تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

هوا هوای بهار است و باده باده ء ناب به خنده خنده بنوشیم جرعه جرعه شراب

خوب اینم از پستی که یک سال منتظرش بودم.

یک روز دیگه عید هست و سال نو رو به همه کسایی که دوستشون دارم تبریک میگم.

اگر کسی رو با زبان و کلماتم رنجوندم توی این یک سال ازش معذرت خواهی نمیکنم چون حقش بوده.هر کس رو که به ناحق با زبانم رنجوندم همون موقع یا فرداش یا بعدش ازش عذرخواهی کردم.بنابراین اگر کسی رو ناراحت کردم و معذرت خواهی نکردم دیگه تموم شده پرونده اش و انتظار نداشته باشه که ازش عذرخواهی کنم.

در پایان هم اسم همه کسایی رو که دوست دارم تک تک میارم و صورت ماه همتون رو میبوسم.اگه کسی بوس میخواد و از قلم افتاده بگه که اسمش رو وارد کنم.

آرزوی خوبی و سلامتی و خوشبختی و پول دار شدن نمیکنم،چون توی سال جدید نریدن واسمون و سال به سال گه تر میشه اوضاع.فقط امیدوارم سالم باشید.همین.

همه کسایی که اسمتون پایین میاد دوستای قشنگ و خوبم هستین که تو این یک سال با من بودین و با کامنت هاتون منو شرمنده کردین.بوس به صورت ماهتون.سال خوبی داشته باشین.غصه هاتون بره شادی به جاش میاد.


خانوم ف

جزر و مد

قره بالا

داداشم فیل

برنتین

رضوان

بهی

هدی

ملیحه

مامان خانومی

نیکو

دکتر غمگین

وجدان بیدار

حبیب

نخودچی

طالبی

زیتون

زهرا

امید

رها

مریم

Lily-rose

سپهر

سلام

مهتاب

ترمه

مهدیه

حلما

ناهید

ملی

سارا

شبنم

ندا

محمد

زیبا

شهرزاد

نازی

ماتیلدا

سمیرا

مهرو

سیرن

آقای جوان

فاطمه

گلشن

بنفشه

آسمان

ژوان

سامان

نون

مالاکاتی

اعظم 46

ریسیو

Marzi

لیلا

 رهگذر

None

مرضیه

پناه

مونا

مسعود

Her

ماهی کوچولو

فرفره

دلفین

me

ستاره

آتش

علی

جین

الی

ژنرال

For_u

None

کنجکاو

سیما

نهال

یاسی

سحر

نل

براویس تیکل

هانی

نرگس باران

مهشید

راک

شیوا

آویشن

روشان

رضا

نور

همین.بوس




نظرات 35 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:59 ق.ظ

امیدوارم سال دیگه این موقع سرت انقدر گرم بچه‌داری باشه که فرصت سر خاروندن هم نداشته باشی

فرصت کیر خاروندن چی؟؟

مه تا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:08 ق.ظ

بچه که بیاد فرصت اون کار دوست داشتنیت رو هم از دست میدی باید یه ریز راهش ببری ونازش کنی الهی که خدا بهت دختر بده نازکشش بشی

میتونم ببرمش پارک با مامانا حرف بزنم به بهانه بچه.
در هر جایی فرصتی هست.
خدا گر زحکمت ببندد دری
ز رحمت گشاید در دیگری
سال نو مبارک عشقم

آتش دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:33 ق.ظ

بوس ب عمه ت کله کیری
برسی ب همه ارزوهات

اسم تو هم بود.

هدی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:06 ق.ظ

نرم نرمک می‌رسد اینک بهار خوش به حال روزگار
سال نو تو هم مبارک تراویس مهربون.
بچه دار شدن واسه تو سخت نیست، می دونی چرا؟ چون شب بیداری واست راحته. مثل همسر من نیستی که ساعت شِلمانی اش راس 11 شب به صدا درمیاد و می خوابه.

من نه خودم میخوابم و نه اونی که لای پاهامه.همیشه بیدارترینیم.
بوس به تو هدی خوشگله

مه تا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:07 ق.ظ

فقط از دست حرف زدنت میخندم ،خیلی زبون بازی خیلی

بیا با هم حرف بزنیم
کلی حرف داریم واسه زدن

ملی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:42 ق.ظ https://melijoon.blogsky.com/

سال نو شما هم پیشاپیش مبارک تراویس

بوس

قره بالا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:45 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

سال نوتون مبارک

فدات

دکتر غ دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:14 ق.ظ

سال نو مبارک باشه.بالاخره همین اومدن بهار یه رنگی به زندگی میده

بوس گلم

Lily-rose دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:46 ق.ظ http://Lily-rose.blogfa.com

سلام تراویس

عید و بهارت مبارک...
برات آرزوی شادی و سلامت دارم...

مرسی قشنگم
سال نو تو مبارک.ایشالا همیشه شاد باشی

khatoon دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:48 ق.ظ

سال نو مبارک

گل قشنگمی.مرسی

زهرا دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:03 ق.ظ

سال جدیدت مبارک

مرسی گل بهاری

ترمه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:49 ق.ظ

پس من چی؟

بین مهتاب و مهدیه ترمه رو نوشتم خوشگلم.
مگه میشه تو رو یادم بره نفسم
عیدت مبارک

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:28 ق.ظ

دیشب کلی از ماه های آرشیو وبلاگتون رو خوندم سال۹۴و۹۵،چقدر شخصیتتون تغییر کرده،حسم میگه خیلی قوی شدی انگار یه تراویس دیگه شدی,همیشه استوار باشی

درست حدس زدی خوشگلم
یه چیز دیگه ام هم قوی شده
بوس

رضوان دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:46 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

سال نو خودت،وعزیز دل ات،وخوانندگان وبلاگ ات،شاد باد.

بوس عزیزم
سال نو شما هم مبارک گلم

Nahid دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:02 ق.ظ

با حرفای پاراگراف اولتون،یاد داداشم افتادم. هروقت میخواد بره سفر،موقع خداحافظی میگه هر بدی دیدین حقتون بوده، هر خوبی دیدین اشتباه شده. اگر تو اینمدت زحمتتون دادم برنامم در آینده هم همینه. خخخخخ.‌‌..

قشنگ میگه خداییش

Nahid دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:04 ق.ظ

ممنون ازینکه یادم کردین. سال نو پیشاپیش مبارک. انشاءالله تقدیر خداوند در سال جدید، برآورده شدن آرزوهای شما و همه هموطنانمون باشه.

مرسی عزیزم.من همیشه به یادت هستم
سال نو شما هم مبارک ناهید جان

جین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 12:16 ب.ظ

ممنون ، سال بهتری داشته باشی.

مرسی خوشگله

همه چی عالیه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:46 ب.ظ

هر لحظه ات سرشار از آرامش و سلامتی و برکت.
سال نو بر شما و همه آنهایی که صفحه شما رو میخونند (به قولی هر کسی از ظن خود شد یار من ، هر فردی با یک دیدگاه خاصی میاد اینجا رو میخونه ) مبارک باشه....

اگر آزرده هم نمی‌شید که مطمئنم نمی‌شید تراپیست رو ادامه بدهید و همینکه اینجا می نویسید نشون میده دارید اون زوایای پنهانی که هر آدمی داره رو ، روش نورافکن میندازید و نشانه رشد شماست.

از صمیم قلب براتون بهترین ها رو آرزومندم خیر براتون پیش بیاد

مرسی دوست عزیز
خیلی ممنونم

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:58 ب.ظ

راستی ممنونم ازمنم یاد کرد مردمهربان،سال پراز سلامتی وعشق وبرکت برات آرزو میکنم.مهربونیت همیشگی

بوس به صورت ماهت.
من شب ها که بیداری هم به یادت هستم

مولین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:37 ب.ظ

من خواننده خاموشم حالا روشن شدم. نوشته هاتو دوس دارم . خندم میگیره از رک گوییت . گاهی برا شوهرم میخونم نوشته هاتو وبهش میخندیم.هرچند حوصله تبریک سال نو واین چیزا رو ندارم ولی سال خوب وپرپول به همراه سلامتی داشته باشی.فک کنم دوس دارین بچه دار شین ولی بدون اگه بچه هم نداشته باشی چیزی از دست ندادی. من میدونم نیومدن تو این دنیا بهتر از اومدنشه. به خدا بچه همش غصص همش باید غمشو بخوری تازمان مرگت . برین باهمسرت خوش باشین .من اگه عقل الانمو داشتم هیچوقت بچه دار نمیشدم هیچوقت

شوهرت رو ببوس از طرف من.
سال خوبی واسه خودت،شوهرت و بچه هات باشه.
واسم همیشه کامنت بزار مهربون قشنگم
کدوم نوشته ها رو میخونی واسه شوهرت؟؟

ژوان دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:55 ب.ظ

وای تراویس مرسی اصلا فکر نمی کردم اسم منو هم بنویسی
امیداورم سالی پر از خوشی و سلامتی باشه برات
بوس

مرسی عزیزم
تو دوست خوب و عزیز و مهربون منی

بهی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:46 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

تروایس سال نو مبارک باشه
برات یه ماشین نو و یه بچه تپل مپل توی سال جدید ارزو میکنم

بهترین آرزوهای جهان رو کردی عزیز دلم

برنتین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام تراویس
پیش پیش سال نو مبارک
آرزو دارم به هرچی عشقه تو سال جدید برسی
از پول و خونه و ماشین مدل بالا
تا بچه و سکس و بوس و ماچ و ممه ...
هیچی دیگه
همینا فعلا...

فقط سلامتی،یه بچه و یه ماشین فرمون هیدرولیک.
اوه خیلی شد.همون سلامتی واسه هممون کافیه.
نوکرتم سلطان

تو دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:04 ب.ظ

تو یه حیوونی

حیوون هم خوبه.سگ خوبه،گربه خوبه،گاو خوبه،گوسفند خوبه.کلا من همه حیوانات رو دوست دارم.

ملیحه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:55 ب.ظ

ممنونم ،هروقت یادم بودی برای آرامشم دعا کن دوست عزیز

چشم قشنگم.تو هم منو همیشه دوست خودت بدون عزیزم.
برات سلامتی و آرامش دعا میکنم گلم

Nazi دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:38 ب.ظ

سال نو بر شما مبارک.

بوس به صورت ماهت

مولین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام اون خاک برسری ها رو میخونم اون نکته دارها .میگم ببین چی نوشته براش میخونم.

بوس بهت
من که اصلا خاک بر سری نمینویسم

اعظم 46 دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 11:21 ب.ظ

سال نو مبارک امیدوار م سال خوب در کنار عزیزدل داشته باشی

مرسی جانم

ریسیو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:38 ق.ظ

ممنون تراویس. امیدوارم امسال خبر پدر شدنت رو بنویسی. :*

مرسی گلم
سال نوت مبارک

قره بالا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:59 ق.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

عیدتون مبارک
ان شاء الله سال خوبی داشته باشید با عزیزدل و یه نی نی خوشگل تپل

مرسی قشنگم

مه تا سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام خوبی؟کجایی نمینویسی رفتی خونه ی مادر زن؟

حسش نیست

نیکو سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 10:23 ب.ظ

عید شما و عزیز دل مبارک
امیدوارم امسال برات سال پر برکتی باشه
به ماشین و نی نی و هرچی دوست داری برسی

مرسی گلم

x چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 09:02 ب.ظ http://Malakiti.blogfa.com

سلام
خوشحال شدم اسمم رو تو لیست دیدم
البته من مالاکیتی هستم
ایکس ِ مالاکیتی
#بوس

بوس به خودت عزیزم
سال نو مبارک گلم

ملیحه چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 11:10 ب.ظ

چرا نمینویسی خیلی وقته خبری ازتون نیست؟

هنوز چیزی بهم الهام نشده.ولی چشم مینویسم.

مامان خانومی پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1402 ساعت 12:39 ق.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

سال نو و عیدتون مبارک . واااااای فقط اونجا که گفتی سال جدید نریدن براتون چقدر خندییییدم

قربون خنده هات

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد