تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

اگر سلامی میکنیم به کسی تو مجازی یا سلام یکی رو جواب میدیم.سرش گیج نره فک کنه خبریه.

نظرات 7 + ارسال نظر
جزر و مد پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1397 ساعت 06:06 ب.ظ

نهههه در این حد توهم زدن؟

ملت رد دادن از بس که کسی تحویلشون نمیگیره

، جمعه 28 دی‌ماه سال 1397 ساعت 12:14 ق.ظ

داداشی،اعتماد بنفس تو رو اگه گوز داشت،الان امپراطور بادها بود:-)

باشه
بیا برو تو کونم

. شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 02:10 ب.ظ

واقعا مردی مثل تو مطلوب چه مدل زناییه ؟

من مرد بدی نیستم و مطلوب خیلی از زن ها هستم.

شوکا شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:43 ب.ظ

بابا خیلی خری‌ تو
ابن همه عقده از‌کجات میاد بدیخت

از تو کونم

شوکا شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 09:45 ب.ظ

چقد خوشم اومد ا‌ز این دوستان ناشناس
منم همیشه فک میکنم عزیز‌دل‌ چ شخصیته ک با اینه
از نوشته هاش مشخصه چقددددد کمبود عاطفی و روحی‌روانی‌ داره

دیگه هر کس یه جوریه

. شنبه 29 دی‌ماه سال 1397 ساعت 11:15 ب.ظ

تو مرد متعهدی نیستی ، حداقل تا جایی که من میشناسمت و یه عالمه ادم های مختلف تو زندگیت اومدن و رفتن .بعید میدونم اگر زنی این ها رو بدونه تورو بخواد .شاید هم من متفاوت فکر میکنم ! در هرحال خوشحال میشم دو سه سال دیگه فکر کنم از یه جایی به بعد متعهد موندی .

فعلا بیا برو تو کونم

زهرا یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1397 ساعت 01:47 ب.ظ

چرا نشه مطمینم که میشه نمونه بارزش شوهر خودم هر کی اول زندگی منو میدید یه متلکی میگفت میگفتن با صد نفر بوده خودشم گفت بودم قسم خورد دیگه همه چی تموم الانم ۱۲ ساله داریم زندگی میکنیم یه ذره پاش نلغزیده دو سه سال که هیچی الهی صد سال با خوبی و خوشی زندگی کنین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد