تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

سوال بی جواب

من کشورهای دیگه نرفتم و با دخترای کشورهای دیگه هم هیچ ارتباطی نداشتم.اما یه چیزو در مورد دخترهای ایرانی خوب میدونم و این نکته تو تمام دخترهای ایرانی صادق هست.وقتی با یه دختری سلام میکنی بلافاصله بعد از سلام ازت میپرسن هدفت چیه از سلام کردن.اگه بخوای با یه دختر آشنا بشی بلافاصله ازت میپرسن هدفت از آشنایی چیه؟این یکی از احمقانه ترین و مضحک ترین سوالاتی هست که به دست زنان ایرانی خلق و استفاده میشه.

اصلا نمیتونم درک کنم که یعنی چی وقتی یه خانم میپرسه هدفت از آشنایی چیه؟هیچ جوابی نمیتونی به این سوال بدی یعنی هیچ جوابی نداره این سوال.یه سوال فلسفیه که تو اگر هر جوابی بهش بدی محکوم به شکست هستی.

مگر هر مردی که به یه زن سلام بکنه باید هدفی و نیتی حالا چه پلید و شیطانی و چه پاک و معصومانه باید داشته باشه.

بهتره این متن رو با همون دیالوگ خودم به پایان ببرم که:من والا این مردم رو نمیفهمم.

نظرات 1 + ارسال نظر
magam سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

به عنوان یه زن با این دیالوگت برای این پستت کاملــــــا موافقم.
به این موضوع خیلی فک کردم قبلا و یک سوال اساسی اینکه :
آیا منم بهش مبتلا هستم؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی از این که با من موافق هستی.
اما در مورد مبتلا بودنت نمیدونم.دفعه دیگه که با کسی آشنا شدی ببین آیا احساس میکنی که باید این سوال رو ازش بپرسی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد