تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

به حجله میروم شادان و زخمی در بدن دارم به جای رخت دامادی کفن خونین به تن دارم

پنج شنبه آخر سال هست،به یاد همه اموات و رفتگان رحمه الله من یقرا فاتحه مع صلوات.

منم به نوبه خودم رفتم قبرستان دارالرحمه شیراز،آشناهایی دارم که چهره در نقاب خاک کشیدن.فاتحه ای خوندم با عزیز دل و اومدم.

دم قبرستون هم از شما چه پنهون، دو تا جوجه محلی یک روزه خریدم.هر کدوم ۲۰ تومن،آوردم خونه که بزرگ بکنم.اسم یکیشون رو هم گذاشتم جُرج،اسم اون یکی رو هم گذاشتم پِپا.جُرج و پِپا بچه های جدیدم هستن.ایشالا زنده بمونن و عمر طولانی بکنن.

نظرات 9 + ارسال نظر
مامان خانومی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:07 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

خدا همه رفتگان رو بیامرزه ما رو هم همینطور . ماهم به اصرار جوجه ها دوتاخریدیم دونه ۲۵ سه روز بعدش مردن

عه.
مال شما ماشینی بودن یا محلی؟؟

قره بالا پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:22 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

خدا رحمت کنه رفتگان رو
به سلامتی ان شاء الله زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ بشن
نامدار باشن

ایشالا.الان خوابیدن

خانوم ف پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:33 ب.ظ

از پس جوجه ها بر بیایی دیگه میری برا مرحله بعد که جوجه ی خودته ایشالا

ایشالا.بعدش میخوام توله سگ هم بیارم،بعدش اردک بیارم،بعدش کره بز بیارم،بزغاله کوچیک هم خیلی دوست دارم.

خانوم ف پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:03 ب.ظ

خوبه مزرعه تراویس و دوستان

جووون

هدی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:14 ب.ظ

تراویس چه فرقی بین کره بز و بزغاله کوچیک هست؟
اون بزه تو پسر شجاع یادته دکتر بود.

من خیلی قبرستان و دوس دارم، یه ارامشی داره.

هیچ فرقی ندارن.الکی چون شلوغش بکنم نوشتم.
آره یادمه.ولی اون دوست دختر پسر شجاع که خرگوش بود رو قشنگ یادمه.توی دوره کودکی میدیدمش خوشم میومد.واسم جالب و زیبا بود.
ایشالا هیچ وقت گذرتون به قبرستون نیفته گل نازم

ملیحه پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:41 ب.ظ

چقدر خوبه جوجه گرفتید،شرمنده سوال میکنم داخل آپارتمان نگهداری از جوجه مشکل نیست؟

نه.فعلا که راحتیم.تو جعبه میوه گذاشتیم.توی دو ظرف هم دونه و کاسه اب گذاشتیم

یه زن پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:51 ب.ظ

تراویس خونه ای از خودت داری؟یا مستاجری؟

خونه دارم

دکتر غ پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:13 ب.ظ

چه اسمهای بانمکی! خدا رحمت کنه درگذشتگان رو.

فدای تو عزیزم

یه زن پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 10:15 ب.ظ

خب خداروشکر که توی این شرایط وانفسا مستاجر نیستی

مرسی قشنگم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد