تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

قدر مادر خود را بدانید. او عاقل تر از آنچه شما فکر می‌کنید و قوی تر از آنچه شما می‌دانید، می‌باشد. خدا را شکر گویید

خدا رو شکر که خونه مادرم خیلی نزدیک به خونه خودم هست.وگرنه باید هر شب تخم مرغ میخوردم.اون قدر سوسیس و تخم مرغ میخوردم تا سرطان میگرفتم و میمردم.

همسر من که اصلا عین خیالش نیست.هر شب میره سرکار و منو تنها میزاره.انگار نه انگار که متاهله.هر وقت هم که جروبحثی میشه هی میگه پولای من،حقوق من.هنوز بعد از یک سال حس نکرده که متاهل هست و وظایفی داره.

مادر خوبم دوستت دارم.

نظرات 6 + ارسال نظر
Mary یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:38 ب.ظ http://words-world.Blogsky.com

سلام
مادر گوهر نایابه
به سلامتی همه مادران
خوشحال میشم به منم سربزنی

گیسو دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 12:03 ق.ظ

کم لطفى نکن تراویس

نازنین دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 03:41 ق.ظ

مگه وقتی می خواستید ازدواج کنید شرایط کار و زندگی همدیگه رو نپرسیدید و بررسی نکردید؟

م ر ی م ی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 07:51 ق.ظ

سلام.توی این مدتی که می خونمت ندیدم از محیط کار و شغلت بگی،اما از همساده هات خیلی گفتی .
شما سر کار میری ؟

هانی دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 08:31 ق.ظ http://my--days.persianblog.ir/

مردهای مهر....
همسری دارم متولد مهر، یه شریک و همراه بی نظیییررر. یه مرد تمام عیار
اگر گاهی دلتون میگیره از همراهتون کافیه مقایسش نکنین با تجربه های قبلی و کافیه بهش بفهمونین که دوستش دارین،
شاید بلد نیست دوست داشتن رو! شاید خیلی بی تجربه است! شاید به زمان نیاز داره
شاید به مشاور نیاز دارین هردو، نزارین حرمت بینتون شکسته بشه
دلم گرفت از این چنتا پست اخیر، یعنی ما آدما نمیتونیم مشکلاتمونو باحرف حل کنیم؟
هنوز اول راهین آخه چرا اینهمه دعوا و قهر؟

آویشن چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 12:00 ق.ظ

خدا مامانتونو برات سلامت نگه داره همیشه.
+ شاید سین چشم سبز از اون دسته دختراییه که کلا از آشپزی خوشش نمیاد.خیلی از خانومای شاغل اینجورین،ولی خب فک کنم بتونین دوتایی یه راه حلی براش پیدا کنین.مثلا یه روز در میون آشپزی کنین،اینجوری هیچ کدومتون خسته نمیشین.تازه بد نیست خودتم آشپزی یاد بگیریا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد