تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جیک جیک جوجه لریم

جوجه هام دارن آسمانی میشن.


پانوشت:یه کم آب قند دادم بهشون،کاشکی میشد بهشون آنتی بیوتیک بدم.یکیشون ریز و لاغرتر شده و همش سرش پایینه و چرت میزنه.دلم میسوزه براش.


۱۲:۵۷: جوجه لاغره نوک میزنه تو دونه ها،انگار داره حالش بهتر میشه.شاید دیشب سردش شده.الان کمی بهتر شده.ایشالا بهتر بشن.دعا کنید براشون.


۱۶:۳۹ : جوجه ام داره نفس های آخرش رو میکشه.آخرین لحظات زندگی اش رو سعی کردم با خوشحالی و بدون درد و در آرامش سپری بکنه.هنوز نمرده ولی.


22:40 :تکه ای از آسمان بودی که آمدی به زندگیم و به هر طرف که نگاه میکردم بهشت را میدیدم،با رفتنت قلبم را با خود به ملکوت بردی،دلتنگت هستم و به هر طرف رو برمیگردانم چهره خندان تو رو میبینم.جوجه دلبندم بدرود،میدانم که روزی تو را دوباره تنگ در آغوش میفشارم و با گریه از دلتنگی تو سخن میگویم.

نظرات 15 + ارسال نظر
قره بالا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:10 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چه زود
خدا رحمت کنه

فعلا مراقبتهای تنفسی و دارویی بهش دادم

سلام جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:23 ق.ظ

جوجه ها

بله

رضوان جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:25 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

حیف

ناراحتم

قره بالا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:13 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

مترونیدازول بدین بهشون
تو آب حل کنین
پدرشوهرم به خاله تپل گفت به اردکشون بده، بهتر شد

ندارم

فری جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:16 ب.ظ http://Bandelam.blogfa.com

این جوجه یه روزِ ها انگار عمرشون به دنیا نیست
منم توی مهرماه دوتا جوجه محلی یه روزه خریدم
اسمشون رو گذاشتم ناصر و موچک
ناصر بعد سه روز یهو حالش بد شد بردمش دامپزشکی و جلوی مطب توی دستام نفس آخر رو کشید و مرد
موچک هم فرداش اسهال گرفت.بردمش دامپزشکی دارو داد و مراقبت کردم تا حالش بهتر شد.فرستادمش توی حیاط آفتاب بگیره گربه اومد خوردش! فقط کلی عکس توی همون یکی دو هفته ازشون برام مونده
چقدر داستان نوشتم

دلم میسوزه براشون

حبیب جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:31 ب.ظ

چرا نظر های منو تایید نمی کنی تراویس . تا اسم سید علی و خ.ا رو میارم میترسی و تایید نمی کنی

دقیقا

نیکو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:34 ب.ظ

آب قند خوب نیست
یکی دو قطره قطره آب لیمو ترش در آبشون بریزید و یکم سیاه دونه یا آویشن در دونشون بریزید
امیدوارم عمرشون به دنیا باشه
اگر هم از سرماست فکر نی کنین می تونین یکم سوار گرم کم بگیرین یا لای پارچه بگذارین بودنشون رو

دیگه حالش خیلی بده.فکر نکنم موندنی باشه

نیکو جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:40 ب.ظ

نا امید نشو
اگه اینایی که گفتم داری رو امتحان کن

دارم.ولی نمیخورن.فقط بالاسرشون وایسادم و بغض کردم.بی حال افتادن

قره بالا جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:04 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

جوجه لر نولدی ؟

هدی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:16 ب.ظ

چه خبر از جوجوهات تراویس؟

مرد یکیشون

هدی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:22 ب.ظ

می دونی، من هم وقتی ده سال ام بود، دو تا از این جوجه رنگی ها واسه خودم خریدم. یکی زرد، یکی صورتی. وقتی داشتم انتخاب می کردم کدوم جوجه رو بردارم، یه دوستم باهام بود و نذاشت اون جوجه ای که می خوام رو بردارم و دو تا جوجه تقریبا مریض برام انتخاب کرد. خلاصه اومدم خونه و مامان و بابام باهام دعوا کردند که کی بهت گفته جوجه بخری.. من هم رفتم تو زیرزمین خونه مون و اونارو که مریض بودن و گذاشتم تو بلوزم.. و خلاصه یکی همون روز و یکی هم فرداش مردند. بعدش...

چه قشنگ عزیزم

هدی جمعه 26 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:27 ب.ظ

... بعدش همون دوستم واسه خودش روز بعد یه جوجه زبر و زرنگ انتخاب کرد و خرید و اتفاقا جوجه اش زنده موند و بزرگ شد و هر روز از جوجه اش برام می گفت، تا دو ماه جوجه اش زنده بود تا اینکه یه روز گربه رفت جوجه اش رو خورد. انقدر گریه می کرد خدا می دونه.
خلاصه همین. چه کلید اسراری بودا.

چه داستان زیبایی و چه زیباتر تعریف کردی

قره بالا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:05 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

روحش قرین آرامش

ممنون از محبت شما

دکتر غ شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:28 ق.ظ

از دست دادن حیوون خونگی خیلی سخته. جوجه رنگیها همشون زود می‌میرن نمی‌دونم چرا. این دفعه اگه حوصله داشتی یه طوطی یا هلندی بگیر و همون اول ببرش پیش دامپزشک.

دیگه نمیگیرم.

مامان خانومی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:07 ب.ظ

اله رحمت اله سین ،چرا لینقدر زود میمیرن جوجه ها بدیم ها که ما بچه بودیم عمرشون بیشتر بود یادمه یا کلاغ میبردشون یا گربه ولی ایننوری زارت بعد یکی دوروز نمیمردن

دقیقا.تازهرجوجه محلی بودن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد