تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ظلم ممکن است بسیار انسانی باشد و ممکن است فرهنگی باشد اما پذیرفتنی نیست.

با درود

میخوام مطلبی رو خدمت بانوان عزیز خواننده وبلاگ عرض بکنم.خوب و با دقت این مطلب رو بخونید چون کاملا مرتبط با زندگی و شخصیت شما هست و این چیزا رو کسی واستون جا ننداخته و از همه مهم تر یه مرد داره اینا رو بهتون میگه.

هیاهوهای بسیاری که در باب تجاوز جنسی در غرب به راه افتاده و آدمهای معروف بسیاری رو بی آبرو کرده مربوط به این نیست که یه آقایی زنی رو جایی خفت کرده باشه و فلانش رو به زور کرده باشه توی فلان یه خانم.بلکه موضوعاتی رو در بر میگیره که شاید بارها و بارها واسه خیلی از زنان پیش اومده و اصلا بهش اهمیت ندادن یا این که واسشون عادی شده یا لازم ندونستن در موردش حرف بزنن.

ببینید اگر همکار شما،یا هر خر دیگه ای موقع حرف زدن دست به شما بزنه تجاوز محسوب میشه.

اگر با مردی چت میکنید و موضوعات جنسی رو پیش میکشه یا عکسی از فلانش میفرسته بدون خواست شما تجاوز محسوب میشه.

اگر شخصی بدون رضایت شما با شما شوخی های جنسی کلامی میکنه تجاوز محسوب میشه.

اگر موقع کار کردن همکار شما وقتی میخواد کلید یا خودکار یا هر چیز دیگه ای بده دستتون و بعد دستتون رو میگیره یا انگشتهای شما رو لمس میکنه تجاوز محسوب میشه.

اگر به شما پیشنهاد صمیمیت بیش از حد یا رابطه داده میشه تجاوز محسوب میشه.

اگر توی تاکسی یا مترو  یا وسائل نقلیه عمومی کسی بدن شما رو لمس بکنه تجاوز محسوب میشه.

در مقابل موارد این چنینی ساکت نمونید،از حق خودتون دفاع بکنید.اجازه ندید چون مردی همکار یا رئیس یا استاد شما هست به خودش اجازه بده بدون خواست شما باهاتون دست بده یا دست بزنه بهتون،اعتراض بکنید و مطمئن باشید که جامعه و نگاه اجتماع با شما همسو میشه.به خودتون و بدنتون احترام بگذارید و برای خودتون حرمت قائل بشین.


نظرات 17 + ارسال نظر
هفت دقیقه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:19 ب.ظ http://7min.blogsky.com

لایک .

الهه چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:34 ب.ظ

با سلام.میگم کاش میشد از اول زندگیمون اینقد تو گوشمون نمیخوندن احترام به دیگران بزارید و دروغ نگین دیگران و دوست بدارید....حالا اینا جای خود درسته ولی همیشه ادمای فرصت طلب هم زیاد پیدا میشه از احترام ما از راست گفتن ما سو استفاده و برداشت بد میکنه.هر جا بری ادم خوب وبد هست.همه که مقدس و خوب نیستن اونم تو شرایط جامعه ما که اونایی که بالا نشستن هر کاری میکنن از دزدی از بیت المال گرفته تا فساد مالی واداری...ورانت خواری.البته این نظر من هست.در اخرممنونم از نوشتتون.با تشکر.

ارادتمند

نل چهارشنبه 15 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:50 ب.ظ

لایک میشود

خانومی پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 12:30 ق.ظ http://maaan.blog.ir

سر کار وقتی کارآموز بودم یدونه از این آدم نما ها که دستشون رو میزنن به دست آدم داشتیم ، به مافوقش گفتم که چنین آدمیه ، خیلی سخت بود ، خیلی خیلی زیاد ولی خوشحالم از اینکه سکوت نکردم ...

احسنت بر تو

sara پنج‌شنبه 16 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:44 ب.ظ

پوپک‌عزیز و دنیاجان شمارهاتون‌پاک شده تلگرامتونم ندارم.به من‌پیام بدین.باتشکر
ارادتمند
سارا

میس تیچر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:13 ب.ظ

یه بار تو تاکسی یه آقای پیر و مسنی کنارم بود گفتم پدرجان بی زحمت یه کم اونرتر بشینین ممنون میشم. همین چند کلمه !

شروع کرد هی نق نق کردن و حرفای تند و زشت که الان دخترا الن بلن، اینجورین اونجورین... هممونم از دم خراب و همه کاره کرد ... هیچی نگفتم داشتم نگاش میکردم گوش میدادم فقط ، حتی رانندهه از آینه تاکسیش نگام کرد بببینه حالا به حرقای پیرمرده میخورم یا نه چیزی میخام بگم یا نه که اشاره کردم مهم نیس بزار بگه...

دوتا پسر هم جز من تو تاکسی بودن داشتن ساکت مثل من نگاش میکردن میخندیدن آروم. بعد یارو برگشت گفت خدا به من دختر نداده وگرنه سرشو میزاشتم رو سنگ میکشتمش دخترم اینقد بی حیا... یهو بهم برخورد حرفش بلند با طعنه گفتم واقعا خداروشکر ...پیرمرده گاز گرفت شروع کرد:))) یهو رانندهه دوسه تا کوچه جلوتر از مقصد نگه داشت گفت پدر جان اونور مقصدته یه ذره پیاده بری هم حالت بهتر میشه هم برای پات خوبه...

اون ک رفت گفت خواهر من چرا اجازه دادی اینقد بارت کنه؟ من قشنگ حواسم بهتون بود دیدم شما چیزی نگفتین.. گفتم من به حساب بزرگتری چیزی بهش نگفتم ولی ایشون نفهمیدن نفهمی و بیشعوری به سن و سال و جنسیت نیست که ...

پیر خرفتی بوده.گور پدرش

فراز جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:35 ب.ظ

بگذارید از جانب یک مرد هم موضوع رو بیان کنم و یک طرفه به پیش قاضی نریم که انگار فقط خانومها زاییده شدند تا قربانی باشند حرفهایی که می زنم در ظاهر غیر مرتبط اما در اصل مرتبطه ....من یک سوال دارم شما در واقعیت کدوم پسر مودب و با اخلاق رودیدی که از مودبانه رفتار کردن دستش به جایی بند بشه ؟............... من که تا حالا ندیدم یا نشنیدم یک دختری بیاد به خاطر مودبانه رفتار کردن با پسری دوست بشه و عاشق اون بشه یا حتی احترام بیشتری براش قائل شه مگر اینکه پسره رسما بره خواستگاریش.. اما در قالب دور از ازدواج، مردهای مودب دستشون به جایی نمیرسه ... اما مردهای پر رو و فرصت طلب هستند که در این کار موفقند و دخترها و زنها جذب می کنند ... من یک دوست دارم خیلی پر رو و جوری با خانومهایی(که می خواد) رفتار می کنه که همین الان می خواد انگار طرف رو لخت ببره تو رخت خواب ..اتفاقا در این کار هم خیلی مواقع ، موفق می شه و اون کسی رو که بخواد رو بدست میاره حالا یک پسر مودب هی بره احترام و شخصیت از خودش جلوی دختری که دوست داره نشون بده چه چیزی عایدش میشه؟ هیچی ....تازه دختره میره با یکی مثل این رفیقی که بهتون عرض کردم می خوابه ...از این گذشته خیلی از دختر ها به روابط جنسی تمایل دارند اما دوست ندارند که شروع کننده رابطه به نظر بیاند که اگر جایی گیر کردن بگند به ما تجاوز شده مثلا در همین موضوع هالییوود زنه تنهایی می ره تو اتاق یک مرد پول دار (تهیه کننده)خب احمق باید باشه که فکر کنه پولداره فقط بخواد باهاش صحبت کنه اگه بخواد حرف بزنه تو یک جای عمومی قرار میذاره نه تو اتاق شخصی !! مشکل از رفتار شم ...

به نظرم خانمها باید جواب شما رو بدن.
ولی نظر شخصی من اینِ که با ادب و احترام و درست بودن هم میشه زنان رو جذب کرد.

هفت دقیقه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:50 ب.ظ http://7min.blogsky.com

جناب فراز سلام ،
من از اون افرادی که جمع بستید خارجم ! اتفاقا من برای آقایونی که باشخصیت و با ادبن خیلی احترام قائلم و از مرد های بی ادب بد دهن پررو که به قول شما هرجور بخوان رفتار میکنن فراریم.

تیلوتیلو شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 09:24 ق.ظ

لایک

فراز شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 06:02 ب.ظ

من نمی گم همه خانومها از آدمهای بی ادب و پر رو خوششون میاد من می گم مردهای تا حدودی بی ادب و پر رو در دروابط آزاد دختر پسری موفق ترند مثلا یک پسری می شناختم تو تاکسی به دختری که خوشش میومد پیشنهاد دوستی می داد اولش هم با یک لمس شروع می کرد خب فرض کنید از ده تا دختری که کنار این تو تاکسی می نشستند پیش میومد که دو سه تایی هم باهاش دوست می شدند درسته در واقع اون به هفت دختر دیگه یک جورایی آزار رسونده ولی عوضش اگر همینجور مودبانه تو تاکسی مینشست و سر به زیر و مودب بود این دو سه دختری که باهاشون دوست شده رو چجوری بدست می آورد؟

هفت دقیقه شنبه 18 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:36 ب.ظ http://7min.blogsky.com

سلام جناب فراز ؛
از دوستتون میشه به عنوان سقف بی شعوری و وقاحت یاد کرد .
و من الله توفیق .

*متنفرم از اینایی با این رفتارها نشون میدن زن فقط برای نیاز جنسیه متاسفانه نه دختره میفهمه نه بقیه .

یه درمونده یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 01:18 ب.ظ

سلام تراویس شما ادم با تجربه ای هستی و بی طرف قضاوت میکنی میخواستم راجب این موضوع کمک فکری بدی، اگر یه اقای متاهلی بعد ازدواج علیرغم اینکه خیلییی خانمش رو دوست داره و باهم خوبن برگرده با یه خانمی که دوران مجردی دوست بوده در حد یه دوستی عادی نه روابط انچنانی،و از هم دورن یه شهر دیگه است، به س.ک.س چت بپردازه و وقتی خانمش میفهمه قول بده قسم بخوره گریه کنه .....که اینا یه بچه بازی بیشتر نبوده و جبران میکنه چکار باید کرد؟میشه به چنین مردی اعتماد کرد؟دلیلش رو چی میدونی؟واقعا درمونده ام

واقعا من در مقامی نیستم که بخوام نظر بدم.شما باید پیش کسی بری که درس خونده هست و تحصیلات و تجربه در زمینه مشاوره و روانشناسی داره

Mohamad یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 02:54 ب.ظ http://alamtu94.blogfa.com

سلام
خوبی تراویس ؟
راجب نظری که هفت و فراز داده باید عرض بکنم که ::
نظرات راجب این موضوع زیاده
من خودم شخصا با شما و هفت موافقم
هرچند نظری که فراز نوشته میتونه مورد تایید افراد بیشتری باشه
مطمئنم اگه محیط رو برای خانوما امن کنیم و اونا در کنار مردها احساس امنیت و آرامش کنن راحت تر با اون کسی که دوست داشته باشن دوست میشن
بهتره همه چیز رو قربانی جذب دخترا نکنیم

نازلی دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.n-nikan.blogsky.com

پست خوبی بود
موافقم

فاطمه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:21 ب.ظ http://life-me.blogsky.com

توی محیط کار بارها این رفتارها عمدی پیش اومده...
جای بدترش اونجاس که من قبول کردم این قِسم تجاوزات رو...
جالب اینجاس همه تجربیات تلخ و خیلی تلخ این تجاوزات توسط افراد متاهل بوده! واقعا باید چکار کرد؟؟ با جیغ و سر و صدا یا سلیطه بازی که فقط آبروی خانوم میره!

میس تیچر شنبه 25 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 08:36 ب.ظ

ببخشیدااین مزخرفات چیه این آقا فراز گفته؟؟؟
من خودم ب شخصه با همچین آدمی چندین سال دوس بودم و از دوستیمم پشیمون نیستم اصلا تازه به خواستگارییمم اومد!

قبل از هر رابطه ایم ما به هم قول دادیم باهم مثل یه دوست باشیم و واقعا عین یه دوست بودیم نه تجاوز هرنوعش که تراویس گفته بود نه جور دیگه ش... تنها ملاکمم غرور و ادبش بود...
همه که هرز نیستن آخه این حرفا چیه ..
پیف پیف :/

فراز دوشنبه 27 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 07:47 ق.ظ

ببخشید تراویس خان من دوباره راجب این موضوع دارم پیام می ذارم قول می دم آخریش باشه ....متاسفانه با پیف پیف و پوف پوف واقعیت تغییر نمی کنه خانوم میس تیچر،من نمی دونم طرف شما ادم خوبی بود یا نه ولی به صورت کلی خدمتتون عرض کنم .... چه بسیار پسرهایی هستند که عکسهای دوست دخترهاشون را (حتی عکسهای خصوصی)به دوستاشون نشون میدند می گویند ببین چه کسی را مخ زدم ... جه بسیار پسرها ظاهر سازی هایی می کنند خودشون خوب نشون می دهند و اما ذاتا چیزی دیگری هستند و منتظر فرصتند که امثال شما اصلا نفمید از کجا خوردید ...می دونی یکی از فخر های بسیاری از پسرها در محافل دوستانه خودشون اینکه که چند تا دوست دختر دارند و چند نفر رابه رخت خواب برده اند؟.... نمی خوام زیاد سیاه باشم ولی واقعیاتی که وجود داره البته خب روابط خوب و پایدار هم توشون گیر میاد مثلا من یک نفر رو می شناسم با یک نفر دوست شد و با همون هم ازدواج کرد ولی اینجور آدمها کم گیر میاند اکثرا پسرها تو کار دوستی با چند نفرند و روشهای مخ زنی هم که تازگی تلگرامی و اینستاگرامی شده معلوم نیست کی به کیه .... میتونی در عین حال به ده نفر پیشنهاد بدی ......اما گویا شما همه مسائل رو گل و بلبلی می بینید پس شما باطرز تفکرتون دلخوش باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد