تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

لبخندی باش در روز و شب من در هم شکست از گریه لب من بارانی باش بر این تشنه کویرم آهنگی باش دراین خانه بپیچ

حقیقتش یه چیزی میخواستم بگم.خیلی روی دلم مونده بود.

وقتی یه زن و شوهری بچه دار نمیشن اینو ازشون نپرسید که عیب از کدومتون هست یا نپرسین که عیب از زنه یا مرد؟ضعیف بودن تخمکها،بیماری های زنانه،ضعیف بودن اسپرم ها،کم بودنشون و مسائلی این چنینی عیب و ایراد نیست.عیب اینه که دو تا کتاب نخونده باشیم،عیب اینه که از مچ تا آرنج النگو به دست داشته باشیم ولی قوزک پامون پینه بسته باشه،عیب اینه که ماشین شاسی بلند چینی میلیاردی داشته باشیم ولی دندونامون زرد و خراب باشه،عیب اینه که مژه مصنوعی و بوتاکس و لبامون ژل زده باشه ولی لای پامون یه جنگل پشم باشه و خیلی چیزهای دیگه.

مسائل زنانه و مشکلات مردانه عیب نیست،نازایی و بچه دار نشدن به اندازه کافی بار روانی و ناراحتی بر دوش زوجین داره،با سوالاتی همچون کی بچه دار میشین،چرا بچه دار نمیشین و عیب از کدومتون هست دیگه روی زخم های دلشون نمک نپاشیم.

نظرات 10 + ارسال نظر
خانوم ف یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:37 ب.ظ http://Khanomef.blogsky.com

این قوزک پا پینه بسته خیلی رواعصابته
تا حالا چندین باراینو گفتی .با اون ماشین چینی و دندون زرد رو

آخه خیلی بد چیزی هست.زن ها و مردهای زیادی دیدم که قوزک پا و کف پاشون پر ترک و پینه بسته هست.کسی که به پاهاش نرسه به هیچ جاییش نمیرسه.کسی که به دندوناش نرسه به هیچ جاییش نمیرسه.
ولی در نهایت دوستت دارم خانوم ف

. یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:09 ب.ظ

بعضی وقتا درمان ترک کف پا و قوزک راحت نیست‌حتی تو هم قضاوت می کنی

اتفاقا خیلی راحت با کرم ترک پا جی و مراقبت درست میشه.

یه زن یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:09 ب.ظ

یه دنیا معذرت،تو خیلی ماهی ،خیلی مهربون،شرمنده که با سوال بی موردم ناراحتت کردم،باور کن منظوری نداشتم .امیدوارم خدا
بزودی بهتون یه نی نی ناز بده

بوس به صورت ماهت عزیزم

مه تا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:16 ب.ظ

منم با کرم جی موفق نشدم برای ترک پاهام کاری بکنم.ترک پا ارثی هست و متاسفانه هرچقدر سنگ پا میزنم و مراقبت میکنم بهتر میشه ولی برطرف نمیشه.چقدر مرد حساسی هستید،من بینی نسبتا بزرگی دارم ولی همسرم حتی یکبار هم بهم نگفته یا حتی یکبار نگفته که چرا پاهات ترک داره،یا اینکه اگر توی خونه آرایش نداشته باشم نمیگه چرا آرایش نداری و همیشه میگه تو قشنگترینی.

منم اونجوری نیستم.ولی ترک پا میره واقعا اگه بهش برسی
حالا بیخیال.سال نو مبارک

رضوان یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ http://nachagh.blogsky.com

روزی به یه مرد که دارای فرزند دختر مبتلا به دیابت نوع یک بود و مجبور بود با دردسر انسولین تزریقش کنه گفتم،از شما بهش ارث رسیده یا از مادرش؟بر آشفته نگاهم کرد و گفت من و همسرم دختر خاله و پسر خاله ایم و عاشق هم بودیم،هردومان مادر دیابتیک (نوع ۲)داشتیم،حالا میخوای بگی چی؟و من شرمنده فقط نگاهش کردم.یادم آوردی که دنبال مقصر نباید بگردیم, به قول شاعر «تو که نوشُم نِئی،نیشُم،چرایی؟»

هر چی بگم قشنگ مینویسی کم گفتم.
کاش میشد جایزه ای چیزی بهت داد این قدر قلمت پاک و زیباست

قره بالا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:35 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

حق کاملا با شماست
امیدوارم دست از این عادات زشت برداریم

تپل اومد؟

قره بالا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:46 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

آره اومده

خیر مقدم
کو شیرینی اش؟

khatoon دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:53 ق.ظ

الهی تو سال جدید همه آرزومندان به آرزوهای قشنگشون برسند

فدات بشم زیبای دوست داشتنی

Mojtaba دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:02 ق.ظ https://m-z2016.blogsky.com/

درود . ممنون ک بهم سر زدی مهربان

نوکرم سلطان

x سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 07:57 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

سال نو مبارک
قوزک پینه بسته چطوری درست میشه؟

با بوس

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد