تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل
تراویس بیکل

تراویس بیکل

تراویس بیکل

گروه تلگرام

با درود

نظرات 18 + ارسال نظر
. شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:03 ب.ظ

دوباره بیکار شدی؟

نه.به پیشنهاد دوستان زدم.

خواننده خاموش شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 11:03 ب.ظ

:))
شما خسته نمیشین ؟؟
خسته نباشی



ده روز بعد
گروه تلگرام جناب تراویس بیکل
بدلیل رعایت نکردن بعضی از اصول و کنجکاوی دوستان بومب
و منهدم شد :)
ولی سرگرمی خوبیه هر چند وقت یکبار زدنش:)
هر چند میدونستم همین روزاست که دوباره یک گروه تلگرامی جدید
بزنین :)
موفق باشین همگی تون :)

نرگس باران یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 08:55 ق.ظ

کسی رمز دندون رو نداره؟

کیمی آ یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:05 ب.ظ

انقدر هربار یه شری با این گروه شد آدم می‌ترسه جوین بده :|
بعد جَو چیه ؟ حرف میزنید نان استاپ ؟ یا چیزای قشنگ مشنگ شِیر میکنید ؟

نه.این دفعه شر نیست.
بیشتر حرف میزنیم و ترانه میزاریم

mah یکشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 12:32 ب.ظ

تراویس منم میتونم تو تلگرام عضو بشم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بله.همه میتونن

mah دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 09:15 ق.ظ

تروایس من گوشیم پیغام میده نمیزاره عضو شم چیکار کنم

نمیدونم.میخوای شماره ات رو بده ادت کنم

خواننده خاموش دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:09 ب.ظ

با اجازه جناب تراویس :
به ماه :
باید تلگرام تون آپدیت بشه که اجازه بده برین تو گروه شون.
اما همیشه اینو یاد باشه هیچ چیزی بی حکمت نیست ...
نرفتن شما به اون گروه شاید حکمتی داره ...
حکمت های خدا رو دست کم نگیر ...

پیمان دوشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 04:43 ب.ظ

سلام جناب تراویس
چه کار خوبی کردید! محتوای گروهتون چیه؟ خوشحال میشم برای اشنایی بیشتر و در وقت بیکاری بهتون ملحق بشم .

قربانت

. سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 02:26 ب.ظ


سحر سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 05:38 ب.ظ

تراویس من تلگرام ندارم، یعنی کلن اهل فیسبوک و تلگرام و اینا نیستم، دارم فکر میکنم آخرش بخاطر این گروه تو بیام نصب کنم تلگرام رو یا نه!

نصب کن
نصب کن

س پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:36 ق.ظ

تحویل نگرفتی
خوبه اینسری پست ثابت شد..البته هر چیز طولانی بشه مزه اشو از دس میده
جالب بود اشنایی مختصربا دوستان گل.مرسی واسه اهنگ ها.
خاطر ه و تجربه ای به یاد ماندنی میشه به هر حال:) ممنون.

میس تیچر شنبه 3 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:18 ب.ظ

اون تو چی دارین؟
دارم وسوسه میشم بیام

هیچ

پگاه چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 11:08 ب.ظ

گروه کو تراویس؟

از یاد رفته چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 05:07 ب.ظ

کانال موسیقیتونو دوست دارم.
ممنون.

قربونت.خوشحالم که خوشت اومده

سمیرا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 09:22 ب.ظ

خواستم خیییییلی تشکر کنم بابت آهنگای فوق العاده خوب و قشنگ و خاطره برانگیز و عالی که برامون گذاشتین

ارادت دارم

روزهای خوب پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 07:03 ب.ظ

عاشششششق اهنگ های مادمازلم
خصوصا " فراموشی"
دمت گررررم

دم خودت گرم

س یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 04:59 ب.ظ

وای اینقدررر ترانه "اهوی پر کرشمه"به دلم نشست و چندین بار گوشش دارم که دلم نیومد تشکر نکنم.فوق العاده بود عاشقانه و با معنی یه دنیا ممنوونمالبته قبلنا شنیده بودم گذری ولی هیچ وقت با دقت نه !از اون مدل اهنگاس که دوس دارم .
چه قدرم واسه رقص عروس دوماد قشنگه
اهنگای عاشقانه اینجوری که عروس رقصش عشوه و ناز باشه و کررررشمه:))) البته واسه این ترانه یه عروس قد بلند و چشم اهویی!

ثنا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ق.ظ

انقد از آهنگای آذری کانال ذوق کردم که خواستم تشکر کنم.
رقص آذری

قربونت.لطف داری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد