تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

نتونستم نگم

یه چیزی رو مدتهاست هی میخوام بگم.ولی یا نمیشه یا یادم میره تا دیگه الان یه چیزی تو فیسبوک دیدم که مجبورم کرد این رو بنویسم.

یه سری آدمها هستن که دیگه دهن خودشون رو سرویس کردن از بس از ایران باستان و داریوش و کوروش و تمدن 2500 ساله نوشتن.من نه مذهبی هستم نه پان هستم نه هیچ گرایش سیاسی یا مذهبی خاصی دارم.اما واقعا حالم به هم میخوره از این تاریخ پرشکوه ایران باستان که همش دروغ و چرت و پرت هست.من نمیدونم که چه هدفی دارن آدمها از ساختن این یاوه های مسخره.آخه این پادشاه های هخامنشی چه غلطی مگه کردن؟چه کار مثبتی انجام دادن؟هیچ سندی نیست که بگه خیلی خفن بودن،خیلی با کلاس بودن،خیلی پیشرفته بودن.همش جعل تاریخیه.من اصلا حالم به هم میخوره از هرکسی هم که خودش رو چسبونده به این تاریخ مضحک و مزخرف آریایی

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 29 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 ق.ظ

you can buy ticket and go Shiraz and Watch 'Persepolis'
see real and true history of Iran
this is not a book Its a real Thing.If you believe your ayes
Just See

Best Regards

Mohamad.

والا من اگر انگلیسی بلد بودم که الان تو ناسا کار میکردم.چه میدونم چی نوشتی.

ج دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

به فارسی میگم که خیلی تو خوندنش مشکل نداشته باشی
--------
خب کس خلی دیگه---------
مفهومه

مینااااا شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ب.ظ http://m-h-dahe60i.blogfa.com/

از این پستت خوشم نیومد...اگه کمی کتاب بخونی و به قول محمد بری شهرهای مختلف از جمله شهرهای فارس رو ببینی متوجه میشی که چه تمدنی در گذشته داشته ایم و با اون همه علم و دانش حالا چقدر از جایگاه واقعی خودمون دور هستیم . لطفا بدون علم و اگاهی چیزی ننویس . با تشکر !

ببخشید

K سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 03:51 ب.ظ

ببخشید ولی به نظرم این دو تا کامنت مصداق بارز این پست هستن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد