تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

مرد که گریه نمیکنه.

دیشب سین چشم سبز سرکاربود و من تنها خونه بودم و اخبار میدیدم.مسئولان فدراسیون های ورزشی به دیدن بچه های بی سرپرست رفته بودن.من وقتی دیدمشون گریه کردم.

یه بار هم برنامه 90 یه گزارش از آخرین روزهای غلامحسین مظلومی پخش کرد.بازم تنها بودم و گریه کردم.

تو پایتخت3 نقی میره سرقبر مادرش و باهاش حرف میزنه.من مجرد بودم و تنها خونه بودم و گریه کردم.

یه بار باز تنها بودم و فیلم سه شنبه ها با موری رو از شبکهHD میدیدم و گریه کردم.

12 سال پیش رفتم رو پشت بوم و به خاطر پدربزرگم گریه کردم.

نوجوون بودم و عاشق دختر همسایه بودم.یه ماشین رنو داشت پدرش.یه شب دیروقت از مهمونی اومدن و من از تو پنجره دیدمش که رفت تو خونه.اون شب ترانه مازیار رو گوش دادم و گریه کردم.

یه بار که تازه اومده بودم تهران.خیلی کار کرده بودم و شب کمرم درد میکرد و نتونستم که بخوابم.اون شب گریه کردم.

یه بار تو خدمت مریض شدم و شب ها از  دماغ و دهنم خون میومد.فقط یک شب آروم گریه کردم.

من آدم قوی و محکمی هستم فقط گاهی اوقات که تنها میشم خود واقعیم میشم و ازدیدن و به خاطر آوردن خیلی چیزها ناراحت میشم

نظرات 11 + ارسال نظر
sajadmusic چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 06:08 ب.ظ http://www.sajadmusic.rzb.ir

سجاد موزیک
www.sajadmusic.rzb.ir

سارا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:02 ب.ظ

کی گفته مرد گریه نمی کنه.
آدمیزاد باید گریه کنه تا قسمتی از فشار عصبیش خالی بشه.

تحقیق کردن دلیل سکته کردن خیلی از مردا همینه ک فشار عصبیشون رو تو خودشون می ریزن و گریه نمی کنن

آویشن پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:04 ق.ظ

اتفاقا خوبه که آدم احساساتشو بروز بده.چه تو تنهایی چه تو جمع گریه کردن گاهی واقعا لازمه

هولدن کالفیلد جمعه 26 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 03:18 ب.ظ http://insidemonster.blog.ir/

ای مرد محکم! سه شنبه ها با موری انصافا گریه هم داره

magam شنبه 27 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:42 ب.ظ http://magam-khaton.blogsky.com

نه سه شنبه ها با موری اصلا گریه نداره

بی احساس

n!k دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 02:32 ق.ظ http://nikava.blogfa.com

من ازین خوشم اومد

مگهان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:35 ب.ظ

یه روزی به یه آقایی که از وقفه در تموم کردن دکتریش تو یه دانشگاه خیلی خوب ناراحت بود و داشت دق می کرد!!رسما دق... گفتم آقا بیا گریه کن اینجا که جز ما کسی نیست بلکه آروم شی...
فقط مونده بود بزنه تو گوشم که مرد که گریه نمی کنه!!!

+ می تونم قسم بخورم سابقه ی گریه کردناش 100برابر بیشتر از شماست . واقعا انقددد زشته اعتراف کردن به گریه؟ یا پیش کسی اشک ریختن؟!

مگهان سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:39 ب.ظ

یه روزی به یه آقایی که از وقفه در تموم کردن دکتریش تو یه دانشگاه خیلی خوب ناراحت بود و داشت دق می کرد!!رسما دق... گفتم آقا بیا گریه کن اینجا که جز ما کسی نیست بلکه آروم شی...
فقط مونده بود بزنه تو گوشم که مرد که گریه نمی کنه!!!

+ می تونم قسم بخورم سابقه ی گریه کردناش 100برابر بیشتر از شماست . واقعا انقددد زشته اعتراف کردن به گریه؟ یا پیش کسی اشک ریختن؟!

پگاه یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:07 ب.ظ

سین چشم سبز نباید تنهات بزاره اینقدر
بگو یکشب از دلتنگی گریه کردی یا نه؟

نه والا.از دوری گریه نکردم.

J.a چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:19 ب.ظ http://daddy-long-legs.blogsky.com/

برادر من هم....تا حالا فقط دوبار دیدم گریه اشو...بار دوم شنیدم ندیدم...
بار اولش وقتی نون خامه ایشو خورده بودیم گریه کرد...
بار دوم بخاطر فشار کاری...
اونم میگفت که تو صحنه ی گریه ی نقی روی سنگ قبر گریه کرده بود...
من اما اشکم دم مشکمه...!
ولی انصافی برای فیلم هندی بدم میاد گریه کنم:-)

خانومی یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 10:49 ب.ظ http://maaan.blog.ir

من خیلی گریه میکنم ...

نباید اینجوری باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد