورو بخواد .شاید هم من متفاوت فکر میکنم ! در هرحال خوشحال میشم دو سه سال دیگه فکر کنم از یه جایی به بعد متعهد موندی ."




مرده من زنده شما.دو سال دیگه میام پست میزارم که هنوزم با عزیز دلم.اگه اینجوری نشد همتون بیایین تف کنید تو صورت من‌.

نظرات 5 + ارسال نظر
شوکا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 02:52 ب.ظ

تیترات رو از کجا میاری؟؟؟

از تو کونم

، یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 03:39 ب.ظ

داداشی،میشه تف کنیم تو کله کچلت
راستی اون کونه تو داری یا غار
لامصب همه چی توش جا میشه؛~)

کس ننت

خانم الف یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:10 ب.ظ

چرا که نه . من هم از یجا به بعد تو زندگیم تصمیم گرفتم جور دیگه باشم .
امیدوارم که زندگی خوبی داشته باشی . همینکه با نفست بخاطر عشقت می جنگی تحسین بر انگیزه .

چاکرم

اعظم 46 یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 07:25 ب.ظ

خدا کنه سر حرفت بمونی

اگه نموندی مجازی هستی چطوری تف بندازم

قرار میزاریم یه جایی همه بیان تف به کونم بندازن

، یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 08:40 ب.ظ

داداشی،از خودت مایع بزار
منم میتونستم بگم کس ننه و عزیز دلت.
ولی دیدی نگفتم؛-)

کیرم تو کس مادرت.اینم مایه از خودم.
ضمنا مایه بزار درستش هست نه مایع بزار کس ننه دوزاری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد