تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

عنوان ندارم چون اینترنت نداریم و نمیشه

محرومیت اول:دوست دارم ترانه major tom از دیوید بویی رو گوش بدم ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت دوم:میخوام بدونم انسانهایی که بدنشون ارتقا یافته میشه و بعضی از اعضاشون ربات میشه اصطلاحش چی میشه ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت سوم:عزیز دل میخواد بره توی سایت medscape و در مورد داروهایی که میده به مریض ها اطلاعات بگیره ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت چهارم:مادرم میخواد با برادرش توی خارج حرف بزنه و کمی از بار دلتنگی جفتشون کاسته بشه ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت پنجم:خونه ام رو میخوام بدم به مستاجر و میخوام لوکیشین رو بفرستم واسه بازدیدکنندگان ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

محرومیت ششم:میخواستم یه تبر بخرم از یه پیج توی اینستاگرام ولی اینترنت نداریم و نمیشه.

اینا چیزایی هست که خودم دارم تجربشون میکنم،خدا میدونه چقدر مشکل دیگه در زمینه پزشکی و تجارت و حتی زندگی روزمره از نبود اینترنت به وجود اومده.

نظرات 9 + ارسال نظر
شن های ساحل پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:25 ب.ظ

1.چه اهنگ سختی خواستی !
http://bayanbox.ir/view/4418443496552642047/01-space-oddity-2009-remastered-version.mp3

2.سایبورگ...افرادی که یه قسمت رباتیک دارن سایبورگ هستن

3.
http://www.darooyab.ir/#

4.می تونه ایتا نصب کن شاید جواب داد
https://eitaa.com/

اگه نصب شد لینکش برای فامیل گرامی بفرستن اونا هم نصب کنن با اس ام اس یا تلفنی بگن

5.نقشه محلتون داری؟نقشه کاغذی؟ با خودکار روش علامت بزن یا مداد ازش عکس بگیر بفرست
فکر کنم با ام ام اس بشه عکس فرستاد؟!

6.خخخخ اینو راه حل ندارم

7. اینم خودم دارم گوش میکنم ها ها ها
http://bayanbox.ir/view/2909567587923632783/Lush-Life-ZARA-LARSSON.mp3

تو دیگه کی هستی؟
شماره موبایلت رو هم بزار بیشتر آشنا بشیم

علی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:36 ب.ظ

ددلاین دانشگاهها داره تموم میشه تو آمریکا و خیلی ها آزمون زبان gre رو ندادن هنوز و کنسل شده و وقتش راحت گیر نمیاد و اونا دارن جا میمونن. کلی اسکایپ و مصاحبه کنسل شده. کلی ریسرچ رو زمین مونده. امتحان های تافل کنسل شده. ی پیپر نمیشه دانلود کرد. اینا دانشگاهیش بود. بماند که خیلی ها کارشون رو تو بستر وب انجام میدن و. اونا هم مالیده شده.

دقیقا

علی پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 02:47 ب.ظ

نت دانشگاه تهران وصل شد

خوش به حالشون

شن های ساحل پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:46 ب.ظ

والا اولش میخواستم یکم حرف بزنیم کامنت رد و بدل کنیم ولی چند تا از پستات خوندم خیلی تفاوت فاز داریم
من آدمه غذای ارگانیک و فاز مثبت و نه الکل نه سیگار نه هیچ محرکی و ورزش و عشق یکی یار یکی و یادگیری هستم
احتمالا حرف بزنیم خیلی عجیب از اب در بیاد ^_^
موفق باشی

خودت میدونی.توی رد و بدل کامنت قرار نیست اتفاقی بیفته

شن های ساحل پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 03:55 ب.ظ

می دونم شرمنده نمیخوام ناراحتت کنم بزار پای وسواس من ولی فکر نمی کنم بتونم چیزی ازت یاد بگیرم....
اگه دوست داشتی تایید نکن ^_^
روز عالی داشته باشی...
اگه بازم لینکی خواستی بگو بتونم برات پیدا می کنم

ناراحت نشدم
مگه معلمم ازم چیزی یاد بگیری؟
لینک خودت رو میخوام عزیزم

گلشن پنج‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1398 ساعت 04:37 ب.ظ

وااای تراویس باورم نمیشه تو این بلبشو تو رو دوباره پیدا کردم(گریه)برف می باره و من هر بار برف میباره یاد تو و اون اهنگ برف اژدری میوفتم. احتمالا تو همون فازای گذشته س وبلاگت با این تفاوت که ازدواج کردی دوباره نه؟

نوکرتم.همون ادم کثیف هرزه سابق هستم

Neda جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 09:02 ق.ظ

این دوستی که برای همه ی مشکلاتت راه حل داره از خودی هاس ، احتمالا شمارتم داره

من نمیشناسمش.اگه شماره ام رو داره چرا بهم زنگ نمیزنه؟

Neda جمعه 1 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 11:16 ق.ظ

از خودی ها منظورم نزدیکانه بیت رهبری و اون طرفاس.
شاید حال نکرده باهات زنگ نمیزنه بهت

بیت رهبری کجاست؟متوجه نشدم

آویشن شنبه 9 آذر‌ماه سال 1398 ساعت 04:23 ق.ظ http://dittany.blogsky.com

کلا کسب و کار همه فلج شد تو این یه هفته بی اینترنتی ، اینایی که تو بهش اشاره کردی هم از این موارد بود. واقعا چه فکری با خودشون می کنند من موندم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد