تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

جهان به اعتبار خنده تو زیباست.

این کلیپ یارو که میگه:"جوووون،جیگر طلای کی بودی تو؟آتیییییش"

اینو از کجا میتونم پیدا کنم؟

نظرات 5 + ارسال نظر
قره بالا یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:11 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چرا هیچی نمی نویسید؟

سخت درگیر کار و کسب رزق حلالم.

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:48 ق.ظ

ان شالله خداوند به مالتون برکت ،به تنتون یه دنیا سلامتی ،به روحتون دنیا دنیا ارامش،وبه قلبتون یه دنیا مهربونی وسخاوت ببخشه،جناب تراویس حسم میگه شما در دنیای واقعی بسیار انسان مهربان و بینهایت خوش قلبی هستید ،درسته؟

اولا که مرسی از دعاهای خوبت عزیزم.هیچ جوری نمیتونم جواب بدم که جبران محبتت بشه
دوما نمیدونم.ولی همیشه سعی کردم مهربون باشم.دوست داری بیشتر بشناسیم شماره موبایلت رو برام بزار.در این حد مهربونم.دوستت دارم

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:11 ق.ظ

من خیلی زود گول آدمای مهربونو میخورما

منم دوست دارم گولمو بخوری قشنگ مهربونم.
ببین چه شب قشنگی هم.شب سال نو.فقط چت میکنیم

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:50 ق.ظ

تو که انقدر مهربونی وآقا،فقط فقط وفقط مهربونیهای خاصت رو واسه اون خوشگل خانمی که همه ی امیدش تویی نگهدار ،خدا حفظت کنه برای عزیز دلت

زیاده دیگه مهربونی هام.میخوام واسه همه بشه
تو چرا الان بیداری؟

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:16 ق.ظ

خیلی عادت بدی هست می‌دونم ولی من عاشق شب بیداریم ،بعداز اینکه بچه هام میخوابن برای خودم می‌شینم چای میریزم وچند ساعتی رو برای خودم تنها زندگی میکنم.

خیلی هم کار خوبیه که میکنی گل قشنگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد