تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دو کس رنج بیهوده بردند و سعی بی فایده کردند: یکی آن که اندوخت و نخورد و دیگر آن که آموخت و نکرد.

سخن اول:به همه گفتم تهران هستم ولی شیرازم،از تموم دنیا بریدم و دیگه با کسی کار ندارم،خصوصا خانواده خودم.

سخن دوم:حدود یک ماهی میشه که از کاری که پیدا کردم اومدم بیرون و با ماشینم تو شیراز مسافرکشی میکنم.پسرفت به معنی کامل کلمه،ولی خوب راضی هستم.

سخن سوم:بعد از کرونا گرفتنم دیگه آدم سابق نشدم،هم افسرده شدم و هم فراموش کار.کرونا باعث شد که شهرم و کارم و زندگیم و همه چیزم رو تغییر بدم.

سخن چهارم:حرفی ندارم واسه گفتن جز این که هیچ.

پانوشت:کاش یه نوزاد از اوکراین بهم میدادن بزرگش میکردم و بچه ام میشد،یه بچه اگه داشتم دیگه هیچی از این زندگی نمیخواستم.من پیش خدا یه بچه طلب دارم.یه بچه فقط اگه میومد توی زندگیم دیگه خیلی خوشحال بودم.

نظرات 6 + ارسال نظر
جزر و مد سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 02:08 ب.ظ

الان از تصمیمتون متعجبم که چرا از کارتون اومدید بیرون.
اگه اینقدر بچه دوست دارید امیدوارم قسمتتون بشه، اگرم مشکلی هست درمان میشه نگران نباشید تو این مورد ایران واقعا پیشرفته است. به خاطر مشکل جمعیت هم تو هزینه های درمان دستور دادن خدمات لازم ارائه بشه. نگران نباشید حل میشه.

کی دستور داده؟؟

هیچ سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:38 ب.ظ

خودت چرا بچه دار نمیشی ؟

خودم رَحم ندارم

K سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:06 ب.ظ

سلام تراویس
خیلی دلم گرفته
من باهاش ازدواج کردم.بیشتر بخاطر اینکه اقامت دایم داشت.بخاطر وضع مالیش. الان میبینم هر روز خیلی دوستام خودشون ب واسطه دکترا رفتن اونورن. من بی عرضم. این توانایی رو تو خودم ندیدم ک خودمم تنها میتونم برم.از خودم بدم میاد لجم میگیره.ب خودم اعتماد نکردم.کاش هیچ وقت ازدواج نمیکردم. کاش ب خودم اعتماد میکردم منم مث دوستام از راه درس میرفتم. ماشینو گذاشت تو خونه. منم تکونش ندادم. از رانندگی خوشم نمیاد.با اسنپ تردد میکردم. امروز گف داداش کصافطش میاد برا عید ماشینو ببره ک ۱۰ روز ک من مسافرتم ی وقت دزد نیاد ماشین تو پارکینگو ببره. در صورتیکه ماشین باطری خالی کرده.فقط بهونه. میدونه ک من دوس ندارم خانوادش ب مالو منال ما کاری داشته باشن. حالم ازشون بهم میخوره. ولمون نمیکنن. گدا گشنه ها. ایشالا ک تکه تکه شه تو راه.ماشینم باهاش مچاله شه.من اگه از این زندگی سهمی دارم راضی نیستم راضی نییییستم

خو به تخمم

K چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 06:36 ب.ظ

سلام تراویس
راستش من دوسش دارم.نمیتونم ببینم غمگینه. ماشینو آخر فروردین پس میارن.بزار اینطوری اونم دلش خوش باشه. گف من برم برا منم ی ماشین تا ۱۰هزار دلار میخره با ی اپارتمان تو جای خوب سیتی.سوییچ ماشینو و کلید خونه ایرانم قراره من با خودم ببرم اونور ک کسی دیگه نیاد.خوجالم

خو به کیرم

بی نام پنج‌شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 08:16 ب.ظ

این پیج رو با دقت بخونید. ممکنه اول کمی گیج بشید. اما دستتون میاد چکار باید بکنید. عوارض افسردگی کرونا ناشی از دفع دوپامین هست. پزشکان هنوز خیلی عقبن از عوارض کرونا و تجویزهای اشتباهی بسیاره.

در گام اول آزمایش خون و ادرار بکنید تا اصلا ببینید چه فاکتورهایی مشکل پیدا کرده. توی همین پیج نوشته شده.
برای درمان هم پیشنهاداتی توی همین پیج هست


https://instagram.com/cancer.nutrition_1?utm_medium=copy_link

اگه پیج سکسی یا دوستیابی متاهلین توی شیراز داری واسم بفرست

خانوم ف دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:05 ب.ظ

من بچه دار شدم تراویس
بچه میرینه به زندگیت .بدون شک .این خریت و نکن

نگو این حرف رو.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد