تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

شادی زایدالوصف

نمیدونم چرا ولی خوشم میاد واسم نظر بزارن،حالا فهمیدم چرا تو وبلاگها مینویسن:نظر یادتون نره

اوه خدای من،نکنه دارم به یه آدم عادی با دغدغه های احمقانه تبدیل میشم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:58 ق.ظ http://enterweb.ir/

سلام عجب سایتی دارید. من دارم میگردم به سایت های خوب نظر میدم و یک کارت شارژ هزار تومنی ایرانسل میدم.البته فقط 5 سایت. این کد را شما زود بزنید داخل گوشی تا شارژ شه کلاهبرداری نیست میتونید خودتون به کد دقت کنید.اگر کد استفاده شده بود بدونید یکی از بازدیدکنندگانتون استفاده کرده و حالشو برده.اگه استفاده شده بود بیایید به وب من و ثبت نام کنید.و آدرس وب خود را در فرم ثبت نام وارد کنید تا بفهمیم خودتان هستید تا شارژ بهتون بدهیم. کد ایرانسل: 5840695842598763 انجمن ما برای ثبت نام و دریافت کارت شارژ: www.enterweb.ir ممنونم.راستی امکانات انجمن را بزار بگم برات: به انجمن تخصصی اینـتر وب خوش آمدید. وب ابـزار سایتی است در زمینه ی انواع کد های جاوا css و غیره. قالب تمام سایت ها برای همه ی سرویس های وبلاگ دهی و سایت دهی. سفارش ترجمه قالب برای همه ی سرویس ها. دارای چت روم. ساخت رایگان بنر،برچسب کاربری،لوگو و هدر و... ساخت انواع دامنه. سفارش دادن ساخت کد. نکات امنیتی. حل مشکلات قالب و سایت وبلاگ. ساخت اسکریپت. حل کردن تمام مشکلات کامپیوتر شما. به وب سایت ما سر بزنید. www.enterweb.ir

ما که زدیم و شارژنشد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد