تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

وقتی کمتر سزاوارم، به من عشق بورز، که آن‌زمان نیازمندترم.

زِر مفت اول:چند روز پیش یه خانم از بغل من رد شد که موهاش سفید بود،یعنی سفید نبود یه رنگی تو مایه های سفید ولی پیر نبود و جوون بود.خودش به احتمال قوی موهاش رو اونجوری کرده بود و بهش هم میومد،همین جوری که از بغل من رد میشد یه لبخند ملیح مویرگی به من زد و منم سریع سر خر رو کج کردم و باهاش هم قدم و هم صحبت شدم و شماره ام رو گرفت.فقط نمیدونم چرا چند گذشته و خبری ازش نیست.بهم گفت که پدرش سخت بیماره،همه با هم دعا بکنیم که سلامتی به پدرش برگرده.یکی از دوستام تعریف میکرد که به یه دختری شماره داده و دختره بعد از دو هفته بهش زنگ زده.سوالی که همیشه ذهن ناقص منو به خودش مشغول میکنه اینه که چرا خانمی که با کمال میل شماره میگیره چرا زنگ نمیزنه؟؟؟

زِر مفت دوم:چند روز پیش توی یه مرکز خرید چند طبقه بودم.یه دختر میانسال دیدم با مادر پیرش.دختر ریشه موهاش سیاه بود و خود موهاش رنگ روشنی داشت و  موهاش رو از بغل باز کرده بود و چشمهایی درشت و عسلی داشت.هارمونی عجیب و زیبایی توی لباس پوشیدن و راه رفتن و آرایشش بود که منو دیوانه وار مجذوب خودش کرده بود.لبخندی که به من زد تا عمق جان منو آتیش زد و منو مثل یه روح سرگردان دنبال خودش میکشوند.اما از اون جایی که هیچ چیزی تو این زندگی راحت به دست نمیاد مادرش ازش جدا نمیشد و ول کن ماجرا نبود.چندین باری دختر میخواست به بهانه عابربانک و انداختن فرم قرعه کشی تو صندوق از مادرش جدا بشه که نزاشت مادره.القصه حدود یک ساعت یا شاید هم بیشتر من دنبالشون بودم ولی نشد و من سرخورده و سرافکنده شدم.اون قدر اون دختر تو مخ معیوب من رفته بود که شب هم خوابش رو دیدم.

زِر مفت سوم:سه روز پیش سرکار یه دختری که از من دو سال بزرگتره به من گفت که فلانی من تو رو خیلی دوست دارم و وقتی با"سین چشم سبز" ازدواج کردی وا رفتم از ناراحتی و حالا که داستانت اینجوری شده بیا با من باش و با هم دوست بشیم.منم گفتم باشه.شماره ام رو بهش دادم و شماره اش رو بهم داد.ولی من زنگ نزدم.اونم زنگ نزده.موضوع مشکوک میزنه.

و در نهایت عاشق همتون هستم.

نظرات 30 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:49 ب.ظ


من میخوام بدونم چطوریه که به هزار نفر شماره میدن اقایون
استرس نمیگیری اگه همزمان با چند نفر مجبور بشی صحبت کنی...
چطور هنوز با یکی اکی نشدی دومین شمارم میدی یا سومین

ساری ولی خیلی جالبه بدونم برام

من همزمانی واسم معنی نداره.همیشه با یک نفر میمونم.نمیتونم این کار رو بکنم.واسم مثل خیانت میمونه.هیچ وقت تو زندگیم با دو نفر هم همزمان دوست نبودم.کار جالبی نیست به نظرم.
خوب وقتی با یکی اوکی نشدیم تموم میشه و میره و بعد عزم رو جزم میکنم واسه پیدا کردن بعدی.

گلشن دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:03 ب.ظ

جون من همزمانی واست معنا نداره? !!!
نمیشه که آقا !
جور در نمیاد ها

به جون تو جدی میگم.به جون خودم اصلا.من آدم اونجوری نیستم.

ghasedak دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام چن وقتیه وبتو دنبال می کنم.منم وضعیتی مشابه شما دارم ینی تقریبن! از شوهرم جدا شدم الان شش ماهه خونه بابام هستم اونم دادخواست الزام تمکین داد ک رد شد!! هر کاری کردم شوهرم نمیذاره برگردم خونه!! از طرف منم کلی دروغ ب خانواده ش بسته تا اونام بر ضد من شن!! خلاصه خیلیا میگن یکی توزندگی شوهرمه!! من موندم ک باهاش چیکار کنم؟ شما ک مردی و موقعیتت مثه من بنظرت کسی تو زندگیشه؟ مدام فشار میاره واسه طلاق توافقی ولی من موافقت نکردم

اینجوری که نمیتونم راهنمایی بدم.

ندا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:00 ق.ظ http://www.vahshi_1991.blogfa.com

واییییییییی مگه تو متاهل نیستی؟!؟
جلل خالق

نه نیستم

ندا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:01 ق.ظ http://www.vahshi-1991.blogfa.com

اونوقت سین چشم سبز هم م دونه این کارهای شما رو؟!؟!؟

رهگذر سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:13 ق.ظ

عاشق من یکی نباش خواهشا!
توام مشکوک می زنی. هرجا میری شماره می دی، شماره میگری. بیچاره خانوم سین، با کی میخواست بره سیزده به در

سارا روزهای دورا از خانه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:02 ق.ظ http://perinparadais.blogsky.com/

چقد پر هیجانه زندگی ت

نه اتفاقا تکرار مکرراته

ندا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:10 ق.ظ http://www.vahshi-1991.blogfa.com

پس من اشتباه خوندم ک تو پست های قبل نوشتید ب سین چشم سبز ازدواج کردم؟!؟!؟!
گیج شدم!

چی بگم والا

خاله ریزه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:25 ق.ظ http://yaddashte-yek-zan.blogfa.com/

چندروز پیش بود که یه چیزایی تو مایه های درست شدن و این حرفا میزدی. بازم که برگشتی سر خونه اولت آقا.

الان درست شدم دیگه

دنیا سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:00 ق.ظ

از خودت از ناراحتیت به این افراد پناه نبر .........

داری از واقعیت فرار میکنی این چارش نیست ......

یه روزی یه جایی به بیهودگی میرسی........

یه ضرب المثل جا افتاده میگن: با دوست دختر خود ازدواج کنید ونگهش دارید وگرنه باید با دوست دختر بقیه ازدواج کنید تازه شاید باهاتون نمونه برگرده به عشقش......

محبت سنگترین دلهارو نرم میکنه باور کن برو دنبال زنت مرد خوب

بابا کشتی ما رو.میگم نمیشه

فرساد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 ق.ظ

یک موضوع مهم هست که باید بهش توجه کنی، اینطور که پیش میری، دیگه دوست پیدا کردن هم برات عادی میشه و نتیجه اش سردرگمی هست، ببین چند تا استاندارد با توجه به روحیات خودت تعریف کن بعد دنبالش برو، خوب آون دختر توی مرکز خرید یا آون خانم بلوند چه شباهتی به تو داشتن آخه،
من پیشنهاد میکنم یه جای بهتر دنبال دوست بگرد، سعی کن اول توی چندتا گروه عضو باشی یکم بیشتر مورد افراد فکرکن بعد برای دوستی برنامه ریزی کن
چطور با همکاری دیگه یا دوستان واقعیت معاشرت داشته باشی، چندتا مهمونی بری

اینم پلان خوبیه که گفتی.باید این سیستم رو هم امتحان کنم.دمت گرم فرساد

حامد سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:36 ق.ظ http://hamed-92.mihanblog.com

با این تفاسیری که از خودت میکنی فکر کردم دارم وبلاگ بردپیت رو میخونم که هر کی از کنارش رد میشه دلش میخواد بهش شماره بده
اعتماد به سقفت منو کشته بشر
پیاده شو باهم بریم
این دنبال دختر افتادن فک نمیکنی خیلی خز شده
کم چای زعفران بخور توهم میزنی

منم یه زمانی فکر میکردم باید تیپ برادپیت رو داشت واسه این کارا.ولی الان میبینم که سخت در اشتباه بودم
واسه هر تیپ و هر سن و هر قیافه ای کیس های مخصوص خودش رو داره

تیلوتیلو سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:51 ق.ظ http://meslehichkass.blogsky.com/

^_^ سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:52 ب.ظ

الله اکبر!!
خدا بده برکت

نغمه سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 01:05 ب.ظ

کاش اینجوری نمیشد ینی اصلا نفهمیدی شوهر داشته قبلا اینقد ساده بودی

هنوز هم ساده هستم

چوپان سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:12 ب.ظ

از دست تراویس بیکل و ماجراجویی هایش!
.
من امروز چک کردم لاتاری ای رو که ثبت نام کردم پارسال...
انتخاب نشدم :|
ببین شما شدی؟

من همون شبی که نتایج اعلام شد چک کردم.نه اسمم درنیومده

مروارید سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:59 ب.ظ

به نظر من تو احتیاج داری با یه دختر خوب دوست بشی
با یکی که باهاش حرف بزنی
بیرون بری
بخندی
زندگی کنی باهاش تا یه کم شادی به قلبت وزندگیت برگرده
دوست خوب روح زخمخورده آدم رو تازه میکنه و زخم ها روخوب میکنه
اما خواهشا دقت کن چینوشتم
با یه نفر
یه نفر
یه دوست خوب و کامل بهتر از هزار تا دوست الکی و نصفه و نیمه ست

دقیقا درست میگی

پریسان سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 06:37 ب.ظ

اقا حامد مگه کیا می افتن دنبالش که بخواد برات پیت باشه :)))
اونام مثل خودش داغونن دیگه :)))) البته بلا نسبت همه

اینم نظر قابل احترامیه

Poopak سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 08:06 ب.ظ

ای بابا

کیمی آ سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ب.ظ http://yeghatre-harf.blogsky.com/

اول : خب باید ناز کنه بلاخره ! شایدم خدایی نکرده برای پدرش اتفاقی افتاده وقت نکرده .

دوم : بلاخره مادره دیگه !

سوم : افتادی رو دورِ "هرکی اومد باهاش میرم" فکر کنم . یه جور پوچ گرای مثلن .

اولی:ممکنه
دومی:حق داشت یعنی؟؟؟
سومی:اونقدر ادامه میدم تا اونی که بخوام پیدا بشه

پریسان سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 10:44 ب.ظ

انقدر ازم خجالت می‌کشی نمی‌تونی مخالفت کنی
طفلک
دلم برات می‌سوزه

خیلی ممنون

a_girl چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:13 ق.ظ http://netbook2016.blogspot.nl/

تراویس جان یا خیلی خیال پردازی و اعتماد به نفست بالاست یا اینکه داری دروغ میگی. من خودم زنم و عمراً پیش نمیاد اینجوری به یه مرد لبخند بزنم تو خیابون. پسرهایی هم که میشناسم خوش تیپ هم بینشون هست و اونام تا حالا دختری همینجوری تو خیابون بهشون لبخند نزده. بیفته دنبالم که چی بشه؟ دردسره همش. مردی که معلوم نیست کیه و چیکاره س.
خلاصه که جدی نگیر.
بهت برنخوره شایدم قیافه ت خیلی اسکل و ساده میزنه و یه لبخند خواهرانه ی ساده بهت میزنن و تو خیلی جدی میگیری.

شاید

بهاره چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:32 ق.ظ

با فرساد موافقم،من خودم هیچ وقت نتوستم با کسایی که این جوری بهم شماره میدن ارتباط برقرار کنم یا دنبال خودم میکشوندمشون و اخرش اصلا شماره نمیگرفتم یا همون موقع چندساعت باهم بودیم وبعدش دیگه زنگ نمیزدم،به نطرم اصلا شروع خوبی نیست نمیتونم جدی بگیرمش،ترجیح میدم یه شناخت کمی ازهم داشته باشیم وبعد تصمیم به رابطه بگیریم نه اینکه با یه لحطه دیدن و صرفا به خاطر تیپ وقیافه،به نطرم تجربه محیط های جدید خیلی خوبه یه جایی که یه مدت رفت وامد داشته باشی واگه از کسی خوشت اومد یه مدت زیرنطر بگیریش وبعد اقدام کنی احتمالا طرف مقابل هم متوجه میشه واز عکس العمل هاش میتونی متوجه بشی تمایلی به تو داره یا نه وبعد برای جدی شدن رابطه باهاش صحبت کنی فکر میکنم این جوری بهتره البته این نطر شخصی منه وممکنه کاملا اشتباه باشه

اتفاقا خیلی خوبه که نظرت رو میگی.ممنون

فراز چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 05:41 ب.ظ

از پس نوشتت می خونم که دوستی با دختر خوب است اما برای نمودن

یعنی چی؟؟حالیم نشد

مهشید پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:02 ب.ظ

چقدر عنوانش خوبه

تراویس اهل سفر هستی؟؟
اگه برنامه ات جوره پاشو برو سفر
یکم برو تو جمع آدمای تازه
شرایطتتو تغییر بده.
ی دو روز از اون اداره مرخصی بگیر ب خودت استراحت بده

نمیشه جون مهشید

ناشناس شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:54 ق.ظ

یعنی واقعا خاک بر سرت

چه نوع خاکی دقیقا؟؟

رضا سه‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:53 ق.ظ http://tanhataren-pesar.blogsky.com

سلام
یکی بهت ابراز عشق و علاقه کرده چه موضوع مشکوک ی؟

شما به بزرگی خودت ببخش

اون نصفهِ چهارشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 08:20 ب.ظ http://marpel.ir

این آخریه شد سین خوش خنده ؟

بله

فاطمه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:49 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

اینکه کسی شماره میگیره زنگ نمیزنه. دلایل زیادی داره! دوستانی بر این عقیده بودن دوست پسر هم زاپاس میخواد. جانوارنی هم روی این کره زیست میکنن که میگن حتی شوهر هم زاپاس نیاز داره!!!!!
ی دسته هم تا با دوست پسراشون قهر میکنن میپرن تو خیابون تا دوست پیدا کنن و ی جوری به اوت فک نکنن ولی بعد از دوبار خرف زدن برمیگردن سراغ قبلی.
ی عده ام روانی اند . این کار بشون اعتماد به نفس میده....
و دلایل زیاد دیگه ای هم داره که چرا بعدش زنگ نمیزنن!!!
ی سوال؟ چرا به دخترای بزرگتر از خودت گرایش داری!!؟؟؟
در صورتی که اکثر دخترا بخاطر حس تکیه گاه بودت مرد بیشتر دنبال مردای بزرگتر از خودشونن!؟

وای چقدر نوشتم. ببخشید

ممنونم از نظر خوبت.جواب سوالم رو گرفتم
و اما جواب سوال تو احتمالا من فتیش سن بالا داشته باشم

فاطمه پنج‌شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:22 ب.ظ http://life-me.blogsky.com/

فتیش یعنی چی؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد