تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

آواز خواندن دو نفره در خواب، تعبیر خوبى بر عشاق دارد.تعبیر آن وصال و زندگى لبریز از صلح و صفا مى‏باشد

این قدر بدم میاد از این خواننده هایی که تو برنامه های تلویزیونی و رادیویی ناز میکنن و به طور زنده آواز نمیخونن،باید بگیریشون چوب خشک بکنی تو ماتحتشون.من اگر خداوند متعال فقط نیم دونگ صدا به این بنده حقیر میداد همه جا و هرجا و به درخواست هرکسی میزدم زیر آواز.

نظرات 2 + ارسال نظر
مدیریت فروشگاه اکسین پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:28 ب.ظ http://starcala.shoploger.com

با سلام لطف کنید این پیام رو بخونید
این یه پیام تبلیغاتیه که من اومدم تو وبلاگتون که دعوتتون
کنم به فروشگاه من بیاین تا اگه چیزی رو لازم داشتین بتونین
از این فروشگاه تهیه کنید از شما میخوام برای یک بار هم که
شده به ما سربزنید و قیمت های ما رو با سایر فروشگاه ها مقایسه
کنید .در ضمن واسه نظر گزاشتن میتونید برید داخل لینک یه محصول و زیرش نظر بزارید
اینم آدرس یه بار دیگه مینویسم که اشتباه نشه :
starcala.shoploger.com
اگر هم مایل به تبادل لینک بودید ما رو با اسم نمایندگی اکسی لینک نید بعد خبرمون کنید تا شما رو لینک
کنیم
ممنون میشم بیاید منتظرتون هستم

گه بخور
نه به سایت مسخره تو میام نه لینکت میکنم
برو به جهنم

Raha پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:02 ق.ظ http://memories-4-tomorrow.blogsky.com

:)) che asabi

:-)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد