تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

انسان موظف است که عاشق حقیقت باشد و اظهار آن را به خاطر عشقی که نسبت به آن دارد، از تکالیف حتمی خود بداند.

من فقط یه چیزی بگم و برم.

میدونید که همه شما خواننده های این وبلاگ رو از ته دل دوست دارم یا نمیدونید.اگه نمیدونید بدونید که عاشقتون هستم.

نظرات 8 + ارسال نظر
آنا شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:12 ب.ظ

اوکی شب بخیر

سپیده مشهدی شنبه 19 دی‌ماه سال 1394 ساعت 11:27 ب.ظ

درود به تراول(اسم شما منو یاده پول و تراول میندازه)
این پست و دوست داشتن...شامل خواننده های خاموش هم میشه جناب؟

بله گلم
شامل همه میشه.چه اونایی که خاموشن و چه اونایی که از من تنفر دارن

چلچله شمالی یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 12:10 ق.ظ

Afarin afarin

مهشید یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ق.ظ

منم دوستت دارم.


ممنون ک جواب کامنتامو میدی
مخصوصا جواب اون حدسمو دادی
و خوشحال شدم تاحدی درست تونستم تجسمت کنم.


هیچ وقت اولین کامنتی ک برات گذاشتمو
جوابی ک بهش دادی فراموش نمیکنم.
خخخخ

مهشید مهربون و عزیزم تو خیلی خوبی
راستی اولین کامنت چی بود گلم؟؟؟من که یادم نمیاد.

خانم ف یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:23 ب.ظ

فدات ؛)

مهشید یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 02:51 ب.ظ

اولین کامنتم جریان داشت
توی پستت ی چیزایی نوشته بودی
چند مورد
یکیش تجربه سکس با جنس موافق بود فکنم
درست یادم نیست .
بعد منم نوشتم ک برام این مورد قابل تحمل تره
و منم شاید تحت تاثیر فلان چیزایی بوده ک میدیدم خخخخ
بعد تو جوابم نوشته بودی
کجان اونایی ک میرفتن پشت سرممنو توبیخ میکردن
و بهم میگفتن منحرف و ازین حرفا
بیاید اینم تحویل بگیرید. خخخخخ
مثلا ینی من زده بودم رو دست تو از انحراف.

حالا کلی توضیح دادم .
خیلی مهم نبودش.
ولی خوب یادم مونده .

sara یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ http://www.motevalede-december.blogsky.com

اخ گلبم:)

لوچیا دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1394 ساعت 05:36 ب.ظ http://muir.blogfa.com/

من هم تو رو دوس دارم تراویس

فدای تو خوشگلم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد