تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان‌ها از کوه سبز زندگی بالا می‌روند تا در قله منجمد آن جان سپارند.

بند اول:یک دایی دارم که ید طولایی در دنیای مجازی دارد..وسن بالایی دارد و بازنشسته هست.از سال 80 یادم  میاد اینترنت داشت.اولش یاهوو مسنجر و بعدش هم وبلاگ و این حرف ها.حالا می بینم که داره از فیسبوک خداحافظی میکنه.وقتی دایی من با صدها دوست دختر مجازی میانسال جاافتاده خوشگل و تر و تمیز داره از فیسبوک خداحافظی میکنه پس حتما یه اتفاقی داره می افته،یه دگردیسی.و واسه من این سوال پیش میاد که مردم کجا میرن؟لاین؟وایبر؟تانگو؟اینستاگرام؟نمیدونم والا.ولی مطمئن هستم که هیچ کدوم وبلاگ نویس نمیشه.


بند دوم:موضوع خاصی به ذهنم نمیرسه که در موردش حرف بزنم جز این که یک سال پیش همین روزها در گیر و دار دعوا و روابط پرشور جنسی با یه دختر بودم که جدا شدیم و امسال در گیرودارِ این مسئله که کی باید بچه دار بشیم و روبالشتی کرم به رنگ فرش خونه نمیاد.


بند سوم:دلم یه مسافرت میخواد.از روز پنجم فروردین تا الان تمام روزها رو من سرکار بودم.حتی جمعه ها و تعطیلات رسمی.


بند چهارم:کاش بشه زودتر خونه رو عوض کنیم و بتونیم بچه دار بشیم.دلم میخواد بچه ام یا شبیه مادرم بشه یا شبیه سین چشم سبز.قد داییش رو بگیره و اخلاق خودم منهای عن بازیام.

نظرات 4 + ارسال نظر
phil شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:55 ق.ظ http://philsoap.blogsky.com

من یه سوال فنی ازت داشتم آدم بعد ازدواج باز پورن می بینه؟

مگهان شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:04 ب.ظ

دغدغه ها امسال چه شیک تر و شیرین تر شده ! درگیری پارسالت خیلی مزخرف بود ...پس خوشحالم برات!


واقعا همه ی روزها سر کار بودی ؟ امیدوارم بتونی نفسی بکشی و پیش از اقدام برای بابا شدن یه سفر خوب با سین چشم سبز برید.
حتما بریدا ! بچه خیلی خوبه ولی تجربه ی سفر قبلش از دستتون نره ... حتی اگه چندین بار سفرم رفتین پیش از اقدام یک بار دیگه برید!

آویشن دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:21 ب.ظ http://dittany.blogsky.com

ایول خان دایی.خوب اهل تکنولوژی هستن
ولی خداییش هیچ چیزی صفای وبلاگ نویسی و نداره.
شغل شما هم خیلی سخته.کار خواهر منم همینجوره روزای تعطیلشون خیلی کمه.پس حتما نیاز به یه سفر خوب دارید
منم با مگهان موافقم قبل از اقدام واسه بچه دار شدن حتما با خانومتون یه مسافرت دو نفره برید.چون بعد تولد بچه وقت سر خاروندن هم پیدا نمیکنید.
و

دیوآنهه شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 05:05 ب.ظ

ینی اگه وقت داشتم مینشستم از اولین پست تا آخرین پست وبو میخوندم...این جور وبهای صادقانه خیلی کم پیدا میشه..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد