تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

یه روزی گله کردم من از عالم مستی تو هم به دل گرفتی دل ما رو شکستی

سوالی از دوستان دکتر قشنگ و مهربونم:

آیا این امکان پذیر هست که رمز و پسورد کسی رو بگیرم و توی سامانه آموزش مداوم وارد بشم و وبینارها رو شرکت کنم و برای یه دکتر امتیاز جمع کنم؟؟؟

نظرات 4 + ارسال نظر
قره بالا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:57 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

فکر میکنم بشه
دکتر غ حتما بیشتر اطلاعات دارن

مرسی گلم.

دکتر غ شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:17 ق.ظ

البته که امکانش هست منتها آخر کلاسها آزمون برگزار میشه. هدف آموزش مداوم اینه که اون پزشک اطلاعاتش رو به روز کنه نه که فقط امتیاز بگیره.من بودم خودم تو کلاس شرکت می‌کردم.

دیروز سه امتیاز گرفتم.
الان هم تو وبینار هستم.فردا هم یه وبینار دیگه.دارم همین جوری واسش امتیاز جمع میکنم

لیلا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:27 ب.ظ

بله میشه. هر وبیناری معمولایه گروه واتساپ یا تلگرام داره که سؤال‌ها رو هم اونجا میذارن

مرسی دکتر قشنگ

ژنرال پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 04:10 ق.ظ

آره؛ میشه.

نوکرتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد