تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

ما هیز هستیم.

چند وقتی هست وقتی سوار مترو میشم توی این مانیتورهای مسخره و بی کیفیت مترو که همش نمیدونم به چه علتی تصویرش قطع و وصل داره،یه فیلمی پخش میشه که به این حکایت هست که دوربین داره از یه جایی رد میشه و همه از پیر و جوون و زن و مرد و متاهل و مجرد بهش لبخند احمقانه میزنن و نگاش میکنن و در نهایت هم متوجه میشیم که مثلا این یه زن بی حجاب هست که داره رد میشه و همه بهش نگاه میکنن.این فیلم بیشتر از این که در نکوهش بد حجابی باشه آینه تمام و کمالی از مردای جامعه رو به طور ناخواسته نشون میده که همگی چشم چرون و هیز تشریف دارن.از پیرمردش بگیر تا جوونش و مردای متاهلش.شرم آور و وقیحانه شده رفتارهای ما ایرانی ها.

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره کویر جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:26 ق.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

«همه از خدائیم، به سوی خدا میرویم»
کلّ هستی از خداست. آنچه در دنیای توهّمتان می بینید، از ذات احدیّت نشأت گرفته است. آیا چیزی جز خدا و جز از خدا می بینید؟ خدا آنچه هست، آنچه نیست، آنچه خواهد بود و آنچه بوده است، می باشد. خدا تنها حقیقت، تنها زندۀ واقعی، تنها حیات جاودان و تنها شعور حاکم بر هستی است.
جز خدا نیست. هر چه هست، خداست. جز خدا نبینید، جز خدا نپندارید و جز خدا حامی ای نجوئید که او ذات یگانۀ هستی است. تنها حقیقت ماندگار و تنها پدیدۀ جاودان. جز او هر چه هست، همه از اوست. با اوست. در اوست و تنها اوست که هست و غیر او هر چه هست، زندگانی از او می یابد که او وحدت بی منتهاست. (از وبلاگ حدیث آشنا)

Friends جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://friends.blogsky.com

واقعاً...

magam سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 ب.ظ

بله بله با ستاره کویر و موعظه جانانشون موافقم:
جز او هر چه هست، همه از اوست[
فقط یه سوال برام پیش اومد،یعنی چشم چرانی مردان ایرانی هم ؟؟؟؟!!!

بله.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد