تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

بی حضور تو رنگ‌های زندگی محو می‌شوند، بسان آبی که از اسفنجی فشرده شده برزمین می‌ریزد؛ و من هنوز وجود دارم، خشک و خاک‌آلود.

یه دوستی واسم کامنت گذاشته یه چند تا فیلم عاشقانه صحنه دار معرفی کنم.منم از اون جایی که همتون رو دوست دارم و خاک پای همه شما هستم که برام کامنت میزارین معرفی میکنم.

من جواب همه کامنت ها رو میدم.ازم ناراحت نشین گاهی کوتاه جواب میدم.ببخشین منو.

فیلمهای بیشتری هم وجود داره.ولی خوب اینا توی ذهنم بود و خودم دیدمشون.

اینم لیست با این توضیح که داستان همشون قصه های عاشقانه و درام هست و فیلمهای لزوما بر مبنای صحنه های اروتیک نیست.

هر سوالی داشتین بپرسین.

۱.Fifty Shades of Grey

۲.Love

۳.American Beauty

۴.Deep Water

۵.Blue Is the Warmest Colour

۶.Brokeback Mountain

۷.Lie with Me

۸.Monamour

۹.Fifty Shades Freed

۱۰. Original sin

۱۱. Eyes wild shut

۱۲.Vicky Cristina Barcelona

۱۳.basic instinct

۱۴.Knock knock

۱۵.Malena

۱۶.Last Tango in Paris

۱۷.Room in Rome

۱۸.Unfaithful

۱۹.In the Realm of the Senses

۲۰.Daddy Issues

۲۱.همین.بوس.

نظرات 4 + ارسال نظر
خانوم ف پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 05:42 ب.ظ

۳۶۵ days هم خوبه

ندیدم خو شگله

فیلمی پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 07:50 ب.ظ

ایولا داری

نوکرم.
فقط به خاطر تو

رهگذر پنج‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 09:18 ب.ظ

میدونی چی نوشته خدا خدا کن از زن دوم بودنش نوشته بود...
من خواستم بهش کمک کنم فکر کردم دختر تنهایی هست فهمیدم تنهایی اش برای چیه.. بهش گفتم نپر وسط زندکی بقیه هزار راه برای کسب درامد و ازدواج هست چون رفتار اینطوری داشتی فقط بهت صیعه شدن پیشنهاد میشه وگرنه میشه با ی مرد مطلقه یا بیوه ازدواج کرد

متوجه کامنتت نشدم خدا وکیلی

zeytoon شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1401 ساعت 08:12 ق.ظ https://melancholymind.blogsky.com/

مینی سریال NORMAL PEOPLE،

باید ببینم حتما

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد