تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

«آدم هر چه‌قدر هم بدبخت شود باز هم دنبال بدبختی می‌گردد

زِرِ اول:نمیدونم چرا تازگی ها اینقدر به ترانه های گروه Queen  علاقه مند شدم.

زِرِ دوم: سریال بازی تاج و تخت رو دیدم.سریال بریکینگ بد رو دیدم.سریال ریک& مورتی رو هم دیدم.همشون خیلی خوب بودن

زِرِ سوم:دوست دارم مهاجرت بکنم.

زِرِ چهارم:مشکلات اقتصادی و بی پولی و قرض هام به اندازه کوه فوجی یاما داره میشه ولی خوب مهم نیست.بدنم سالم هست و کار دارم.نرم نرمک قرض ها رو میدم.کمی طاقت داشته باشم قرص ویاگرای زمان کار خودش رو میکنه و با کیر شق شده کس مشکلات زندگی رو پاره میکنم.

زِرِ پنجم:چرا نمیایین توی گروه عضو بشین؟؟

اهان یادم رفت بگم،تعداد بازدیدکنندهای وبلاگ از ۵۰۰ هزار نفر گذشت؟خوب میدونم میگین به تخمتون.


نظرات 5 + ارسال نظر
طه یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:50 ب.ظ

منم بریکینگ بد رو دوست داشتم.
فقط دیگه آخراش، وحشی شده بود. دیگه آدم ازش می ترسید.
از اونجایی که اخلاقش بد شد دیگه ندیدم. ینی از همونجایی که زنشو گروگان گرفت و زد شوهر خواهر زنشو کشت، دیگه ندیدم.

دیگه آخراش بود این که.اصل خوبی فیلم رو از دست دادی.ضمنا خودش که شوهر خواهرش رو نکشت.معلومه خوب ندیدی

جزر و مد دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 01:33 ب.ظ

میشه کمتر حرف بد بزنی لطفا، البته درسته وبلاگ خودتونه اما آدم معذب میشه به عنوان مخاطب و سخته کامنت گذاشتن.

خو باشه

آتنا چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام. این عدد ۵۰۰ هزار رو این آمارایای بازدید که میدن معمولا عدد سازیه.
این ۵۰۰ هزار ما کل تاریخ وبلاگتون از روز اوله تا الان؟

ها

. چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام، اگه خیلیی به فکر مهاجرت هستی پس سعی کن لاتاری امریکا رو ثبت نام کنی..... اون هم یه شانسه برات از الان تا یه ماه دیگه فرصتشه..... میتونی برای ثبت نام از سایتهایی مثل مهاجر سرا کمک بگیری.....

آفرین.خوب شد گفتی.امشب ثبت نام میکنم

آویشن دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1398 ساعت 05:33 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

تازگی ها ؟ بابا گروه کویین واسه خودش سبک زندگیه . آهنگاشون همه عالی .
هر سه جزو لیست سریال هایی هستن که باید ببینم و خدا میدونه کی وقت بشه نگاه کنم. البته تاج و تخت هم زمان با آمریکا فصل یک رو تو zdf دیده بودم ولی نمی دونم چرا جذبم نکرد، یعنی برعکس طرفداراش کشته مرده سریالش نیستم. ترجیحا اول بریکینگ بد و می بینم .
با اوضاع الان والا همه به فکر مهاجرتن ، ولی خب شرایط سخت شده از طرفی گرونی دلار و سقوط ارزش پول ما و از اون طرف ریجکت شدن از طرف کشورایی که اقامت میدادن قبلا به راحتی‌ . من که بین دوستم خیلیاشون در صف سفارت هی میرن و میان. امیدوارم کار تو جور بشه و بتونی بری اگه واقعا قصد مهاجرت داری.
مشکلات اقتصادی غیر از قشر مرفه رو دوش هممون داره سنگینی می کنه. ایشالا یه روزی همه چیز بهتر بشه.

قربون پیام پرمهرت خوشگل خانم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد