تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

تمام طلاهای روی زمین و زیر زمین به قدر یک فضیلت اخلاقی ارزش ندارد.

امشب یه خانم خیلی خوش صدا و خوشگل و متشخص و مودب رو سوار کردم و گفتم اینم مسافر آخرم و بعدش هم میرم خونه،طرف خیلی آدم حسابی بود،گفت میشه خواهش کنم کمی صبر کنید من برم یه دستگیره واسه آشپزخونه بخرم توقفش هم هر چی بشه میزنم،منم گفتم به روی چشم و اصلا بحث توقفش نیست و بفرمایید.پیاده شد و رفت اون ور خیابون و دیگه برنگشت.

خارکسته آخه واسه ۱۳ تومن کرایه چرا این کارا رو میکنی؟ملت و مردم مریضن،واقعا مریضن.نه به اون سر و وضع و تیپش و حرف زدنش و نه به اون کار بیشرمانه اش،آخه لامصب ۱۳ تومن پول یه پاکت سیگار هم نیست که تو به خاطرش سر راننده تاکسی رو کلاه بزاری.

بعد که برگشتم خونه خیلی ناراحت بودم،بغض کردم ولی گریه نکردم،توی یه کوچه خیلی تاریک زدم کنار،هوا بوی گل میداد،از ظهر ساعت ۱۲ تا ساعت نه و نیم شب پشت فرمون بودم،زانوهام درد میکرد،کمرم خیس عرق بود،استخون کونم تیر میکشید و جیش داشتم،تشنه هم بودم چون آب نمیخورم که دستشویی نرم،گیج بودم و بدنم بو گرفته بود و خسته بودم.کمی که حالم جا اومد اومدم خونه.زنم رو بوسیدم و بهش ماجرا رو گفتم،نوازشم کرد و گفت فدای سرت.ولی خیلی ناراحت شدم،نه به خاطر ۱۳ تومن،چطوری بگم از روزگار و از آدمها ناراحت شدم،از زندگیم ناراحت شدم.بگذریم،مهم نیست.

نظرات 6 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:18 ق.ظ

آب نخوری سردرد میگیری

دارم دیگه

مهشید جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 02:08 ب.ظ

چطور میشه تراویس بعد از این همه پلشتی و پستی که از روزگار و آدم ها دیدی بازم با کمترین پست فطرتی که ی آدم دوپا از خودش نشون میده این همه بهم میریزی ؟!
فکر میکردم فقط خودم اینجوریم.
حالا که داری انقدر سخت کار میکنی بیشتر به سلامتیت اهمیت بده
اتفاقا تا میتونی آب بخور
هروقت نیاز داشتی ناسلامتی مردی دیگه بزن کنار کارتو بکن.
حداقل هر نیم ساعت بزن بغل ی کش و قوسی به خودت بده
حداقل به سال نکشیده پدر دیسک های کمرت در نیاد.
از ته دلم برات میخوام روزهای خوش برسه.
پسر تو چقدر زندگیت فراز و نشیب داشته
زندگی تو ی کتاب میتونه باشه.
با همه سختی که کشیدی بازم مثل ی طفل با ذوق و شوق میمونی .
عزیزدلت خدا برات نگه داره.

مرسی عزیز دلم و مهربونم
دوستت دارم

ستاره جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:56 ب.ظ

خدا داده توالت عمومی چرا به خودت زجر میدی

جزر و مد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 12:37 ق.ظ

من با خوندنش خیلی ناراحت شدم چون اعتماد آدم له میشه، غرورش زخمی میشه و نگاه به زن کثیف میشه.
تراویس مراقب سلامتیت باش، یه دستشویی رفتن درسته وقتت رو می گیره ولی بعدا دور از جون کلیه هات آسیب می بینه. امیدوارم گره از مشکلت باز بشه.

قربون محبتت

سمیرا یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:17 ب.ظ

چرا شما مردا همتون بچه میخاین؟

خانوم ف دوشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:03 ب.ظ

روز به روز داره به ادمای گوه مملکت اضافه میشه

دقیقا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد