تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

برنامه جدید

دارم درس میخونم که امسال دانشگاه قبول بشم و از تو کار کامپیوتر بیام بیرون.و تو رشته مورد علاقه خودم کار بکنم.

موبایلم حدود 5 هفته یا بیشتر میشه که حتی یک مسیج هم دریافت نکرده.ایرانسل هم دیگه مسیج های تبلیغاتی واسم نمیفرسته.خیلی عجیبه.آدم تنها که میگن منم دیگه.

سال 2013 هم تموم شد.هیچ امیدی ندارم که تو سال میلادی جدید بهبودی توی اوضاع جهان به وجود بیاد.

هوا خیلی خیلی سرد شده و منم چند ماهی میشه که به طور مستمر مریض هستم.دلم واسه مردم سوریه که تو این سرما مجبور هستن تو اردوگاه ها زندگی بکنن میسوزه.

دو بمب گذاری انتحاری تو لنینگراد انجام شد و این داره بهم میگه که رادیکالیسم داره تو تمام دنیا فراگیر میشه و نگران کننده هست به نظر بنده حقیر.

وی چت فیلتر شد.البته من که موبایلم خیلی قدیمی تر از این حرفاست که بتونم از وی چت استفاده کنم.اما فیلتر کردن سایتها به نظر من کار بیهوده ای هست.به خاطر این که از بچه مدرسه ای ها بگیر تا پیرمردهای 80 ساله همه الان تو ایران فیسبوک دارن.و تو اینترنت محدودیت هیچ معنی نداره.


نظرات 2 + ارسال نظر
رهگذر... پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:31 ب.ظ

سلام. راستی شما کن تجربی داده بودین، چکار کردین؟

رد شدم

magam سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:09 ب.ظ http://magam-khaton.blogsky.com

جسارت منو ببخشید
شما با نستراداموس ارتباط دارید که دست به پیش گویی اوضاع جهان در سال جدید میزنید؟؟؟
اگه اینطوره بیخیال بشید ،می دونید که ایشون اصلا سابقشون خوب نیست

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد