تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست.

جوجه هام مُردن.

خانوم ف ناراحته.

رها گفته دیگه واست کامنت نمیزارم.قهر کرده باهام.

خودم هم خسته ام.

یکی از رفیقای پسرم چون توی بازاریابی هرمی،شبکه ای و اینا بود و من نرفتم زیرمجموعه اش و قاطی بازی هاش باهام قهر کرده.

چرا فِس شدم؟

سرعت اینترنت کنده.

حال کار کردن و بیرون رفتن هم ندارم.دلم میخواد پرده ها رو بکشم و فقط تلویزیون نگاه کنم.

همین دیگه،آخر سالی دارم افسرده حال میشم،حال خوبی ندارم.


نظرات 27 + ارسال نظر
خانم میم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:19 ب.ظ

منم همین الان خواهرم پیام داد تست حاملگی‌ش منفی دراومده. اونم بعد سومین IVF
و کلی هزینه.
دیگه هم معلوم نیس بتونن هزینه‌شو جور کنن.

ای وای.
چه ناراحت کننده.واقعا ناراحت کننده بود.
حالا باید چی کار بکنه؟تصمیمش چیه؟

ملی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام سایت رایگان سراغ ندارین که بشه آنلاین فیلم دید‌؟
منم آخر سالی حال خوبی ندارم . حتی آرایشگاه نرفتم . حوصله ندارم . آخه که چی که سال نو میشه؟ ابروهام پاچه بزی شده

دیجی موویز.
ایکس ویدیو
پورن هاب
آپارات

ابروی پهن مد شده دوباره،تو همه جوره قشنگی گلم

خطاب به ملی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:41 ب.ظ

از تیغ استفاده کن
خیلی بهتر از بند اصلاح و شمع و وکس
من خودم همیشه این کار رو انجام میدم و با اینکه روتین پوستی خاصی هم ندارم،پوست صورتم هم خیلی خوب و شفافه

صورتت جوش نمیزنه بعدش؟؟

ملیحه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:48 ب.ظ

دلت نگیره خدا هست ،ما هستیم ومیخونیمت،منتظرای خبرهای خوشیم ازت،ازدلخوشیهات بنویس

دلخوشی خاصی ندارم
دپرس و ناراحتم.یه جوریم.
قربونت برم که همیشه مهربونی
من یه بار یه چیزی گفتم ناراحتت کردم فکر کنم.منو ببخش گل قشنگم،قربون صورت ماه خودت و بچه هات بشم.

خطاب به ملی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:49 ب.ظ

نه تراویس جان
جون قبلش صورتم رو با شامپویی که معمولا با اون حمام می کنم،به لایه ی کمی آغشته می کنم و بعدش هم بعد از خشک کردن صورت،بک لایه نازک کرم مرطوب کننده میزنم و روزی یکبار هم صورتم رو قبل از خواب میشورم

قره بالا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 01:56 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

آخر سالی همه قاطی کردن
برید عزیزدل رو ببوسید، بغلش کنید خوب میشید

چشم مهربون قشنگم
تپل اومد از سفر؟کی میرسه؟میری استقبالش فرودگاه؟براش غذای خوب درست بکنی.بهش برسی.

خانم میم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:18 ب.ظ

نمی‌دونم دیگه سنشون هم رفته بالا. دلم میخواست بهش بگم ازدواجت شکست خورده و حالا که حتی بچه هم نمی‌تونی داشته باشی و توی اون خونه جز کلفتی پدر و مادر و خواهر داماد چیزی قسمتت نشده، جدا شو بیا برگرد خونه. اما خب نمیشه و وقتی مشکل از طرف مرد باشه طلاق گرفتن سخته و قباحت داره دیگه زندگیش تباه شده...

خوب شد نگفتی
شاید خوشبخته،شاید شوهرش مرد خوبی باشه.من توی زندگیم فهمیدم که نه بچه و نه خواهر و مادر و پدر و برادر و رفیق هیچ کدوم به درد نمیخوره.فقط زن و شوهر واسه هم میمونن.

خانم میم شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:41 ب.ظ

نه آخه با شوهرشم رابطه خوبی نداره. دلم می‌خواست یه جوری نجاتش بدم از موقعیتی که توش اسیر شده. اما تو زندگی خودم موندم قدرت و پولی ندارم براش کاری کنم...

خدا واسه همه کافیه،براش دعا بکن عزیزم.خواهر خوبی باش براش.بهش نگو طلاق بگیر یا از این جور حرفها.همین که بدونه توی مشکلاتش خواهرش کنارش هست براش بزرگترین دلگرمی هست

ملیحه شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:48 ب.ظ

ممنونم از محبتت،خواهش میکنم من هیچوقت از هیچکس چیزی بدل نمی‌گیرم.چقدر جواب خانم میم رو قشنگ دادی،ولی گاهی ممکنه طرف مقابل مهربون نباشه ،اونوقت اون زندگی هیچوقت بدل نمیشینه.من همیشه به همسرم میگم هیچی نباش فقط مهربونیت زیاد باشه ،انقدری که از تو مهربونتر تو دنیا نباشه ،تا مهربونی هیچکس اندازه ی تو بدان نشینه

مرسی مهربونم.
قشنگ میگی بهش.
مرد باید خوب باشه.حالا پولدار هم نبود نباشه،همین که زنش بفهمه موقع پریودی،موقع مریضی،موقع رنج و درد مردش کنارش میمونه و دوستش داره.همین کافیه واسه بیشتر زنها.

نیکو شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ب.ظ

برای جواب پیامت به خانم میم کلی از درون اشک ریختم

قربون اشکهات عزیزم.
من همیشه دعا میکنم خدا به همه بچه بده

آیدا سبزاندیش شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:11 ب.ظ http://sabzandish3000.blogfa.com

بعضی ها تو زمستان افسرده میشن مثل من! بعضی ها نزدیک بهار بی حوصله و منزوی میشن... ولی بهار قشنگه لااقل یکی دو ماه اولش خیلی میچسبه به دل آدم بعدش دیگه می افتیم تو همون روال کهنه که داشتیم.امیدوارم سال خوبی برای همه باشه،آمین

مرسی آیدای عزیز.فدات

یه زن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:24 ب.ظ

میشه بپرسم مشکل بچه دار نشدنتون از شماست یا همسرتون‍؟

محمد شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 03:53 ب.ظ http://Shokolboy.blogfa.com

خدا رحمتشون کنه

مرسی گلم

هدی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:27 ب.ظ

خطاب به یه زن
یه زن جون، اگه متاهلی میشه ازت بپرسم با همسرت چطوری سکس می کنی؟ میشه بپرسم؟ فقط می خوام بدونما، یه وقت فکر نکنی فضولم.
هر جوابی به این سوال من دادی جواب تو هم همینه.

یه زن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:58 ب.ظ

خیلی عالی مثل همه،همسرمم ازم راضیه و همیشه بهم میگه تو بهترینی .متوجه منظورت نشدم هدی؟حس ناراحتی تو پیامتو دیدم چرا؟

مامان خانومی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:59 ب.ظ http://mamankhanomiii.blogfa.com

جناب تراویس شیراز باشی و بهار باشه و شما دپرس چرااااا اخه ؟؟!!! سال خوبی رو پیشاپیش براتون آرزو میکنم دعا کنید من بتونم بیام شیراز اردیبهشت خیلی دوست دارم ⚘

اومدی شیراز دوست دارم ببینمت

هدی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:09 ب.ظ

یه زن شوخی می کنی؟ یا ما رو سرکار گذاشتی؟
عزیزم منظورم این بود که این سوال شما از تروایس، یه مسئله ی خصوصیه. نباید انقدر وارد جزییات زندگی دیگران بشیم.

هدی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:21 ب.ظ

تراویس بهتری؟
میگم کلیپ طنز دوس داری؟ با "ماری اچ ام" اشنا هستی؟ اگه دوس داری تو یوتیوب یا اینستا سرچ کن برو کلیپاشون رو ببین، باحالن. اگه فیلتر نداری از تو اپارات ببین.

حتما میرم و میبینم گلگم

بهی شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:23 ب.ظ http://mantanhabato.blogfa.com

تروایس برید پیاده روی مخصوصا از ساعت ۶ تا ۸ و ۹ شب واقعا هوا عالیه بزارید هوای باد بهار به بهتون بخوره هوای بهار زمین مرده را زنده میکنه و رخوت را از بین میبره روی ادم ها هم همین کارکرد را داره به معجزه های خدا توی بهار فکر کنید و انرژی مثبت بگیرید

ممنون نفسم

phil شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:38 ب.ظ

سلطان تسلیت میگم به خاطر جوجه‌ها
خودتم از افسردگی عبور کن سال نوت مبارک تراویس مارسل پروست زمانه

داداش گلم
سلطان فیل
نوکرتم دربست

یه زن شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:09 ب.ظ

گزینه ی ۲هدی
اگر مشکلی نداشتم که به خوندن این وبلاگ نمیرسیدم.
تراویس ببخش با سوالم داشتم وارد حریم خصوصیت میشدم

قره بالا شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:20 ب.ظ http://Www.eccedentesiast33.blogfa.Com

چرا هیچی نمی نویسید؟
اینا رفتن ان شاء الله جوجه خودتون تو این سال جدید به دنیا میاد
ناراحت نباشید

مرسی عزیزم.فدات

مریم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 02:35 ق.ظ

برای جبران ناامیدی درخصوص ivf؛ خواهر من بعد چند سال تلاش برای کاشت جنین و شکست‌های پی‌درپی، الان دوقلو بارداره.

عه
خدا رو شکر
خیلی خوشحالم کردی

رضوان یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 06:30 ق.ظ http://nachagh.blogsky.com

نوروز باخودش شادی میاره،بهار با خودش غم.
جالبه که من شادی های زایدالوصف ام را و غم های عمیقم را در همون ابتدای سال تحربه کرده ام.
پیشاپیش سال نو بر شما و خوانندگان وبلاگ تان ،مبارک باد

ممنون رضوان عزیز

zeytoon یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:29 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

منم برا خانوم ف ناراحتم، فکرم و مشغول کرده،

بوس به تو قشنگ ترین

خانم میم یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:29 ب.ظ

ممنون از شما و ممنون از مریم
اما همسر خواهرم ازین بیماری‌ها داره که باعث میشه خیلی اسپرم نداشته باشن. این دفعه هم به سختی و با عمل ازشون اسپرم گرفتن.
یه چیزی هم که هست اینه که تو جامعه ما همیشه اصرار بر عیب گذاشتن رو زن‌ها بوده و الآنم که ناباروری زیاد شده همه تقصیرا رو می‌خوان بندازن رو دوش خانوما در حالیکه اگه شیوه زندگی ناسالم شده غذاها فست فود و بی‌تحرکی زیاد شده همون‌قدر که اینا بدن زن رو تحت تأثیر قرار میده روی بدن مرد هم اثر داره و متأسفانه ناباروری در مردان هم خیلی افزایش داشته.

عزیزم ایرادی نداره که درست میشه.

دکتر غ دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 04:16 ق.ظ

داری میشی تراویس غمگین.

نه.غمگین بودن بهم نمیاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد